Vorige keren ging het ook goed. Bovendien is de lijn dan moeilijk te trekken aangezien veel shows onder drama of onder humor kunnen vallen. Maar bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:56 schreef LaTiNo het volgende:
Persoonlijk vind ik dat er een tweedeling moet komen, tv-shows en sitcoms. Je kunt het een niet met het andere vergelijken namelijk.
als de show 25 minuten duurt en ingeblikt gelach laat horen is het meestal een sitcom, 40+ shows zijn doorgaans serieus, maar goed, ik zal niet verder zeuren, vind het alleen jammer dat er weer hoogstwaarschijnlijk een sitcom gaat winnen, terwijl Friends of Seinfeld, hoe leuk ook, niet kan tippen aan goede tv-shows als The Wire/Shield/BSG etcquote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vorige keren ging het ook goed. Bovendien is de lijn dan moeilijk te trekken aangezien veel shows onder drama of onder humor kunnen vallen. Maar bedankt voor de tip.
OP is beetje aangepast, wat spelfoutjes eruit gehaald
Tja, er wint nooit een serie wat iedereen als beste beschoud. Sommige mensen vinden Friends het helemaal en de beste serie, terwijl anderen juist The Shield helemaal het einde vinden. Dus die laatste zin klopt niet. Jij kan dat vinden, maar voor sommiggen is het juist andersom. Dus zet er de volgende keer bij dat jij dat vind. Hoe je het nu zegt klinkt het alsof het een feit is.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:11 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
als de show 25 minuten duurt en ingeblikt gelach laat horen is het meestal een sitcom, 40+ shows zijn doorgaans serieus, maar goed, ik zal niet verder zeuren, vind het alleen jammer dat er weer hoogstwaarschijnlijk een sitcom gaat winnen, terwijl Friends of Seinfeld, hoe leuk ook, niet kan tippen aan goede tv-shows als The Wire/Shield/BSG etc
Laten we de mini-series er dan maar uitlaten, anders krijgen we wel een hele grote lijst. OP ge-edit.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef Gorro het volgende:
Mogen mini-series? En wat zijn mini-series?
Als je bijvoorbeeld IMDb aanhoudt, dan valt Band of Brothers onder mini-serie namelijk.
Mochten mini-series ook mogen, dan nomineer ik ook:
Angels in America
Berlin Alexanderplatz
I, Claudius
Het programma ligt wel vlak naast het afvoerputje wat kwaliteit betreft, maar Whiteguy heeft zeker een punt.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef Whiteguy het volgende:
Hierbij nomineer ik SBS6 'tienermoeders' vanwege het perfect in beeld brengen van de meest kansloze mensen die ik in jaren op tv gezien heb. Net als je denkt dat het niet meer cliché en debiel kan worden, weten ze de kijker toch steeds weer te verrassen.
Die kennen ze niet.quote:
Dat was dan denk ik geen oficieel tournament, anders had het wel gestaan in het tournamenten - overzicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |