Ik niet. Ga morgen naar Curacao op vakantie en na lang wikken en wegen besloten zonder lak op vakantie te gaan. Zie mezelf niet om de dag opnieuw lakken op het strand... En kan er nu wel wat op doen, maar weet dat ik me daar na een dag of 2 toch aan ga irriteren als ik tipwear of chips krijg.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Guess. het volgende:
Hebben we vrijdag allemaal oranje nagels??
strong mind, SQ haz..quote:Op woensdag 28 april 2010 17:47 schreef Diconnected het volgende:
i has failedheb 7 lakjes gekocht bij de groothandel in veldhoven, stormqueen heeft er maar 1!! gekocht voor haarzelf :p
Welke heb je gekocht? Ben altijd nieuwsgierigquote:Op woensdag 28 april 2010 17:47 schreef Diconnected het volgende:
i has failedheb 7 lakjes gekocht bij de groothandel in veldhoven, stormqueen heeft er maar 1!! gekocht voor haarzelf :p
pics!!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:47 schreef Diconnected het volgende:
wat dachten ze, de zaken gaan te goed, laten we daar eens een stokje voor steken?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:55 schreef Daph_ het volgende:
Slecht nieuws voor OPI liefhebbers: het ziet ernaar uit dat we binnenkort allemaal retail prijzen moeten betalen voor een flesje OPI! In de VS is dat $ 8.50 per flesje dacht ik. OPI wil niet dat het logo nog op websites wordt getoond, dus op ebay staan nu etailers met gedraaide flesjes waarop je het logo niet meer kunt zien. Het ziet ernaar uit dat OPI hetzelfde doet als Essie; de prijzen verhogen naar retail niveau.
Lees meer: http://www.makeupalley.com/m_109139586
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:55 schreef Daph_ het volgende:
Slecht nieuws voor OPI liefhebbers: het ziet ernaar uit dat we binnenkort allemaal retail prijzen moeten betalen voor een flesje OPI! In de VS is dat $ 8.50 per flesje dacht ik. OPI wil niet dat het logo nog op websites wordt getoond, dus op ebay staan nu etailers met gedraaide flesjes waarop je het logo niet meer kunt zien. Het ziet ernaar uit dat OPI hetzelfde doet als Essie; de prijzen verhogen naar retail niveau.
nou, inderdaad, mijn god zegquote:Op woensdag 28 april 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat dachten ze, de zaken gaan te goed, laten we daar eens een stokje voor steken?
Nubar heeft mooie duochromes: Peacock Feathers, Iris Dust en Indigo Illusion, to name a fewquote:Op woensdag 28 april 2010 18:01 schreef Mirjam het volgende:
dames, wat zijn echte aanraders wat betreft nubar en zoya lakjes?
ik ben vooral fan van duochromes, maar ook niet duochromes ben ik wel benieuwd naar
beide merken zijn nieuw voor mij
peacock feathers is toch niet meer te krijgen?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nubar heeft mooie duochromes: Peacock Feathers, Iris Dust en Indigo Illusion, to name a fewIk vind de sparkles erg mooi.
Zoya aanraders: Yasmeen (De ultra glitters heb je al toch?), Adina en de nieuwe sparkles (Ivanka!!!)
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:55 schreef Daph_ het volgende:
Voor zover ik weet is Peacock Feathers nog steeds te koop hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
peacock feathers is toch niet meer te krijgen?
of haal ik die door elkaar met een andere?
ok, thanks!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Peacock Feathers nog steeds te koop hoorAls je 'm niet in de shop van de verkoper ziet staan, moet je even een berichtje sturen, misschien kan het besteld worden van de website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef Lindytje het volgende:![]()
Dank nog voor de leuke reacties op mijn nagelsspannend hoor! Maar maak geen impulsieve beslissing... Gewoon eens goed over slapen. Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:19 schreef Tegan het volgende:
Ik doe denk ik deze op morgenavond.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb gisteren van een collega 2 p2 lakjes gekregen
Wat een lieve collega!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jammer van de sollicitatieNo farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Dank je welquote:
Ik heb daar 1 keer opi's gekocht en mijn ervaring was positiefquote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef mirannie het volgende:
Niemand die ervaring heeft met http://shop.ebay.nl/enchantedbeautyspot/m.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A4%257C39%253A1%257C72%253A1229&_ipg=200&_trksid=p3911.c0.m14&_sop=15&_sc=1 ???
CG en Orly voor nog geen 3 euro!! Verkoopt ook CND en OPI. Verzendkosten 3 euro per flesje, maar ze hebben ook gecombineerde verzending, ik ben nog aan het wachten op de prijs daarvan.
EDIT: en essie voor 3,38
Thanks!! Het lijken bijna de TD prijzen welquote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb daar 1 keer opi's gekocht en mijn ervaring was positief
daphquote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef mirannie het volgende:
Oh, en wie was dat nou die het vandeweek over de handcreme van OPI had? Die hebben ze er volgens mij ook als ik het goed gezien heb
lolwhut?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, die was hetEn hij kost daar 2,82euro...
Die heb ik niet gezien, maar deze was 50ml... niet echt enorm, maar voor dat geld... is volgens mij best netjes. En sowieso zijn alle prijzen behoorlijk goed. Ik hoop dat ik vanavond nog een antwoord krijg op mijn vraag over gecombineerde verzending, dan kan ik het hier nog even posten.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yess me me me!!
Hebben ze ook grote tubes?Avoplex
ja, die heeft ze ook, 5,zoveel euroquote:Op woensdag 28 april 2010 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yess me me me!!
Hebben ze ook grote tubes?Avoplex
Ik lees dat het eerste lakje $4,00 is en elk volgend lakje $2,50.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar deze was 50ml... niet echt enorm, maar voor dat geld... is volgens mij best netjes. En sowieso zijn alle prijzen behoorlijk goed. Ik hoop dat ik vanavond nog een antwoord krijg op mijn vraag over gecombineerde verzending, dan kan ik het hier nog even posten.
quote:
Ja 50 ml is de kleine tube.. Ik heb echt grote tubes (meervoud!) nodig voor het tempo waarmee ik door m'n handcreme heen gaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar deze was 50ml... niet echt enorm, maar voor dat geld... is volgens mij best netjes. En sowieso zijn alle prijzen behoorlijk goed. Ik hoop dat ik vanavond nog een antwoord krijg op mijn vraag over gecombineerde verzending, dan kan ik het hier nog even posten.
LINK LINK LINK!!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, die heeft ze ook, 5,zoveel euro
Oh, dat heb ik niet gezien. Zag overal 3 euro bij staan qua verzendkosten. Maar op zich vind ik dit best netjes eigenlijk. Al met al een stuk goedkoper dan de meeste andere eBay verkopers.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik lees dat het eerste lakje $4,50 is en elk volgend lakje $2,50.
http://cgi.ebay.nl/OPI-Avoplex-High-Intensity-Hand-Nail-Cream-4-oz-/120534945341?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c10714e3dquote:
Heel erg bedankt!! Deze zocht ik idd!! Bij TD kostte het ook $ 7,50 en kon alleen verzonden worden in een medium flatrate box.. Misschien doet deze seller ook aan flat rate boxes! *berichtje sturen gaat*quote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/OPI-Avoplex-High-Intensity-Hand-Nail-Cream-4-oz-/120534945341?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c10714e3d
Wel 8 dollar verzendkosten...
laat je het mij ff weten?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heel erg bedankt!! Deze zocht ik idd!! Bij TD kostte het ook $ 7,50 en kon alleen verzonden worden in een medium flatrate box.. Misschien doet deze seller ook aan flat rate boxes! *berichtje sturen gaat*
Nogmaals dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |