Ik vind vooral de disclaimer mooi er onder:quote:
quote:Eigenschappen:
- Display met 50 wegwerp aanstekers
- 5 verschillende kleuren aanstekers
- Niet navulbaar
Shopvanalles.nl is niet aansprakelijkheid voor het niet correct gebruiken van aanstekers of het misbruik maken van vuur in de negatieve zin
die staat er inderdaad wel erg leukquote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind vooral de disclaimer mooi er onder:
[..]
laatst 100 via ebay gekocht voor 5 euro... Dus ik kan weer een paar jaar vooruitquote:
Succes, ik heb er nog honderd virtuele euro's aan overgehouden toenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:04 schreef Feestkabouter het volgende:
in het vorige topic vertelde ik over wat vraagtekens bij Mycitydeal.
update:
ze hebben me van de eerste aanbeveling uiteindelijk wel 6 euro credits gegeven (zonder uitleg waarom ze in 1e instantie zeiden dat ze dat niet konden, wat ik onzin vond, en blijkbaar had ik daar gelijk in).
voor de 2e aanbeveling geen 6 euro gekregen, omdat mijn vriendin al een klant was van Mycitydeal......... op zich logisch dat je een persoon maar 1 keer kunt aanbrengen als klant, maar ik heb er destijds de algemene voorwaarden op nageslagen, en nergens stond dat de bonus van 6 euro alleen gold voor mensen die nog geen klant waren bij ze. als je het letterlijk allemaal las kon je in feite tig keer dezelfde persoon een deal aanbevelen en dan zou je steeds 6 euro credits moeten krijgen, maar blijkbaar (en ook wel te begrijpen) is dat niet hoe het werkt.
waarschijnlijk worden de voorwaarden vandaag of morgen aangepast.
maar dat is dan wel omdat je toen steeds de aanbeveling hebt gestuurd aan mensen die nog geen mcdeal-klant waren..... toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Succes, ik heb er nog honderd virtuele euro's aan overgehouden toen.
Nieuwe (unieke) klantenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:17 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
maar dat is dan wel omdat je toen steeds de aanbeveling hebt gestuurd aan mensen die nog geen mcdeal-klant waren..... toch?
of heb je ook bonussen verdiend op aanbevelingen aan mensen waarvoor je al een bonus had ontvangen?
quote:Andere vereisten: je mag maximaal 1.95 m lang zijn, geen extreem overgewicht hebben, je moet comfortabele kleren dragen en platte schoenen zijn wenselijk
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.nicedeals.nl/
[ afbeelding ]
HETE Pasta voor Mama ?!
Ik zie er toch wel de lol van in om die te gaan kopen voor moederdagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
HETE Pasta voor Mama ?!
WTF, als je dat aan je moeder geeft dan spoor je echt niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
HETE Pasta voor Mama ?!
huh? ben alle steden door gekomen maar kan de actieve niet vinden....quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:17 schreef Cerbie het volgende:
De xxlposter aanbieding staat weer op mycitydeal
*opnieuw bestelt*
Ik kreeg hem via de mail binnen, met deze link:quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh? ben alle steden door gekomen maar kan de actieve niet vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |