ZOO RANDOM! XDquote:
Knap gedaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik wel ja
Hier een goedmakertje:
Super stukje piano werk
Kan je dan niet aan familie vragen of zij ze een dagje willen onderhouden?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex wil ineens de kindjes niet meer op zaterdag, maar op zondag, lekker handig, zaterdag gaan we verhuizen
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex wil ineens de kindjes niet meer op zaterdag, maar op zondag, lekker handig, zaterdag gaan we verhuizen
Of een topic maken.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]Zeg dat ie deze ene keer even mee moet werken omdat je gaat verhuizen. En als ie niet meewerkt, laat je Ado een hele boze brief sturen.
Je plaatje werkt niet.quote:
Jouw.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef Mozy het volgende:
Bragi, als je het hebt over de keuze van een ander, zeg je dan:
"Het is jouw keuze"
of
"Het is jou keuze"?
Het is je keuze.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef Mozy het volgende:
"Het is jouw keuze"
of
"Het is jou keuze"?
Jouw keuze.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef Mozy het volgende:
"Het is jouw keuze"
of
"Het is jou keuze"?
hoe noem jij het dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:02 schreef Bragi het volgende:
Mensen die 'overhuizen' zeggen dan wel typen.![]()
![]()
![]()
Euh... verhuizen?quote:
Ik dacht eerst dat het een leuk filmpje was, maar dat gun ik die koters niet.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, ik wist namelijk niet of keuze iets bezittelijks was.
En aangezien 'keuze' een zelfstandig naamwoord is...quote:Het bezittelijk voornaamwoord (afgekort: bez.vnw. ook wel het Pronomen possessivum of possessief pronomen) is het voornaamwoord dat de relatie tussen de persoon en een zelfstandig naamwoord aangeeft.
Het is toch een keuze van jou?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, ik wist namelijk niet of keuze iets bezittelijks was.
Nee, want dat is als je je inschrijft op het nieuwe adres pas officieelquote:
Sjouwen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want dat is als je je inschrijft op het nieuwe adres pas officieel
We gaan de spullen van het ene naar het andere huis overbrengen. Overhuizen dus
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want dat is als je je inschrijft op het nieuwe adres pas officieel
We gaan de spullen van het ene naar het andere huis overbrengen. Overhuizen dus
Case closed.quote:ver·hui·zen -huisde, h, i -huisd 1 van woning veranderen 2 de inboedel van anderen overbrengen
Ik wéét dat het gewoon klopt, maar voor mijn gevoel ben ik pas verhuisd als ik me daar ook ingeschreven heb!quote:
Het lijkt hierop.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef Mozy het volgende:
http://fuhrercat.ytmnd.com/
Wie weet welk nummer dit is, ik hoorde het laatst ook in een reclame.
Dan kun jij het ook mooi gebruiken, of is het alleen voor mongolen die wel normaal kunnen doen?quote:
Dat is 'em niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |