jah, droogt de huid + puistje uitquote:Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu tandpasta op mn neus want er zit een puistje en ik hoorde dat dit zou moeten helpen.
Mn ouders wilde me eerst het huis uit schoppen, lief hequote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
ze kijkt zo ondeugend. Net of ze heel braaf is, maar pffffff, ik weet wel beter in mijn fantasie![]()
![]()
Surequote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik kan er een mooie paint van maken als Crack_ dat toestaat.
brbquote:
mmmmmmmmmmmmmm, ook nog zo rebels. Ik denk dat ik zo ook ga plakkenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ouders wilde me eerst het huis uit schoppen, lief he.
Dat was vroeger.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmm, ook nog zo rebels. Ik denk dat ik zo ook ga plakken
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is het eindresultaat, mijn hele ziel zit erin verwerkt.
[ afbeelding ]
Zal ik photoshop openen?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Crack_ het volgende:![]()
![]()
Wat een gekke piemel en mn tepels zitten wel heel hoog, dat was mn commentaar.
doet het dan zoquote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is het eindresultaat, mijn hele ziel zit erin verwerkt.
[ afbeelding ]
Ja geil he, aangetrokken voor de wat oudere mensen in onze samenlevingquote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Crack_, moet wel zeggen dat je hempje op die foto echtis. In groep 4 dragen de meisjes dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |