Ik zal wel een penis op haar wang tekenen met een stift.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stop een vinger in der als ze der weer ligt. En doe haar dan de groeten van mij.
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga zo die andere Amerikaanse steak maar eens klaarmaken.
Watervastquote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal wel een penis op haar wang tekenen met een stift.
Lemon tree ook. Die andere ken ik niet.quote:
Nee, want meestal knijp je ze zo hard dicht en draai je je om en daarna word je chagrijnig wakker als het nog een x gebeurt.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond vragen of m'n broer mijn ogen open wil maken als ik slaap![]()
Space je hem dan niet hard als je wakker word, al met je ogen open?
Thanks.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:37 schreef Smart_ass het volgende:
Dat The Hills filmpje dat je laatst postte is echt geniaal Bragi.
Die onderste ken je niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Lemon tree ook. Die andere ken ik niet.
Oh wacht ik zie het nu.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Die onderste ken je niet?Die werd een paar jaar terug echt grijsgedraaid en zat ook nog in een (Appelsientje?)reclame.
Die onderstequote:Op woensdag 28 april 2010 18:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Die onderste ken je niet?Die werd een paar jaar terug echt grijsgedraaid en zat ook nog in een (Appelsientje?)reclame.
Wees lekker creatief op haar wangquote:Op woensdag 28 april 2010 18:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En inkleuren met typex en markers.
Ik ken ze allemaal, maar die andere twee heb ik te vaak geluisterd.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Lemon tree ook. Die andere ken ik niet.
Naar vroegerquote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die onderste
Ik krijg een nostalgie gevoel.maar ik weet niet waarnaar.
Een zonnetje en traantje zullen geschieden op haar andere wang.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wees lekker creatief op haar wang
quote:
Maar meestal is bij mij nostalgie naar iets specifieks. Maar dit is gewoon naar die hele periode.quote:
Je kan ook van die witte bassi wenkbrauwen makenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een zonnetje en traantje zullen geschieden op haar andere wang.
Bassie.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan ook van die witte bassi wenkbrauwen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |