Ik snap ook echt niet dat mensen die daadwerkelijk beide series gezien hebben zo massaal voor Seinfeld kiezen. Je zou haast gaan denken.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Seinfeld VS Arrested Development![]()
![]()
De twee beste sitcoms nu al tegenelkaar
Idd, en veel koppels staan op het moment gelijk, dus elke stem is welkom. Er zijn nog maar een paar series die al 100% zeker zijn om door te gaan. Lost, Southpark en paar anderen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gaat minder hard dan een week geleden
Heb je verkeerd geteld of heeft er echt iemand op Prison Break gestemd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lost VS Prison Break 22-1
Ik dacht dat er echt iemand op gestemd hadquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:00 schreef Symer het volgende:
Poule 1 :
Family Guy
Lost
OZ
The Sopranos
[..]
Heb je verkeerd geteld of heeft er echt iemand op Prison Break gestemd?
Prison Break is qua show echt overrated. Eerste seizoen was al niet de beste televisie ooit, maar kon ermee door maar daarna werd het zwak. Komt van iemand die een zeer uitgebreide smaak heeft qua shows..quote:
1e seizoen had een geweldig plot, leuke uitvoering en veel spanning. Helaas hadden ze het daarbij moeten houden, de rest was absolute rotzooi...quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Prison Break is qua show echt underrated. Eerste seizoen was al niet de beste televisie ooit, maar kon ermee door maar daarna werd het zwak. Komt van iemand die een zeer uitgebreide smaak heeft qua shows..
Je mag deze ronde toch op alle 3 stemmen? Er staat dat de eerste 2 doorgaan, maar volgens mij mag je op zo veel series in een poule stemmen als je wil.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:36 schreef Timm-E het volgende:
Hmmm duidelijk dat Poule 3 en 1 het moeilijkst zijn... Bij 3 is het echt ienemienemutte tussen 3 series...
Idd waar gaat het heen met de wereld? Futurama eruit, Chuck eruit, The Sopranos overleeft net Charlie Sheen enco, Buffy eruit, Arrested Devolopment eruit (hoewel die ook wel een hele goede tegenstander hadquote:
Dat was inderdaad een HEERLIJKE serie, NUTS!quote:Ik mis nog altijd Jericho![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |