abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 10:08:24 #76
5428 crew  miss_sly
pi_80833515
Nog even over nagedacht, over die hygiene bij meisjes, want het hield me toch bezig.
Ik denk dat lotiondoekjes heel prima kunnen. Ze zijn net zo hygienisch en schoon als een watje met afgekoeld gekookt water. En ook voorzichtig tussen de buitenste schaamlippen zal toch moeten, want tenmisnte bij Senna zit daar ook echt wel eens poep, en dat zal toch weggehaald moeten worden, zeker ook uit de plooitjes enzo. Wat ik wel altijd doe, zeker met een poepluier, is meerdere doekjes gebruiken: eerst eentje om de ergste poep van de billetjes weg te halen, daarmee kom ik niet in de buurt van de vagina. Daarna eentje om de plooitjes en vagina schoon te maken en daarna pas de overgebleven plekken op de billtjes. En als laatste doe ik nog een keer met een schoon doekje alles na, ook altijd eerst te beginnen met de plooitjes aan de voorkant, schaamlipjes en dan pas de billetjes. Ik zorg er dus zeg maar altijd heel goed voor niet met een doekje dat bij poep in de buurt is geweest bij de vagina te komen. En ik vouw de doekjes tijdens het poetsen ook iedere keer zo dat ik weer een schoon ongebruikt stukje heb.

haha, wat een verhandeling he meisjes zijn ingewikkeld, maar ook lief

Wat fijn Claudia dat Ivan zo goed geslapen heeft!

En wat jammer Twinkly dat het bij jullie minder goed ging.

Takkembah, ze staat ja, dan heb je ineens alleen nog maar tijd voor dingetjes als ze slaapt

Senna heeft wel goed geslapen weer een of twee keer even gehoord, maar dat was kort en niet heel erg dringend, dus ze sliep weer zelf in.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80833651
Als ik dat hier zo lees hebben wij maar mazzel met ons doorslapertje.
Hij krijgt tegen half 8/acht uur de laatste fles, gaat dan naar bed, en slaapt tot de volgende ochtend half 8.
Heerlijk!
Meike is ook een goeie slaper, dus dat combineert leuk haha

Oh Takkembah, Alexa staat dus ook al! Jeumig, wat gaan ze toch snel hier!!!
Lars doet verder nog niet zoveel behalve omdraaien. Hoeft ook nog niet volgens het CB.
Hij vindt het het aller-allerfijnst om lekker in de draagdoek tegen mama aan te hangen.
En dat vindt deze mama helemaal niet erg....!

Oeke, wat lijkt dat schattig he, zo'n pamperkontje de lucht in!

BE, beterschap voor je kleine man met de pokjes.

Kersjes, dat verhaal van dat klimrek...dan heb je wel echt even een met-je-handen-in-je-haar moment ja!

Mikoxx, wat goed dat T gaat staan!
Nu moet je dus echt oppassen met wat je op tafel zet enzo!

Lars heeft even een dipje de laatste dagen. Wil alleen zijn flessen drinken, geen fruit/groente, en is wat sneller pieperig. misschien dattie ergens tegenaan hangt?
Dat vind ik wel lastig bij Lars, want als hij niet helemaal in zijn hum zit ga je meteen zoeken waar het van komt, wat hij heeft gegeten...en of het dus eeen reactie is.
Hij heeft de laatste dagen sochtends een theelepel rijstebloem door de fles gehad (advies van dietiste, om hem wat meer energie te geven) en zou het dan daarvan zijn? We gaan toch nog maar even ermee door, hopen dat we dan een reeel beeld krijgen van wat de rijstebloem met hem doet!

Vicky, als je het nog lees (maar jij blijft vast wel up-to-date met je foon) Veel plezier op vakantie!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 29 april 2010 @ 10:17:30 #78
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80833749
Die Lars toch met zijn eten ... wel fijn dat hij lekker slaapt en nog een lekkere knuffelkont is!!!

Ik zou willen dat ik eet/voedingtips voor je had Karin, maar helaas....

Sly, fijn dat Senna lekker heeft geslapen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 10:18:14 #79
5428 crew  miss_sly
pi_80833767
Ik vergeet Oscar! Fijn dat ie er nog niet ziek van lijkt, BE, ik hoop dat het zo blijft!

Ach Karin, wat lijkt me dat lastig dat je altijd aan het zoeken bent naar een boosdoener in eten. Ik weet niet of rijstebloem dat effect kan hebben.
pi_80833917
Nou het hoeft ook helemaal niet eens aan het eten te liggen he, we voelen ons allemaal wel eens even niet zo lekker....
Maar het feit dat je niet weet waar het vandaan komt is frustrerend.
Hoop zo dat de rijstebloem gewoon kan bij Lars, want de dietiste vond dat er wel heel veel was dat hij niet verdraagt, konden rijstebloem en een aardappeltje nog proberen, gaat dat niet dan adviseert ze om naar de kinderarts te gaan voor verder onderzoek. en dat zou ik hem zo graag besparen, die onderzoeken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 29 april 2010 @ 10:38:15 #81
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80834413
Karin, dat lijkt me inderdaad ook frusterend. Hoop dat ie snel weer lekker in zijn velletje zit.

Wat gaan jullie trouwens hard! Ik heb gewoon een heel topic bij moeten lezen, maar vast niet alles onthouden hahaha.

Twinkle, ik heb ook geen deken meer in bed. Sowieso is het nu echt niet koud en Joep ging er ook telkens met zijn hoofd op liggen en ik was ook bang dat ie er per ongeluk onder zou komen ofzo.

Linda, wat een rare arts. Bah, jou een beetje een rot gevoel geven.

BE, fijn dat Oscar er niet echt last van heeft zeg. Een kindje van vrienden van ons heeft nu ook waterpokken, maar die zitten zelfs in zijn mond en keel. Zo zielig, hij kan niet zo goed slikken en ademen.

Miss, goed dat je iets hebt gevonden wat schijnt te werken! Geeft je toch een beter gevoel, ik vind het ook altijd zo naar als Joep moet huilen bij het slapen.

Niet te geloven, mijn jongen is volgende week al jarig. Hij heeft sinds kort zijn loopwagen ontdekt en dan kijkt ie zo trots als ie als een speer door de kamer sjeest. Zijn voetjes nog helemaal naar buitenstaand, maar hij vind het prachtig!
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 29 april 2010 @ 10:39:54 #82
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80834460
Ehmmzz ff een drink vraag trouwens...

Omdat we een fleske aan het abouwen zijn, willen we ook bij de broodkorst wat water of sap gaan geven maar in wat voor beker....

Gebruiken jullie hier een tuitbeker daarvoor? En drinken de kids dan zelf of bij jullie en rechtop of niet?
Heb ook al eens gehoord van die boogbekers die mensen al vanaf 7mnd gebruiken...

Tot nu toe is Alexa alleen maar op de bekers aan het kauwen ....
Alexa en Seth zijn lief
pi_80834587
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:39 schreef Takkembah het volgende:
Ehmmzz ff een drink vraag trouwens...

Omdat we een fleske aan het abouwen zijn, willen we ook bij de broodkorst wat water of sap gaan geven maar in wat voor beker....

Gebruiken jullie hier een tuitbeker daarvoor? En drinken de kids dan zelf of bij jullie en rechtop of niet?
Heb ook al eens gehoord van die boogbekers die mensen al vanaf 7mnd gebruiken...

Tot nu toe is Alexa alleen maar op de bekers aan het kauwen ....
Bij het CB zien ze geloof ik het liefst dat ze bij 7/8 maanden al uit een normale beker drinken...
Jen dronk gewoon sap uit een fles hoor... En later uit een tuitbeker. Als ik tijd en zin had in troep kreeg ze een normale beker, het liefst met water ofzo.
Dat is helemaal goed gekomen hoor... Gewoon lekker laten oefenen, kliederen op zn tijd..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80834769
Thijs drinkt uit de rietjesbeker. Ze waren stomverbaasd bij het CB
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 29 april 2010 @ 10:50:29 #85
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80834810
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij het CB zien ze geloof ik het liefst dat ze bij 7/8 maanden al uit een normale beker drinken...
Jen dronk gewoon sap uit een fles hoor... En later uit een tuitbeker. Als ik tijd en zin had in troep kreeg ze een normale beker, het liefst met water ofzo.
Dat is helemaal goed gekomen hoor... Gewoon lekker laten oefenen, kliederen op zn tijd..
thnx!

We hebben hier zo'n beker met boog en een tuitbeker, dus we zullen het eens afwisselen idd...
Alexa en Seth zijn lief
pi_80835016
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:38 schreef seilram het volgende:
BE, fijn dat Oscar er niet echt last van heeft zeg. Een kindje van vrienden van ons heeft nu ook waterpokken, maar die zitten zelfs in zijn mond en keel. Zo zielig, hij kan niet zo goed slikken en ademen.
Tjemig wat naar lijkt me dat. Fijn dat Oscar er niet zo veel last van heeft.
quote:
Niet te geloven, mijn jongen is volgende week al jarig. Hij heeft sinds kort zijn loopwagen ontdekt en dan kijkt ie zo trots als ie als een speer door de kamer sjeest. Zijn voetjes nog helemaal naar buitenstaand, maar hij vind het prachtig!
Wat gaat het snel! Joep alweer 1 jaar oud! En wat klinkt dat lief, dat sjesen.

Karin, ik hoop met je mee dat die onderzoeken Lars bespaart blijven. En dat hij gewoon een dipje heeft, maar dat het niks met eten te maken heeft. Misschien kan hij zo wel tijgeren ofzo.

Fijn Miss, dat het werkt.

Takkembah, Ko drinkt ook uit een rietjesbeker.
Ik vind het zo lief. Dan hoor je echt gloek gloek gloek.
Uit een gewone beker kan hij ook drinken, maar dat duurt wel lang. En dat oefenen we meestal in bad.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80835054
Jen snapt niet hoe een rietjesbeker werkt.. Ze houd m op zn kop...
pi_80835259
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef Ticootje het volgende:
Jen snapt niet hoe een rietjesbeker werkt.. Ze houd m op zn kop...
Wat lief!
Ik vind het wel handig, kan hij ook op andere plekken uit een rietje drinken. Bv als hij in de doek zit en zijn moeder koopt een kokosnoot.
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 11:04:34 #89
5428 crew  miss_sly
pi_80835310
Senna drinkt uit een fles. Tuitbeker wil ze niet, gewone beker gaat gewoon echt nog niet. Heb net wel de rietjesbeker van de Hema gekocht om daarmee te oefenen, dus ik ben benieuwd. Soms doet ze aan de speen van de fles ook zuigen terwijl ze die niet omhoog houdt, dus wellicht dat een rietjesbeker ook wel werkt
pi_80835488
Owja daar wilde ik nog op reageren!
Wat geweldig dat jullie saampjes uit een kokosnoot hebben gedronken Oeke

Niels wil heel graag uit het glas drinken waar ik op dat moment uit drink De keren dat we het probeerden liet hij al het water weer uit zijn mond lopen, maar een lol dat hij had! In bad heeft hij een plastic bekertje om mee te spelen en die zet hij ook vaak aan zijn mond.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80835570
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef oeke het volgende:

[..]

Wat lief!
Ik vind het wel handig, kan hij ook op andere plekken uit een rietje drinken. Bv als hij in de doek zit en zijn moeder koopt een kokosnoot.
Je een pakje of gewone beker met rietje kan ze wel... alleen die beker... Tja.. Ze is wel blondt he?
pi_80835575
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Senna drinkt uit een fles. Tuitbeker wil ze niet, gewone beker gaat gewoon echt nog niet. Heb net wel de rietjesbeker van de Hema gekocht om daarmee te oefenen, dus ik ben benieuwd. Soms doet ze aan de speen van de fles ook zuigen terwijl ze die niet omhoog houdt, dus wellicht dat een rietjesbeker ook wel werkt
Ko doet het zo wel even voor.

Het was ook heel leuk, Twinkly!
Niels is volgens mij trouwens echt ontpopt tot een guitige lachebek.
  donderdag 29 april 2010 @ 11:11:02 #93
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80835585
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef oeke het volgende:

[..]

Wat lief!

Wat cool!
Alexa en Seth zijn lief
pi_80835599
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Je een pakje of gewone beker met rietje kan ze wel... alleen die beker... Tja.. Ze is wel blondt he?
Mooie blonde eigenwijs!
pi_80835791
Ik heb een slungelbaby

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_80835878
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

pi_80835994
Takkembah, Iris drinkt uit een rietjesbeker van Difrax. Gaat goed, tuitbeker kreeg ze niks uit of het liep net zo hard haar mond weer uit.
Dit gaat een stuk beter. Melk wel gewoon uit de fles, maar de rest uit de rietjesbeker. En dan hoef ik ook niet te helpen, scheel voor mij ook weer .
En een gewone beker gaan we wel mee oefenen als het straks buiten in de zon zit weer is met een beker water. Is bij de oudste ook goed gekomen .

Joep al bijna 1, wat gaat dat snel!

Thijs, lang end!
Fake it till you make it...
pi_80836024
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:11 schreef oeke het volgende:

[..]

Mooie blonde eigenwijs!
Oh ja met recht he?! Zoek eigenwijs maar eens op... Daar staat haar foto bij hoor.

We hadden haar net zo goed Jennifer eigenwijs esmee kunnen noemen.
pi_80836155
Hier ook gewoon steeds een fles gegeven. Die beker oefenen ze maar lekker in bad, of met heel mooi weer buiten/op het balkon. Wilde best vaker oefenen met Linde, maar dan kwam de mevrouw van het cb maar lekker steeds bij mij dweilen en kind omkleden Bij Esmee gaan we het net zo doen denk ik
pi_80836179
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja met recht he?! Zoek eigenwijs maar eens op... Daar staat haar foto bij hoor.

We hadden haar net zo goed Jennifer eigenwijs esmee kunnen noemen.
Ah dat verklaard een heleboel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')