quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Muizen kunnen ook naar binnen komen hoor. Grolle heeft er in een half jaar bij mij ook al twee gevangen, maar die legt ze als cadeau voor mijn bed neer
Indd. ze komt nauwelijks buiten. soms op mn balkon en ze is 1x ontsnapt aan de voorkant. maar ik woon in een oud huis dus hier zullen heus wel es muizen lopen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Muizen kunnen ook naar binnen komen hoor. Grolle heeft er in een half jaar bij mij ook al twee gevangen, maar die legt ze als cadeau voor mijn bed neer
Je kon hem ook in de zon laten drogen, daarna wat opvullen en op dezelfde plek terug leggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja.... sorry Noes, maar het meurt te erg
Had. onder mn bank. ligt nu in de vuilnisbak die straks geleegd gaat worden samen met de kattenbakquote:Op woensdag 28 april 2010 18:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunnen ze dat?
Maare, conclusie blijft dat ze een kadaver onder haar bank of bed heeft liggen. Iew.
als ze leven en buiten lopen vind i kze ook liefquote:
hehehe... coole beesten zijn het ookquote:Op woensdag 28 april 2010 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Katten leggen dode dieren niet neer als kado, maar om je duidelijk te maken dat je ze zelf niet kan vangen, ze geven zo aan dat je een waardeloze jager bent
Wat kijk je moeilijkquote:
Nou, daar heeft ie groot gelijk inquote:Op woensdag 28 april 2010 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Katten leggen dode dieren niet neer als kado, maar om je duidelijk te maken dat je ze zelf niet kan vangen, ze geven zo aan dat je een waardeloze jager bent
Braaf.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat kijk je moeilijk.
Kjoe: ga ik nu doen!
Een tijdje terug zat er een achter m'n koelkast, die ging toen even poseren.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ze leven en buiten lopen vind i kze ook lief
dood en onder mijn bank vind ik ze een stuk minder.
Zo kijk ik altijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat kijk je moeilijk.
Kjoe: ga ik nu doen!
whaha, nee dat is ook echt niks voor mijquote:Op woensdag 28 april 2010 18:19 schreef RaXz het volgende:
![]()
[..]
Deden een aantal vrienden van mij, die zagen ergens een verjaardag en gingen gewoon naar binnen. Net doen of je ze kent en je hebt gratis bier.
misschien wil ze nu wel een lekker stukje vlees of vis, als goedmakertjequote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja.... sorry Noes, maar het meurt te erg
De prullenbak, L-E. Gooi hem leeg. GOOI HEM LEEG!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Kjoe, ik heb alles verwijderd, maar hij zegt nog steeds: 100% gebruikt.
Why, God, why?
Je verwijderde en verzonden berichten verwijderen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Kjoe, ik heb alles verwijderd, maar hij zegt nog steeds: 100% gebruikt.
Why, God, why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |