abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80851235
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wat een dumbass ben je!
Het zijn meerendeels Surinamers en die hebben gewoon een Nederlands paspoort
Zo je kunt al aan een post van me zien dat ik een "dumbass" ben?
Somaliers hebben gewoon een verblijfsvergunning gekregen en al die Surinamers en Antillianen hadden we ook nooit moeten toelaten...
pi_80851300
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:51 schreef Johan_Haas_ het volgende:

[..]

Enfin al die Surinamers en Antillianen hadden we ook nooit moeten toelaten...
Nee maar gast dat is gewoon een domme opmerking kom op
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_80851313
quote:

[..]

Somaliers hebben gewoon een verblijfsvergunning gekregen en al die Surinamers en Antillianen hadden we ook nooit moeten toelaten...
Surinamers zijn gaaf.
pi_80851370
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee maar gast dat is gewoon een domme opmerking kom op
Nee er zijn in het verleden gewoon heel veel domme fouten gemaakt, en dezelfde fouten worden nog steeds gemaakt door veel te veel asielzoekers en Antillianen toe te laten.
pi_80851748
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Surinamers zijn gaaf.
En anderen vinden Marokkanen en Somaliërs weer gaaf. Verandert niet het feit dat deze volkeren in respectievelijk Marokko en Somalië thuishoren.
  donderdag 29 april 2010 @ 19:16:03 #81
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_80851980
Iemand links naar filmpjes waar quasi-stoere negers en marokkanen door de politie in elkaar worden gemept? Daar heb ik nou echt behoefte aan.
  donderdag 29 april 2010 @ 19:16:22 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80851998
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:57 schreef Johan_Haas_ het volgende:

[..]

Nee er zijn in het verleden gewoon heel veel domme fouten gemaakt, en dezelfde fouten worden nog steeds gemaakt door veel te veel asielzoekers en Antillianen toe te laten.
Het voordeel van Antillianen is dat ze op een zeker moment gewoon op zijn, net als de Surinamers. Maar al die andere volkeren, daar staan er nog miljoenen te popelen om hier aan het infuus te komen liggen.
The End Times are wild
pi_80854074
Surinamers heb je weinig problemen van over algemeen, Antillianen en dan met name van Curaceau zijn een stuk agressiever, de laatste tijd hoor je ook weinig problemen met surinamers, ik kan het in ieder geval altijd goed met ze vinden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_80856190
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:15 schreef raptorix het volgende:
Surinamers heb je weinig problemen van over algemeen, Antillianen en dan met name van Curaceau zijn een stuk agressiever, de laatste tijd hoor je ook weinig problemen met surinamers, ik kan het in ieder geval altijd goed met ze vinden.
ja maar ik kan het ook goed vinden met marokkanen, Molukkers, Turken en Surinamers.
Dat ligt er maar aan hoe je er zelf tegenover staat toch
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 30 april 2010 @ 13:38:32 #86
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_80872428
quote:

[..]

Toelaten? Surinamers? We hebben hun voorouders met boten vanuit Afrika naar het Nederlands Koninkrijk gesleept, om als slaven voor ons te werken in onze kolonieën. Die mensen hebben we niet toegelaten, die mensen hebben we tegen hun wil binnen onze rijksgrenzen gehaald. "We" zijn nog geen spat veranderd sinds die tijd, denk ik dan, als ik een kortzichtige reactie als de jouwe zo lees.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:10:36 #87
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_80873137
Tsja, het is nu eenmaal geen lekker buurtje daar.
pi_80874811
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:38 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Toelaten? Surinamers? We hebben hun voorouders met boten vanuit Afrika naar het Nederlands Koninkrijk gesleept, om als slaven voor ons te werken in onze kolonieën. Die mensen hebben we niet toegelaten, die mensen hebben we tegen hun wil binnen onze rijksgrenzen gehaald. "We" zijn nog geen spat veranderd sinds die tijd, denk ik dan, als ik een kortzichtige reactie als de jouwe zo lees.
Dat waren voornamelijk Britten, maar goed liever Suriname onder ons gezag dan New York toch?

pi_80893265
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:38 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar we hebben geen Surinamers naar Nederland versleept. De meeste kwamen uit eigen wil naar Nederland toe net voor de onafhankelijkheid van Suriname. Die groep hadden we nooit moeten toelaten. Al zijn Surinamers op zich nog wel okay. Marokkanen en Antillianen zijn echter wel een groot probleem.
pi_80894569
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:26 schreef Johan_Haas_ het volgende:

[..]
Die groep hadden we nooit moeten toelaten.
Dat waren gewoon inwoners van het Koninkrijk der Nederlanden, lastig om die niet toe te laten .
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:03:34 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_80895195
Tropisch temperamentje hoor.

Speeltuinruzie. Ze zullen die dikke schreeuwende mevrouw wel wipkip hebben genoemd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_80895659
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 03:42 schreef Asgard het volgende:

[..]

Dat waren gewoon inwoners van het Koninkrijk der Nederlanden, lastig om die niet toe te laten .
Nee hoor, De Nederlandse Antillen waren ook lange tijd onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden. Toch konden Nederlanders zich niet moeiteloos in de Nederlandse Antillen vestigen, enkel onder heel strenge voorwaarden. Het zou goed zijn als wij dat destijds ook voor Antillianen en Surinamers hadden gedaan.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:38:17 #93
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_80895738
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:26 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Het is een verhaal van je opa, naïeveling, en opa's vertellen net als andere mannen graag stoere verhalen.
Jij weet net zo weinig van de werkelijke waarheid als wie ook.

Ik snap wel dat je als kind geniet van zo'n cowboyverhaal, maar dat je als volwassene niet begrijpt dat de waarheid vaak een stuk genuanceerder is dan op verjaardagsfeestjes wordt doorverteld bij de borrelpraat is opmerkelijk.

Nee, zelfs voor jouw tijd was Nederland heus het wilde westen niet met willekeurig schietende gezagsdragers hoor.
voss kan best eens gelijk hebben over zijn opa. Duitse- en NSB cipiers liepen in de tweede wereld oorlog toch met een pistool? Dus wie weet?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')