Zal een kleine tussenstand geven na alleen al de stemmen van vanavond
Poule 1 lijkt niet zo spannend te worden. Hoe het er nu uitziet gaan The A-Team, Allo Allo , 24, en Futurama door naar de volgende ronde. De nummer 5 word nog om geknokt maar die spot lijkt naar The Young Ones te gaan.
Poule 2 zijn de eerste 3 plekken, zo lijkt het al bijna beslist en daar lijken Lost, Chuck en Grey's Anatomy al zeker van de volgende ronde. De overige 2 spots zit krap op elkaar ; maar Gilmore Girls, Brothers & Sisters en Ghost Whisperer lijken het niet te halen. Persoonlijk gok ik op Numb3rs en Charmed voor de overige 2 spots, maar er is nog niks zeker.
In
Poule 3 is nog niet veel duidelijkheid en zit alles krap op elkaar met The West Wing en Bones allebei op kop, gevolgd door Medium.
Poule 4 heeft al zo goed als zeker 2 van de 5 klaarliggen ; Californication en Friends. The Sopranos staat netjes op de 3e plek. One Tree Hill lijkt kansloos met nog maar 1 stem ( sad enought me

)
Zoals het er nu uit ziet gaan de volgende series van
Poule 5 door naar de volgende ronde : Southpark, Entourage, Fawtly Towers, Blackadder en Monty Python's Flying Circus. Maar niks is zeker
In
Poule 6 is het flink knokken waar iedereen aardig dicht bij elkaar zit. Maar Family Guy en The Simpsons mogen zich al wel vast klaarmaken voor de volgende ronde. En terecht in mijn mening.
Poule 7 is net als Poule 6 nog flink knokken. Weeds, That 70's Show en Veronica Mars staan samen met Office US en Breaking Bad bovenaan maar Cold Case maakt ook nog kans.
Dexter en Scrubs overheersen
Poule 8. Over de rest valt nog niet veel te zeggen.
En ook in
Poule 9 is het nog steeds spannend.
Succes met het verdere stemmen, en een goede avond!