Ook die liep uit, dus heb ik de 26e gemaild, en diezelfde dag wat terug gekregen, dat hij morgen (gisteren dus) aan zou komen.quote:Verwachte levertijd 2-3 werkdagen, op voorraad bij leverancier.
Whahaha wat absurd, nou dit is me wel duidelijk, koop nooit meer wat daar.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben van azerty eens een laptopje toegestuurd gekregen die ruim 2de hands was. Maar wel als nieuw zijnde aangeboden.
Nee helaas, volgens tweakers mag ik pas een review plaatsen nadat het geleverd is, dus dat zal dan ook gebeuren.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:05 schreef zovty het volgende:
Ej, is dit de tweakers shop review ofzo?
Opbokken!![]()
.
Niks fakequote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef najazeg het volgende:
71 euro voor een toetsenbord en 145 euro voor een muis? Dit moet wel fake zijn
quote:Product nr. omschrijving stukprijs aantal Subtotaal gereserveerd
234719 Razer Lycosa Mirror Gaming Keyboard - Toetsenbord - USB ¤ 71,23 1 ¤ 71,23
quote:Product nr. omschrijving stukprijs aantal Subtotaal gereserveerd
206807 Razer Mamba - Muis - laser - 7 knop(pen) - draadloos,
met bekabeling - USB ¤ 105,77 1 ¤ 105,77 0 / 1
78982 Razer Destructor - Muismat ¤ 33,49 1 ¤ 33,49
Wat zou je doen als ze hun naam wijzigen naar Dvorak?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef BeunBeunhaas het volgende:
De naam weerhoud me er al tegen om er iets te kopen.
Azerty toetsenborden.
Kijk weetje als ze dat nou van tevoren aangeven maar nee hoor. Ik had er gewoon op gerekend hem allang te hebben...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:19 schreef haakon het volgende:
Levertijd van Azerty is idd vaak best lang
Kameraad van me had precies hetzelfde.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk weetje als ze dat nou van tevoren aangeven maar nee hoor. Ik had er gewoon op gerekend hem allang te hebben...
ja maar waarom zou je een muis en toetsenbord willen hebben die zo duur zijn?quote:
Omdat ze gewoon heel erg mooi en goed zijn. Ultieme gaming combo (inc muismat)quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef najazeg het volgende:
[..]
ja maar waarom zou je een muis en toetsenbord willen hebben die zo duur zijn?
Wat speel je er zoal mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon heel erg mooi en goed zijn. Ultieme gaming combo (inc muismat)
Nog niet zoveel, heb ook een PS3, maar ben van plan een nieuwe pc samen te stellen over een tijdje, en daar ook veel op te gaan gamen (flight sim X bijvoorbeeld die niet op PS3 kan.) en dan is zo'n tobo waarbij je van elke toets een macro kan maken wel heel erg gaaf...quote:
Die bedragen moeten er bij, anders is de TS niet stoer genoeg!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef najazeg het volgende:
71 euro voor een toetsenbord en 145 euro voor een muis? Dit moet wel fake zijn
De zaak kopenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat zou je doen als ze hun naam wijzigen naar Dvorak?
Nee, kijk als ik nou een muis en tobo van een paar euro heb bestel is het niet zo boeiend, maar dit zijn voor mij grote aankopen, en zo iets wil ik graag snel hebben, en daarom reken ik dus op de aangeven levertijd. Als de echte ware levertijd er bij had gestaan had ik m wel voor een paar euro meer ergens anders gehaald...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die bedragen moeten er bij, anders is de TS niet stoer genoeg!
nooit iets besteld daar zeker?quote:
Ik krijg daar ook altijd een mailtje van en ik heb d'r ook altijd aan de telefoon en ze is heel klantvriendelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:58 schreef delano.888 het volgende:
Even gemaild met de klachtenservice van azerty (francisca@azerty.nl) en die bood eerst aan een split te doen om eerst de muismat op te sturen, maarja, wat heb ik aan een mat zonder muis? Dus nu worden de verzendkosten terug geboekt, goed, toch iets ten compensatie. Maar t blijft ontzettend jammer dat t zo lang moet duren.
Klinkt ze lekker ?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:05 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik krijg daar ook altijd een mailtje van en ik heb d'r ook altijd aan de telefoon en ze is heel klantvriendelijk.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef Incolumis het volgende:
goeie webshop, nooit problemen mee gehad. denk dat het gewoon door TS komt
Zeker wel. Inmiddels minstens 6 zelfbouw-pc's in 3 jaar tijd met alle randapparatuur erbij. 2x voor familieleden, 1x voor mezelf, 1x voor een vriend en 2x voor een andere vriend. Nooit problemen gehad, behalve een kapotte videokaart (in mijn eigen pc) die snel DOA werd verklaard en ik een nieuwe kreeg. Dus in feite 1 probleem die gewoon perfect werd opgelost.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef LuxAeterna het volgende:
Webshops die een toeslag rekenen als je met iDeal betaalt.
Gamers die niet weten dat er allang een draadloze game muis is die alle bedraadde muizen dik pwnd...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:11 schreef Gras_eter het volgende:
Ik own TS met mijn Hema-muis (met draad)
Gamers die draadloos gamen
Mensen die denken dat er gamers die niet weten dat er allang een draadloze game muis is die alle bedraadde muizen dik pwnd...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gamers die niet weten dat er allang een draadloze game muis is die alle bedraadde muizen dik pwnd...
OMG SICK MUST HAVE WTF LOL DIRGEquote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef delano.888 het volgende:
THE FIRST ever gaming mouse that has wired and wireless capability with an ultra polling rate of 1000hz/1ms response time, and a 3.5G laser sensor that is 5600 DPI
FYI
Dus zo'n 70euro kan best volgens jou, maar 100euro niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Markster het volgende:
nou mijn mx revolution voldoet anders ook prima. wat een ophef over een paar spelletjes. daar ga je toch geen muis van 100,- voor kopen
Ik heb hem als pakket gekocht voor 130 euro. Dat is dus de mx5500 bluetooth desktop.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dus zo'n 70euro kan best volgens jou, maar 100euro niet?![]()
Mijn duurste muis tot nu toe was 25 euro. Sowieso speel ik vrijwel geen games die een muis nodig hebben behalve GTA en een simpele muis voldoet prima voor browsen en tekstverwerken.
Daar krijg je ook wat voor he:quote:
Nou, behalve dat logo'tje en de aparte vorm zie ik niets?quote:
Ben nou wel heel erg benieuwdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:44 schreef gnilrednoz het volgende:
Azerty zuigt keihard. Als ik mijn verhaal hier zou posten zouden jullie allemaal spontaan jullie zusjes/vriendinnen/etc. aan me aanbieden ter compensatie, zo een drama was dat.
Veel hardwareproducenten hanteren de ISO-standaard voor dode pixels voor hun monitoren. Bij een class 1 product betekent dat dat er dus een aantal dode pixels in het scherm mag zitten zonder dat je dan kan spreken van een kapot product. Azerty is dan dus niet verplicht om die monitor terug te nemen. Ze bieden dan wel zoiets als pixelgarantie aan, waarbij je extra betaalt en je tot een jaar na aankoop de monitor nog mag ruilen als je een dode pixel ontdekt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:55 schreef Tarabass het volgende:
Ik heb daar eens 2 22"monitoren gekocht (samsung 226cw's) welke vrij vlot geleverd werden. Echter ui de doos bleek één scherm pixeldefecten te vertonen, en de andere begon na een uur zo heet te worden dat ik de warmte in mijn gezicht voelde. Ik mailen met die gasten, en volgens hen kon de pixeldefecte monitor niet terug (had ik pixelgarantie moeten kopen) en de andere wel. Ze mochten blij wezen dat ik eerlijk was, want ik zou beide monitoren zonder reden binnen 7 dagen terug mogen sturen. Ook zonder pixelgarantie.
Die van 10 euro van Logitech zijn ook primaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:22 schreef Splutje het volgende:
71 euro voor een toetsenbordDrukken de toetsen dan lekkerder ofzo?
Dat is dus precies mijn punt. Ik wilde ze op basis van de wet Kopen op Afstand retourneren. Maar omdat ik zo eerlijk was om te zeggen dat één scherm pixeldefecten had en het andere maar een uur gedraaid heeft wilde ze dit niet meer doen. Ze hebben dus liever dat je het scherm weer in de doos gooit en dichtgeplakt terugstuurt. Dat is voor mij de omgekeerde wereld en ze zouden extra service moeten verlenen als BEIDE schermen gewoon niet goed zijn. Een sorry kon er dan ook niet vanaf en een ritje naar Raalte bleef mij niet bespaard.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:17 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Veel hardwareproducenten hanteren de ISO-standaard voor dode pixels voor hun monitoren. Bij een class 1 product betekent dat dat er dus een aantal dode pixels in het scherm mag zitten zonder dat je dan kan spreken van een kapot product. Azerty is dan dus niet verplicht om die monitor terug te nemen. Ze bieden dan wel zoiets als pixelgarantie aan, waarbij je extra betaalt en je tot een jaar na aankoop de monitor nog mag ruilen als je een dode pixel ontdekt.
Wel viel je koop onder de zichttermijn van de wet Koop op afstand dus in dat opzicht heb je gelijk.
Dan nog vind ik die ISO-standaard maar een slap excuus. je moet gewoon een 100% werkend product krijgen waar je tevreden over bent. Indien er pixelfouten inzitten heb je geen perfect product. Een pixelgarantie vind ik dan ook echt iets om meer geld te krijgen als winkel, een soort garantie van Dixons, maar dan zelfs geoorloofd door andere shopsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:17 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Veel hardwareproducenten hanteren de ISO-standaard voor dode pixels voor hun monitoren. Bij een class 1 product betekent dat dat er dus een aantal dode pixels in het scherm mag zitten zonder dat je dan kan spreken van een kapot product. Azerty is dan dus niet verplicht om die monitor terug te nemen. Ze bieden dan wel zoiets als pixelgarantie aan, waarbij je extra betaalt en je tot een jaar na aankoop de monitor nog mag ruilen als je een dode pixel ontdekt.
Wel viel je koop onder de zichttermijn van de wet Koop op afstand dus in dat opzicht heb je gelijk.
Op zich is het jouw taak om ze bij Azerty terug te krijgen (via pakketpost of zelf brengen), maar het feit dat ze niet willen retourneren vanwege dode pixels slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn punt. Ik wilde ze op basis van de wet Kopen op Afstand retourneren. Maar omdat ik zo eerlijk was om te zeggen dat één scherm pixeldefecten had en het andere maar een uur gedraaid heeft wilde ze dit niet meer doen. Ze hebben dus liever dat je het scherm weer in de doos gooit en dichtgeplakt terugstuurt.
Yup, maar dan is er nog zoiets als winkels die mensen die geen pixelgarantie kopen schermen toesturen die mensen mét pixelgarantie al geretourneerd hebben. Dan kan je de zichttermijn biljven gebruiken tot je een ons weegt... Ik ben het verder met je eens hoor, een dode pixel = een kapotte pixel en daarom zou het product als defect aangemerkt moeten worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Daarom gewoon die schermen online kopen, en indien niet goed je beroepen op de wet koop op afstand. Alhoewel mijn LG W2261V-PF gewoon perfect is voor weinig geld
Natuurlijk is het mijn taak, maar ze wilde hem niet terugnemen. Dan kan ik ze wel opsturen maar heb een probleem. Even langsgaan en eisen is dan een betere optie. Maar op deze manier heeft het me wel benzine en tijd gekost, terwijl de retourneerkosten voor Azerty zouden zijn..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Op zich is het jouw taak om ze bij Azerty terug te krijgen (via pakketpost of zelf brengen), maar het feit dat ze niet willen retourneren vanwege dode pixels slaat natuurlijk nergens op.
Ik heb zelf gelukkig nog nooit kapotte schermen gehad. Naja, ik heb wel 2 laptopschermen die na een x aantal jaar echt pixeluitval begonnen te hebben. Iig nieuw geen problemen hier, en inmiddels 4 gewone TFT's besteld. Even alle kleuren testen op defecten en als je geen fouten ziet ist mooi.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:03 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Yup, maar dan is er nog zoiets als winkels die mensen die geen pixelgarantie kopen schermen toesturen die mensen mét pixelgarantie al geretourneerd hebben. Dan kan je de zichttermijn biljven gebruiken tot je een ons weegt... Ik ben het verder met je eens hoor, een dode pixel = een kapotte pixel en daarom zou het product als defect aangemerkt moeten worden.
Dat is inderdaad niet netjes. Ik probeer ze overigens niet te verdedigen of zo, ik koop al jaren bij een andere winkel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mijn taak, maar ze wilde hem niet terugnemen. Dan kan ik ze wel opsturen maar heb een probleem. Even langsgaan en eisen is dan een betere optie. Maar op deze manier heeft het me wel benzine en tijd gekost, terwijl de retourneerkosten voor Azerty zouden zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |