ja, maar er gaat niets boven het gevoel van papier bij boekenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou ook van boeken, heelHeb niet voor niets een grote boekenkast staan. Maar ze nemen zoveel plaats in. En we hebben alle cd's en dvd's ook al gedigitaliseerd (naar de server gekopieerd) en weggedaan om ruimte te creeeren. Boeken zou een logische tweede stap zijn...
Ik zou ook neit alles willen missenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, maar er gaat niets boven het gevoel van papier bij boeken![]()
flutboeken en chicklit enzo mag best digitaal, maar de Stephen King enzo moeten toch welpapier
en
dik
zijn enzo
Ja, vind ik ook!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, maar er gaat niets boven het gevoel van papier bij boeken![]()
flutboeken en chicklit enzo mag best digitaal, maar de Stephen King enzo moeten toch welpapier
en
dik
zijn enzo
Dat weer wel ja. Maar het lijkt me zo raar lezen!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:17 schreef Sorbootje het volgende:
Voor op vakantie is het toch wel ideaal! Je sjouwt je een breuk aan die boeken
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Dan neem je toch gewoon deze LOW FAT!:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Dan neem je toch gewoon deze LOW FAT!:
[ afbeelding ]
Nee inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 14:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb had dat toen ik dat soort dingen nog at () trouwens nooit dat het ijs zomaar een paar centimeter boven de rand van het emmertje uitgroeide als ik het openmaakte.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zo'n e-reader lijkt mij ook nog wel wat, ook handig voor in de trein. Nu loop ik altijd met een zwaar boek in mn tas.
Ben & Jerry's ijs.. hmm nog nooit gehad. Lonkt ook niet eigenlijk.
Whut?! Dus jij kent het bijna orgastische genoegen van New-York super fudge chunk niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zo'n e-reader lijkt mij ook nog wel wat, ook handig voor in de trein. Nu loop ik altijd met een zwaar boek in mn tas.
Ben & Jerry's ijs.. hmm nog nooit gehad. Lonkt ook niet eigenlijk.
BJ-meetquote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Whut?! Dus jij kent het bijna orgastische genoegen van New-York super fudge chunk niet?![]()
Hmmm. Krijg ineens een briljant idee.
Yeps wel een vrouw. Maar niet erg gek op ijs. Ik neem wel regelmatig een softijsje met chocolade en slagroom, af en toe een sundae-ijsje of een Twizzl. met alleen meloen en witte chocoladequote:
ik ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ben & Jerry's ijs.. hmm nog nooit gehad.
Ik heb ook op het terras gezeten met grote zoon (kleine zoon is uit spelen)quote:Op woensdag 28 april 2010 15:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb zonet boodschappen gedaan met Wouter. Natuurlijk moesten we ook even een swirl eten.Zo gezellig, samen met je grote zoon op een terrasje!
Leuk!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb ook op het terras gezeten met grote zoon (kleine zoon is uit spelen)
weliswaar die van de mac met een mc flurry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |