Ok, nou, ga ik dat nog even proberen en dan hou ik er echt mee op hoor, hahahaquote:Op woensdag 28 april 2010 16:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde link gebruikt; je gaat op de foto staan, klikt rechts en kiest dan afbeeldingslocatie kopiëren, die link plak je bij afbeelding invoeren in het veldje.
Als het goed is moet het dan lukken, ik denk dat jij afbeelding kopiëren hebt aangeklikt?
Zonder het url= aan het begin en ]afbeelding[/url] had 'ie het gedaanquote:Op woensdag 28 april 2010 16:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik dus nu ook gedaan bij de eerste foto, maar ook dat doet het niet. Ik zal in het vervolg proberen geen topics dicht te gooien, dan ben ik ook niet degene die hoeft te openen en hebben jullie gewoon nagels in de OP
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:23 schreef mirannie het volgende:
Ook niet gelukt. Ik ben gewoon echt een digibeet
Oh daar zou ik heel graag een swatch van willen zien! Jammer dat de sollicitatie niets is geworden!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef Joysa het volgende:
Ik heb bij Kruidvat die matte groene gehaald van Catrice van de Oceana collectie ofzoiets
Ah, wat lief, je bent me vast aan het uitzwaaien voor mijn vakantie morgenquote:
Leuk!! Troostlakjequote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef Joysa het volgende:
Ik heb bij Kruidvat die matte groene gehaald van Catrice van de Oceana collectie ofzoiets
U vraagt, wij draaien!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh daar zou ik heel graag een swatch van willen zien! Jammer dat de sollicitatie niets is geworden!
Thanks!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
Catrice - Sea of Green
Applicatie goed, dekkend in 2 lagen, droogtijd ook wel aardig.
Als ik mn duim naast het scherm houdt is ie iets donkerder en neigt ie iets meer naar groen.
Als ik op mn nagel kijk zie ik mn spiegelbeeld best wel, ik ga nu de rest van mn nagels ook lakken met die, en dan smeer ik op 1 nagel matte magic erover, es kijken wat ie doetquote:Op woensdag 28 april 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks!maar op de foto lijkt hij niet zo heel erg matte of ben ik scheel?
Mooie kleur maar vind em idd niet heel erg mat.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
Catrice - Sea of Green
Applicatie goed, dekkend in 2 lagen, droogtijd ook wel aardig.
Als ik mn duim naast het scherm houdt is ie iets donkerder en neigt ie iets meer naar groen.
Ik moet werken, maar dit keer hebben ze pech met de nagellak, ik heb oranje nagels en rood-wit-blauw misschien ook nog.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooie kleur maar vind em idd niet heel erg mat.
Hebben we vrijdag allemaal oranje nagels??
ik iig welquote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik wel, juist omdát ik moet werkenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
ik lak ze morgenochtend al oranjequote:Op woensdag 28 april 2010 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik waarschijnlijk nietBen vanaf morgen bij vriendje en heb daarna geen tijd om te lakken of wat dan ook.. Héél misschien lak ik ze morgen, maar anders niet
Is het niet een beetje zoals de leather lakjes??? Leather finishquote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Joysa het volgende:
Ik heb al mn nagels gelakt met die groene van Catrice, op 1 nagel heb ik Matte Magic gesmeerd, en ik zie toch echt duidelijk verschil!
Ik laat 'm nog even helemaal opdrogen, maar echt super mat is ie niet, hij is ook niet glanzend, geen idee hoe het heet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |