Ze hebben zelfs kusjes gegeven.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef Bragi het volgende:
Gadverdamme, heeft S_a met een Koerd gehad?
wtfquote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef Bragi het volgende:
Gadverdamme, heeft S_a met een Koerd gehad?
Iew, gross!quote:
Wat denk je? Dat niemand je post-fail zag?quote:
Ik hoopte van niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat niemand je post-fail zag?
[ afbeelding ]
Te veel weten is niet goed voor sommige mensen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef Bragi het volgende:
En daar moest dus 'kanker' staan in dit soort letters, mensen. Hohoho, zulk een jolijt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Te veel weten is niet goed voor sommige mensen.
Dus? Je had het toch gepost? Hoe kan het nou 'niet goed' zijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat je alles weet van mijn post die ik ge-edit had.
Nu voel ik me als een faalhaas zich altijd voelt.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus? Je had het toch gepost? Hoe kan het nou 'niet goed' zijn?
Waarmee?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik pwn echt kankerhard, deze boy verdient een schouderklopje.
Er is niks mis mee om je zo eens te voelen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu voel ik me als een faalhaas zich altijd voelt.
Nee hoor, ik moet zo werkenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef Potloodvis het volgende:
De spanning neemt toe naarmate de middag vordert.
Dan blijft dat schouderklopje nog even in mijn toverhand zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat houd ik nog even voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |