Ook die liep uit, dus heb ik de 26e gemaild, en diezelfde dag wat terug gekregen, dat hij morgen (gisteren dus) aan zou komen.quote:Verwachte levertijd 2-3 werkdagen, op voorraad bij leverancier.
Whahaha wat absurd, nou dit is me wel duidelijk, koop nooit meer wat daar.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben van azerty eens een laptopje toegestuurd gekregen die ruim 2de hands was. Maar wel als nieuw zijnde aangeboden.
Nee helaas, volgens tweakers mag ik pas een review plaatsen nadat het geleverd is, dus dat zal dan ook gebeuren.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:05 schreef zovty het volgende:
Ej, is dit de tweakers shop review ofzo?
Opbokken!![]()
.
Niks fakequote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef najazeg het volgende:
71 euro voor een toetsenbord en 145 euro voor een muis? Dit moet wel fake zijn
quote:Product nr. omschrijving stukprijs aantal Subtotaal gereserveerd
234719 Razer Lycosa Mirror Gaming Keyboard - Toetsenbord - USB ¤ 71,23 1 ¤ 71,23
quote:Product nr. omschrijving stukprijs aantal Subtotaal gereserveerd
206807 Razer Mamba - Muis - laser - 7 knop(pen) - draadloos,
met bekabeling - USB ¤ 105,77 1 ¤ 105,77 0 / 1
78982 Razer Destructor - Muismat ¤ 33,49 1 ¤ 33,49
Wat zou je doen als ze hun naam wijzigen naar Dvorak?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef BeunBeunhaas het volgende:
De naam weerhoud me er al tegen om er iets te kopen.
Azerty toetsenborden.
Kijk weetje als ze dat nou van tevoren aangeven maar nee hoor. Ik had er gewoon op gerekend hem allang te hebben...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:19 schreef haakon het volgende:
Levertijd van Azerty is idd vaak best lang
Kameraad van me had precies hetzelfde.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk weetje als ze dat nou van tevoren aangeven maar nee hoor. Ik had er gewoon op gerekend hem allang te hebben...
ja maar waarom zou je een muis en toetsenbord willen hebben die zo duur zijn?quote:
Omdat ze gewoon heel erg mooi en goed zijn. Ultieme gaming combo (inc muismat)quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef najazeg het volgende:
[..]
ja maar waarom zou je een muis en toetsenbord willen hebben die zo duur zijn?
Wat speel je er zoal mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon heel erg mooi en goed zijn. Ultieme gaming combo (inc muismat)
Nog niet zoveel, heb ook een PS3, maar ben van plan een nieuwe pc samen te stellen over een tijdje, en daar ook veel op te gaan gamen (flight sim X bijvoorbeeld die niet op PS3 kan.) en dan is zo'n tobo waarbij je van elke toets een macro kan maken wel heel erg gaaf...quote:
Die bedragen moeten er bij, anders is de TS niet stoer genoeg!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef najazeg het volgende:
71 euro voor een toetsenbord en 145 euro voor een muis? Dit moet wel fake zijn
De zaak kopenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat zou je doen als ze hun naam wijzigen naar Dvorak?
Nee, kijk als ik nou een muis en tobo van een paar euro heb bestel is het niet zo boeiend, maar dit zijn voor mij grote aankopen, en zo iets wil ik graag snel hebben, en daarom reken ik dus op de aangeven levertijd. Als de echte ware levertijd er bij had gestaan had ik m wel voor een paar euro meer ergens anders gehaald...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die bedragen moeten er bij, anders is de TS niet stoer genoeg!
nooit iets besteld daar zeker?quote:
Ik krijg daar ook altijd een mailtje van en ik heb d'r ook altijd aan de telefoon en ze is heel klantvriendelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:58 schreef delano.888 het volgende:
Even gemaild met de klachtenservice van azerty (francisca@azerty.nl) en die bood eerst aan een split te doen om eerst de muismat op te sturen, maarja, wat heb ik aan een mat zonder muis? Dus nu worden de verzendkosten terug geboekt, goed, toch iets ten compensatie. Maar t blijft ontzettend jammer dat t zo lang moet duren.
Klinkt ze lekker ?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:05 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik krijg daar ook altijd een mailtje van en ik heb d'r ook altijd aan de telefoon en ze is heel klantvriendelijk.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef Incolumis het volgende:
goeie webshop, nooit problemen mee gehad. denk dat het gewoon door TS komt
Zeker wel. Inmiddels minstens 6 zelfbouw-pc's in 3 jaar tijd met alle randapparatuur erbij. 2x voor familieleden, 1x voor mezelf, 1x voor een vriend en 2x voor een andere vriend. Nooit problemen gehad, behalve een kapotte videokaart (in mijn eigen pc) die snel DOA werd verklaard en ik een nieuwe kreeg. Dus in feite 1 probleem die gewoon perfect werd opgelost.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef LuxAeterna het volgende:
Webshops die een toeslag rekenen als je met iDeal betaalt.
Gamers die niet weten dat er allang een draadloze game muis is die alle bedraadde muizen dik pwnd...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:11 schreef Gras_eter het volgende:
Ik own TS met mijn Hema-muis (met draad)
Gamers die draadloos gamen
Mensen die denken dat er gamers die niet weten dat er allang een draadloze game muis is die alle bedraadde muizen dik pwnd...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gamers die niet weten dat er allang een draadloze game muis is die alle bedraadde muizen dik pwnd...
OMG SICK MUST HAVE WTF LOL DIRGEquote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef delano.888 het volgende:
THE FIRST ever gaming mouse that has wired and wireless capability with an ultra polling rate of 1000hz/1ms response time, and a 3.5G laser sensor that is 5600 DPI
FYI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |