Bij het CB zien ze geloof ik het liefst dat ze bij 7/8 maanden al uit een normale beker drinken...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:39 schreef Takkembah het volgende:
Ehmmzz ff een drink vraag trouwens...
Omdat we een fleske aan het abouwen zijn, willen we ook bij de broodkorst wat water of sap gaan geven maar in wat voor beker....
Gebruiken jullie hier een tuitbeker daarvoor? En drinken de kids dan zelf of bij jullie en rechtop of niet?
Heb ook al eens gehoord van die boogbekers die mensen al vanaf 7mnd gebruiken...
Tot nu toe is Alexa alleen maar op de bekers aan het kauwen....
thnx!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij het CB zien ze geloof ik het liefst dat ze bij 7/8 maanden al uit een normale beker drinken...
Jen dronk gewoon sap uit een fles hoor... En later uit een tuitbeker. Als ik tijd en zin had in troep kreeg ze een normale beker, het liefst met water ofzo.
Dat is helemaal goed gekomen hoor... Gewoon lekker laten oefenen, kliederen op zn tijd..
Tjemig wat naar lijkt me dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:38 schreef seilram het volgende:
BE, fijn dat Oscar er niet echt last van heeft zeg. Een kindje van vrienden van ons heeft nu ook waterpokken, maar die zitten zelfs in zijn mond en keel. Zo zielig, hij kan niet zo goed slikken en ademen.
Wat gaat het snel! Joep alweer 1 jaar oud!quote:Niet te geloven, mijn jongen is volgende week al jarig. Hij heeft sinds kort zijn loopwagen ontdekt en dan kijkt ie zo trots als ie als een speer door de kamer sjeest. Zijn voetjes nog helemaal naar buitenstaand, maar hij vind het prachtig!
Wat lief!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef Ticootje het volgende:
Jen snapt niet hoe een rietjesbeker werkt.. Ze houd m op zn kop...
Je een pakje of gewone beker met rietje kan ze wel... alleen die beker... Tja.. Ze is wel blondt he?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik vind het wel handig, kan hij ook op andere plekken uit een rietje drinken. Bv als hij in de doek zit en zijn moeder koopt een kokosnoot.
Ko doet het zo wel even voor.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Senna drinkt uit een fles. Tuitbeker wil ze niet, gewone beker gaat gewoon echt nog niet. Heb net wel de rietjesbeker van de Hema gekocht om daarmee te oefenen, dus ik ben benieuwd. Soms doet ze aan de speen van de fles ook zuigen terwijl ze die niet omhoog houdt, dus wellicht dat een rietjesbeker ook wel werkt
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik vind het wel handig, kan hij ook op andere plekken uit een rietje drinken. Bv als hij in de doek zit en zijn moeder koopt een kokosnoot.
Mooie blonde eigenwijs!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Je een pakje of gewone beker met rietje kan ze wel... alleen die beker... Tja.. Ze is wel blondt he?
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je een pakje of gewone beker met rietje kan ze wel... alleen die beker... Tja.. Ze is wel blondt he?
Oh ja met recht he?! Zoek eigenwijs maar eens op... Daar staat haar foto bij hoor.quote:
Ah dat verklaard een heleboelquote:Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja met recht he?! Zoek eigenwijs maar eens op... Daar staat haar foto bij hoor.
We hadden haar net zo goed Jennifer eigenwijs esmee kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |