Ik moet mijn faparm er ook nog boven op trainen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou jongens, snel dit topic volposten.
Je PM't nooit met mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je mijn pm gezien?
Edit: oh wacht, ik dacht even dat je S.Seagal was. Sorry.![]()
TheKC is gewoon een vieze lurkert en ik ben de opperchauffeur van Conexxion.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:39 schreef KurDro het volgende:
Alle kloontjes die hier zijn kunnen die even hun eckte naam pmen? Ik tijd niet geweest en zoal KC, wie the fack is dat..
Niet letten op mensen die je niet kent.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:39 schreef KurDro het volgende:
Alle kloontjes die hier zijn kunnen die even hun eckte naam pmen? Ik tijd niet geweest en zoal KC, wie the fack is dat..
Ja, in je pyjama's op TinyChat.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef L0t.. het volgende:
Daaagg bitches, hebben jullie me nog gemist?
een lokpasquote:Op woensdag 28 april 2010 19:39 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, ik merk nu dat mijn ma's bankpasje + pincode hier liggen. [ afbeelding ]
De eindbaas die de KLB heeft overgenomen, aangenaam.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:39 schreef KurDro het volgende:
Jaquote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef L0t.. het volgende:
Halfgodquote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
De eindbaas die de KLB heeft overgenomen, aangenaam.
Was je weg dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef L0t.. het volgende:
Dat zou ik wel leuk vinden.quote:
Terug in je kooi, jij rebel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
De eindbaas die de KLB heeft overgenomen, aangenaam.
Preciesquote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, in je pyjama's op TinyChat.
Het resultaat wordt wel onzichtbaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Zeg euhm, als je je anaal hebt laten nemen door een neger, kun je dan ook Carglass bellen om je sterretje te repareren?
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Zeg euhm, als je je anaal hebt laten nemen door een neger, kun je dan ook Carglass bellen om je sterretje te repareren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |