Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 29 april 2010 01:05 schreef timmmmm het volgende:
Het dichtst bij Trots, op de voet gevolgd door de VVD en PVV. Het verst verwijderd van de SP.
Zo?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef Jac0bus het volgende:
Kan er geen polletje in de OP komen met welke uitslagen iedereen krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Klopt....als er geen partijen zijn die mijn standpunt vertegenwoordigen, dan heeft het idd weinig zin om te stemmen en ik hoop dat de wel-stemmers verder heel gelukkig zijn met hun vertegenwoordiging.....als controversiëel verklaarde onderwerpen al niet in een kieskompas voorkomen en bijna alles gericht is op economie/veiligheid (ook bij de meeste partijen), dan wordt het voor mij een stuk oninteressanter om te gaan stemmen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef Horloge het volgende:
Tsja, als het afschaffen van het rookverbod jouw enige motivatie zou zijn om te gaan stemmen, is het inderdaad maar beter dat je thuis blijft.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
VVD, ook de enige partij waar ik over zou denken op te stemmen, maar ik ga waarschijnlijk niet stemmen.
De minst slechte is toch altijd nog beter dan anderen laten beslissen?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
VVD, ook de enige partij waar ik over zou denken op te stemmen, maar ik ga waarschijnlijk niet stemmen.
Het lijkt wel wat op kinderen krijgen.....alleen duurt de ellende dan de rest van je leven.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Vijf minuutjes werk, voor vier jaar lang genot ellende.
Dat is zeker waar, maar ik ben gewoon lui.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De minst slechte is toch altijd nog beter dan anderen laten beslissen?
En dan wil je VVD gaan stemmen?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik ben gewoon lui.
Wat ik trouwens wel bijzonder vind is dat het enige punt waar ik me daadwerkelijk zorgen over maak, namelijk het steeds verder inperken van de privacy, niet genoemd wordt in deze stemwijzer.
*Alu-hoedje opzet* Het is een complot.
De enige partijen die nog een klein beetje voor privacy-waarborging zijn zijn GroenLinks, SP en PvdD, partijen die dus recht tegenover economische groei staan, ook wel een belangrijk punt.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En dan wil je VVD gaan stemmen?dat is zo'n beetje de slechtste keuze, samen met PVV en CDA.
We kunnen het allemaal hebben, ethiraseth.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:46 schreef ethiraseth het volgende:
Liever iets armer in vrijheid dan rijk onder repressie.
Helaas, ik heb geen enkel vertrouwen in de huidige rechtse partijen dat ze op zowel sociaal als economisch vlak de juiste beslissingen nemen. Ik blijf wel lekker bij de brandnetelthee en rijst in wijnbladeren groepjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef waht het volgende:
[..]
We kunnen het allemaal hebben, ethiraseth.Kom naar onze zijde, we hebben lekkere koffiekoekjes!!
Anders.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Helaas, ik heb geen enkel vertrouwen in de huidige rechtse partijen dat ze op zowel sociaal als economisch vlak de juiste beslissingen nemen. Ik blijf wel lekker bij de brandnetelthee en rijst in wijnbladeren groepjes.
Ik zie liever gewoon paars, zonder plus.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef Boldface het volgende:
Ik zit net links van het midden en net in het progressieve deel. Daar kom ik als sociaal-liberaal wel vaker uit. Vreemd genoeg rolt de ChristenUnie als stemadvies uit de bus. Daar stem ik in geen 100 jaar op, alleen al omdat ik principieel tegen de invloed van religie op politiek ben.
Gelukkig, wanneer ik de onbelangrijke thema's weglaat, kom ik precies op de PvdA uit. Precies wat ik 9 juni zal stemmen, dus dat komt mooi uit. En qua coalitie kom ik ook precies uit op wat ik graag zie gebeuren: Paars Plus (PvdA, VVD, D66 en GroenLinks).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |