Ik zit ook precies daarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:39 schreef Orbis het volgende:
Nou, mijn uitslag is ook binnen en ik kan er héél weinig mee. De conclusie die ik eigenlijk kan trekken: geen partij past echt bij mij. Anderzijds klopt wel dat ik niets moet hebben van de SP, en ik nog steeds twijfel tussen de VVD en de D66.
[ afbeelding ]
tijd voor een nieuwe partij.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zit ook precies daarEn ik merk altijd te rechts te zijn voor D66 en te links voor de VVD.
Dat had ik ook maar dat lag eraan dat ik volgens die site bij sommige onderwerpen erg conservatief zou zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:53 schreef IHVK het volgende:
Ik had mezelf wel wat progressiever ingeschat trouwens.
Daar heb ik idd ook oneens ingevuld (helemaal mee oneens om precies te zijn). Ik zou het ook niet onder conservatief willen plaatsen, maar als dat conservatief is dan ben ik maar conservatiefquote:Op woensdag 28 april 2010 17:11 schreef Libereco het volgende:
[..]
Heb je misschien bij "Alle volwassenen zijn automatisch orgaandonor, tenzij zij expliciet hebben aangegeven dat niet te willen" oneens ingevuld? Dan pakt het opeens een stuk conservatiever uit.
usericon veranderen dan maarquote:Op woensdag 28 april 2010 18:51 schreef du_ke het volgende:
Ik ben te progressief voor de partijen.
Kom iets links van het midden ongeveer een centimeter boven GL en D66 uit. Waarbij D66 net dichterbij staat.
Want ik zou plots niet meer voor het vrolijk groeten van iedereen zijnquote:
dat al helemaal niet meer sinds dat ene topic waarbij oude vrouwtjes die van hun fiets afdonderen van jou een paar honderd euro moeten betalen omdat ze de weg smerig hebben gemaakt met hun oudevrouwenbloedquote:Op woensdag 28 april 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want ik zou plots niet meer voor het vrolijk groeten van iedereen zijn?
Ah, een lotgenoot. Altijd fijn om te zienquote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zit ook precies daarEn ik merk altijd te rechts te zijn voor D66 en te links voor de VVD.
Trouwens het verste weg van de SP.
CU is ook de enige in het vak links-conservatief. Net als dat D66 de enige is in het vak rechts-progressief. Links-progressief en rechts-conservatief zijn nogal druk bezet.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:39 schreef Asphias het volgende:
tja.. probleem met dit is altijd dat het gemiddelde van alle topics word genomen. dus veel mensen zullen op cu uitkomen met zijn gematigde standpunten, terwijl ze misschien er wel heel anders over denken, maar gewoon op gematigd uitkomen.
mijn advies bij deze dingen: altijd óók de partijprogrammas lezen van de partijen in je buurt. scheelt n hoop.
Dat krijg je ervan als je iemand gaat groeten, je let niet meer op de weg en houdt het stuur niet meer goed vast.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat al helemaal niet meer sinds dat ene topic waarbij oude vrouwtjes die van hun fiets afdonderen van jou een paar honderd euro moeten betalen omdat ze de weg smerig hebben gemaakt met hun oudevrouwenbloed
klopt wel bij jouquote:Op woensdag 28 april 2010 13:28 schreef StarGazer het volgende:
Kom uit bij de VVD en ben het verst verwijderd van de SP. Geheel volgens verwachting dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |