Ik kan inderdaad niet altijd superieur zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om je zo eens te voelen.
quote:“Een klassieker die na zeven minuten al beslist was. De wedstrijd, waar ik heel geconcentreerd naar toe heb gewerkt, kende dus een flitsende start met die twee snelle treffers van Siem de Jong. Daarna is het zaak om als scheidsrechter gefocust te blijven. Je mag niet verslappen. In totaal heb ik vier gele kaarten getrokken. Van Demy de Zeeuw was natuurlijk overduidelijk een schwalbe. Van Suarez niet. Dat was geen schwalbe, maar hij dook wel heel graag naar het gras. Dat was misleiding van het spel. Ajax – Feyenoord is toch altijd een spannend duel en die hebben we goed volbracht. Het is nog niet beslist. En ik hoop dat Roelof een mooi afscheidsduel te wachten staat. Dat heeft Luinge zeker verdiend.”
Oh, failquote:Op woensdag 28 april 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doelde op de wedstrijd van vanavond.
Bestquote:Op woensdag 28 april 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan blijft dat schouderklopje nog even in mijn toverhand zitten.
Het zijn ook maar mensen, die scheidsrechters.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:59 schreef Bragi het volgende:
http://www.eric-braamhaar.nl/analyses/ajax_-_feyenoord_2-0/
[..]
wise representĦĦĦĦquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik hoop op hetzelfde magische spel als tegen Arsenal.
Die bestaat niet meerquote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Post eens een zoenfilmpje van jou en een andere chimi.
Nop, ging snel vervelen.quote:
Ik ben terug.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nop, ging snel vervelen.
Overigens zie ik Siniti ook nooit meer hier en zonder tegenstand is het helemaal niet leuk.
Haha.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chickies + chick. Ik noem hem altijd zo, jwz
.
Siniti is in de papierversnipperaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nop, ging snel vervelen.
Overigens zie ik Siniti ook nooit meer hier en zonder tegenstand is het helemaal niet leuk.
Heb je nu een relatie met Dev?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chickies + chick. Ik noem hem altijd zo, jwz
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |