Lekker nummer.quote:
Ligt het aan mij of ik haar daar John Lennon - Happy Christmas (War Is Over) doorheen?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bijna alles waarin een goed stukje gitaarwerk zit verwerkt is fijne muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk, maar ik denk dan eerder aan zulke muziekquote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bijna alles waarin een goed stukje gitaarwerk zit verwerkt is fijne muziek.
Het ligt aan jou.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ik haar daar John Lennon - Happy Christmas (War Is Over) doorheen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:47 schreef Chai het volgende:
Wasbeer.Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:47 schreef Chai het volgende:
Wasbeer.Wie is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een liedje toch liever een beetje rustig.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik denk dan eerder aan zulke muziek
Vind ik dan weer lekker
Dat verwachtte ik wel jaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een liedje toch liever een beetje rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |