Die gasten waren ook een beetje gestoord, een was nog het ergst.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whaha, nee dat is ook echt niks voor mij![]()
ahwquote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een tijdje terug zat er een achter m'n koelkast, die ging toen even poseren.
[ afbeelding ]
Ratten helpen ook goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef Ripley het volgende:
Ik woon aan een markt in een oud huis, dan ontkom je niet aan muizen.
Ik heb er van alles tegengeprobeerd, maar het waren een soort van gemuteerde motherfuckers. Dus ben wel blij met de kat, dat helpt toch het beste
prullenbak legenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Kjoe, ik heb alles verwijderd, maar hij zegt nog steeds: 100% gebruikt.
Why, God, why?
Nog nooit een rat gehad, thank god.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ratten helpen ook goed.
Maar ja, dan zit je daarweer mee
mijn ratten doen niks met muisjes hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ratten helpen ook goed.
Maar ja, dan zit je daarweer mee
Je hebt een man, dat zijn meestal toch ook ratten, volgens de meeste vrouwen?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Die gasten waren ook een beetje gestoord, een was nog het ergst.
Die zat nog een politieagent te irriteren omdat hij op een parkeerplaats lag. Hij had er wel voor betaald.
De muizenlijkjes vast spijkeren, spiezen en/of vierendelen op plekken waar ze langskomen, misschien schrikken ze dan af. Die tactiek gebruikte Dracula ook, maar dan met gespieste mensen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef Ripley het volgende:
Ik woon aan een markt in een oud huis, dan ontkom je niet aan muizen.
Ik heb er van alles tegengeprobeerd, maar het waren een soort van gemuteerde motherfuckers. Dus ben wel blij met de kat, dat helpt toch het beste
waren ze maar rattenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt een man, dat zijn meestal toch ook ratten, volgens de meeste vrouwen?
Ik ben dol op mannen Q, ik zou ze nooit in het algemeen ratten noemen en zeker de mijne nietquote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt een man, dat zijn meestal toch ook ratten, volgens de meeste vrouwen?
Ik vind de kat toch wat gezelliger in huisquote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
De muizenlijkjes vast spijkeren, spiezen en/of vierendelen op plekken waar ze langskomen, misschien schrikken ze dan af. Die tactiek gebruikte Dracula ook, maar dan met gespieste mensen.
Heb je het ooit geprobeerd?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn ratten doen niks met muisjes hoor![]()
had ook gehoord dat het strooien van rattekeutels zou helpen.. ook niet dus
Haha, ja ik ook, het liefst twee.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de kat toch wat gezelliger in huis
dat ze na 3 jaar op zijn en je dus een nieuwe kan halenquote:
ze heeft vanmiddag al wat lekkers gehad. het blijft geen feest.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whaha, nee dat is ook echt niks voor mij![]()
[..]
misschien wil ze nu wel een lekker stukje vlees of vis, als goedmakertje
Ik dacht dat mijn inbox wel leeg zou zijn als ik MIJN INBOX LEEG MAAKTE. Dat is dus niet zo, best raar eigenlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
De prullenbak, L-E. Gooi hem leeg. GOOI HEM LEEG!
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd?
Bij ons rende een keer een muis de rattenkooi in (ja, was vrij dom) en de rat had hem in een oogwenk dood gebeten, ik zag het niet eens gebeuren, zo snel ging het. Hij wilde er zelfs al aan gaan eten toen ik de muis eruit wilde halen
muisje was op de rattenkooi geklommen, die luie dikzakken van me keken niet eensquote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd?
Bij ons rende een keer een muis de rattenkooi in (ja, was vrij dom) en de rat had hem in een oogwenk dood gebeten, ik zag het niet eens gebeuren, zo snel ging het. Hij wilde er zelfs al aan gaan eten toen ik de muis eruit wilde halen
why?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef krengetje het volgende:
Mn konijnen gaan vanavond misschien weg![]()
Dat is die wel. Alleen dan vul je je verwijderde items. Je inbox is echt wel leeg.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn inbox wel leeg zou zijn als ik MIJN INBOX LEEG MAAKTE. Dat is dus niet zo, best raar eigenlijk.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ze na 3 jaar op zijn en je dus een nieuwe kan halen
ik weet niet.. zolang heb ik er nog niet een gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 18:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Misschien zijn ze dat sowieso al bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |