De goede kant opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Karstman het volgende:
Friends VS Medium
Charmed VS Family Guy
Lost VS Dexter
Mijn god er is dus serieus een kans dat charmed als beste serie ever wordt gekroond.. waar gaat het heen met de wereld...
Vergeet het maar van Dexter, Lost wordt het toch wel van die tweequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Karstman het volgende:
Friends VS Medium
Charmed VS Family Guy
Lost VS Dexter
Mijn god er is dus serieus een kans dat charmed als beste serie ever wordt gekroond.. waar gaat het heen met de wereld...
Dexter ftw btw
Dat volk heeft tenminste meer verstand van kwaliteit tv-series dan Prison Break aanhangersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Mogen deze nog meedoen?
The 4400
Fringe
Prison Break
Alias
Heroes
Life On Mars (US)
true Blood
O nee ik zie het weer. Friends, Lost en Dexter volk..
Des te leuker toch? Voorspelbaarheid heb ik een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind de overgebleven keuzes een tikkeltje bizar.
Nou, die series hadden er wmb er ook wel in mogen staan hoor. Vind het zeer jammer van True Blood en Fringe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Mogen deze nog meedoen?
The 4400
Fringe
Prison Break
Alias
Heroes
Life On Mars (US)
true Blood
O nee ik zie het weer. Friends, Lost en Dexter volk..
Het zou geweldig zijn, als een keer voor de verandering Family Guy of Charmed wintquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Des te leuker toch? Voorspelbaarheid heb ik een broertje dood aan.
We zitten met een oneven aantal inderdaad, dus ik denk inderdaad dat de serie met de meeste stemmen naast de 3 winnaars door gaat naar de beste 4. Want een finale tussen 3 series klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Friends VS Medium
Charmed VS Family Guy
Lost VS Dexter
Ik neem aan dat de vierde plek naar de serie gaat met de meeste stemmen?
Het zal denk ik dan wel Friends, Family Guy, Lost en Dexter worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |