ikke wel heeeerlijk vooral in de winterquote:Op woensdag 28 april 2010 12:37 schreef eNGine10 het volgende:
RookworstDaar gaaf ik echt helemaal niks om.
veel plezierquote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel heeeerlijk vooral in de winter
brb effe douchen
Ja de foto doet het gerecht geen recht. Maar op google waren er nog ranzerige foto's te vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
het ziet er ranzig uit maar ik denk dat als je het proeft dat het heerlijk is
Ja van de Hemaquote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
brb effe douchen
Is die vulling altijd hetzelfde? Zul je ook wel meerdere mogelijkheden voor hebben gok ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja de foto doet het gerecht geen recht. Maar op google waren er nog ranzerige foto's te vinden.![]()
Yepquote:Op woensdag 28 april 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is die vulling altijd hetzelfde? Zul je ook wel meerdere mogelijkheden voor hebben gok ik.
whahahaha dat geloof ik directquote:Op woensdag 28 april 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja de foto doet het gerecht geen recht. Maar op google waren er nog ranzerige foto's te vinden.![]()
rookworst van de hemaquote:
lol wat een reclamequote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
de foto's bij dit artikel
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
![]()
HAHAHA, geef diegene die dat heeft bedacht een fucking lintje ofzo!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
de foto's bij dit artikel
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
![]()
quote:
Ze moeten lelijke mensen verbieden om seks te hebben stel je voor deze twee planten zich voortquote:
denk dat je dan dit krijgt:quote:Op woensdag 28 april 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze moeten lelijke mensen verbieden om seks te hebben stel je voor deze twee planten zich voort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mister Bean of niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef sick-dude het volgende:
[..]
denk dat je dan dit krijgt:
[ afbeelding ]
Mister Beanquote:
Hema rookworst als tegenhanger van de magere yoghurtquote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef laforest het volgende:
Nog 45 minuten en dan lekker mijn magere yoghurt eten.
Ik had op Schiphol nog een Hema rookworst gegeten.
Ja nou die ene keer dat ik in Nederland ben mag ik toch wel een rookworst hebben. Ik ben nu gewoon weer terug op dieet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hema rookworst als tegenhanger van de magere yoghurt
Wat een apenstreekquote:Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef sick-dude het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)pengehaktballen.html
dussss....
Ben je nou nog naar de Blokker geweest trouwens?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef laforest het volgende:
Nog 45 minuten en dan lekker mijn magere yoghurt eten.
Ik had op Schiphol nog een Hema rookworst gegeten.
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 13:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ben je nou nog naar de Blokker geweest trouwens?
Jammer idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee
Wel jammer, maar had gekozen nog even langer bij jullie te blijven.
proestquote:Op woensdag 28 april 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
ik ben wel es dronken geweest maar zo gek als dit heb ik het nog nooit gemaakt
Vrouw plast in politieauto na niet kunnen spellen eigen naam
vraag me af hoe dat zou smakenquote:
Me 2.. misschien lekker door de stamppot?quote:
apenstamppotquote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Me 2.. misschien lekker door de stamppot?
Ja dus ik heb niks voor vrijdag behalve een oud voetbalshirt dat blauw is.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jammer idd.![]()
Maar het was wel gezellig!![]()
En dan worden ze boos als je een Tiet Vind Post maaktquote:
TIETEN?! WAAR?!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef laforest het volgende:
[..]
En dan worden ze boos als je een Tiet Vind Post maakt
Ik moet naar de wc!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
brb effe douchen
Moet je even in mijn posthistorie kijkenquote:
Dat moet ik zoeken...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je even in mijn posthistorie kijken
Het gaat wel om maat M, zoeken waard.quote:
Gewoon gaan zou ik zeggenquote:
Oh daar heb ik nou ook wel zin in.quote:
Een vriendin van mij werkte vroeger bij de Mac mensen bestelden dan een frikandel speciaal en vonden het dan raar dat ze dat niet verkochten. Wat het was toch een snackbar.quote:
Die mensen hebben duidelijk niet goed begrepen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkte vroeger bij de Mac mensen bestelden dan een frikandel speciaal en vonden het dan raar dat ze dat niet verkochten. Wat het was toch een snackbar.
Hihi inderdaad. Ik vergeet er ook nog bij te melden dat beide dames veels te veel make up op hadden,quote:Op woensdag 28 april 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die mensen hebben duidelijk niet goed begrepen.
Die verdiennen een dikkequote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef Panda72 het volgende:
Zo thuis lekker het laatste uur gesnipperd van het werk om met 2 van mijn collega's de nieuwste mc flurry te proberen. De smaak is best lekker maar te zoet. De rij was lang bij de Mac stonden er 2 dozen voor ons in de rij. Die na ruim tien minuten wachten aan de beurt waren. De Macmedewerker vraagt wat ze willen eten. Zegt de ene doos tegen de ander weet jij het al. Ander doos zegt nee jij wel. Waarna ze vervolgens ruim 5 minuten naar het bord staren en 1 doos aan de mac medewerker vraagt of ze ook nasischijven verkopen.
. Op het ontkennende antwoord van de macmedewerker riep ze nou jaaaaaaaaa zeg wat is dit voor een ballentent. Uiteindelijk besluit de doos dat ze een milkshake wil ondertussen nog hardop mopperend waarom ze geen nasischijven verkopen.
Toch smakelijk eten gewenstquote:Op woensdag 28 april 2010 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
lol ah dat soort types![]()
Mare mijn dag zit er weer opNu uit eten bij een pasta tent zonder lasagne
![]()
inderdaadquote:
Hoe ergquote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef Panda72 het volgende:
Zo thuis lekker het laatste uur gesnipperd van het werk om met 2 van mijn collega's de nieuwste mc flurry te proberen. De smaak is best lekker maar te zoet. De rij was lang bij de Mac stonden er 2 dozen voor ons in de rij. Die na ruim tien minuten wachten aan de beurt waren. De Macmedewerker vraagt wat ze willen eten. Zegt de ene doos tegen de ander weet jij het al. Ander doos zegt nee jij wel. Waarna ze vervolgens ruim 5 minuten naar het bord staren en 1 doos aan de mac medewerker vraagt of ze ook nasischijven verkopen.
. Op het ontkennende antwoord van de macmedewerker riep ze nou jaaaaaaaaa zeg wat is dit voor een ballentent. Uiteindelijk besluit de doos dat ze een milkshake wil ondertussen nog hardop mopperend waarom ze geen nasischijven verkopen.
Trevquote:Op woensdag 28 april 2010 17:33 schreef Trevland het volgende:
Middag Luitjes![]()
![]()
Volgens mij is mijn ma een beetje in de war
Hoezo is ze dan in de war?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en zie dat we boerenkool eten
Boeren kool eet je in de winter als het fris en koel is NIET MET 22 GRADENquote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo is ze dan in de war?Ik wil ook boerenkool
Ik kan dat altijd eten hoor. Geen probleem.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Boeren kool eet je in de winter als het fris en koel is NIET MET 22 GRADEN
Ik ook wel maar toch is het in de winter lekkerderquote:Op woensdag 28 april 2010 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan dat altijd eten hoor. Geen probleem.
Ik vind dat zo iets typisch, dat maakt mij dus echt niet uit he.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook wel maar toch is het in de winter lekkerder
Ik ben op gegroeid met dat bepaalde groente bij bepaalde seizoenen horenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat zo iets typisch, dat maakt mij dus echt niet uit he.
Nou, dan heb je dat in elk geval NIET van je moederquote:Op woensdag 28 april 2010 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben op gegroeid met dat bepaalde groente bij bepaalde seizoenen horen
Omdat het kanquote:
Dus wel, denk dat er niks anders meer in huis wasquote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dat in elk geval NIET van je moeder
Ik hou van geen voetbalquote:Op woensdag 28 april 2010 17:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou alleen van EK's en WK's.en van SC Heerenveen.
HZ&PC dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou van geen voetbal![]()
En Heerenveen is ook ok, zonder sc ervoor
Ehm, nee hoor, voetbal en zwemmen, allebei sporten, ik vind het best logischquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm, nee hoor, voetbal en zwemmen, allebei sporten, ik vind het best logisch![]()
(hoewel...voetbal een sport..maar dat is een andere discussie)
Hou het maar op een sportquote:Op woensdag 28 april 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm, nee hoor, voetbal en zwemmen, allebei sporten, ik vind het best logisch![]()
(hoewel...voetbal een sport..maar dat is een andere discussie)
en het doet kwa schoffelen niks onder voor bij de kerels als ik dat zo ziequote:Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hou het maar op een sportAls het vrouwenvoetbal is kan ik het veel meer waarderen, die spelen niet voor het geld maar voor de sport. Vrouwen verdienen namelijk amper geld met voetbal
Nee idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
en het doet kwa schoffelen niks onder voor bij de kerels als ik dat zo zie
Inderdaadquote:
Ik kijk alleen bij Oranje en SC Heerenveenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:07 schreef Panda72 het volgende:
Ik vind er niks aan dat voetbal. Als het nederlands elftal speelt kijk ik wel en vind ik het wel spannend. Maar als er andere wedstrijden worden gespeeld zap ik liever door naar Law and Order SVU oid. 22 mannen die achter een bal aan rennen mij kan het niet boeien.
Nee wat was er dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef DeLuna het volgende:
Iemand toevallig net het nieuws op RTL 4 gezien?
Dank je, is niet erg want heb hem ook nog niet zo langquote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Panda72 het volgende:
Trouwens Trev ik had nog niet gezegd dat ik jouw nieuwe UI erg leuk vind.
Is het een varkentje?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, is niet erg want heb hem ook nog niet zo lang
Een of andere belangrijke man moest met een belangrijke vrouw praten. (Geen idee wie het waren...) Alleen toen hij weer in de auto stapte, stond zijn microfoon nog aan. En toen zei hij dat hij beter niet met die vrouw had kunnen praten en dat ze bekrompen was enzo. Dat kon dus iedereen horenquote:
Dat had ik op de radio gehoord en het ging over gordon brownquote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een of andere belangrijke man moest met een belangrijke vrouw praten. (Geen idee wie het waren...) Alleen toen hij weer in de auto stapte, stond zijn microfoon nog aan. En toen zei hij dat hij beter niet met die vrouw had kunnen praten en dat ze bekrompen was enzo. Dat kon dus iedereen horen
Ohja!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat had ik op de radio gehoord en het ging over gordon brown
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een of andere belangrijke man moest met een belangrijke vrouw praten. (Geen idee wie het waren...) Alleen toen hij weer in de auto stapte, stond zijn microfoon nog aan. En toen zei hij dat hij beter niet met die vrouw had kunnen praten en dat ze bekrompen was enzo. Dat kon dus iedereen horen
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hahahaha die fout word wel vaker gemaakt
Ook goed, zo bowlenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hijs goed joh!nog een paar uurtjes en dan op vakantie. Geen Fok! helaas
![]()
En daar?
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hijs goed joh!nog een paar uurtjes en dan op vakantie. Geen Fok! helaas
![]()
En daar?
De watte?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Het is hier in de ochtend nu vrij druk met die TP
Ja maar verder wil ik nog niet eigenlijkquote:
Aha, ik ben niet anders gewent dan dat ik als klein kind om naar Italie of zo te gaanquote:Op woensdag 28 april 2010 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar verder wil ik nog niet eigenlijkdit is pas mijn 3e echte vakantie met kinderen enzow.
Tel daar bij op dat ik niet ontspannen in de auto zit en dat ik na 3 uurtjes echt wel gesloopt ben
Oh zo dat iedereen hier gaat Slow chatten, ik merk het niet want ik fok niet op stagequote:Op woensdag 28 april 2010 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Topic pointer, die in GM topic bedoel ik heh
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo dat iedereen hier gaat Slow chatten, ik merk het niet want ik fok niet op stage
Leuk tochquote:Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Het is hier in de ochtend nu vrij druk met die TP
Dan heb je pech, weet ze wel waar het voor staat dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk niet dat ik er een mag van mn moessie en zelf betalen doet ik niet, want geen baantje
zeker, alleen irritant als je denkt dat je in de ochtend een tvp kunt plaatsen zodat je in de middag het topic terugvindquote:
Dat weet ik niet, maar daar gaat ze wel naar vragen dan denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je pech, weet ze wel waar het voor staat dan?
wij gingen vroeger nooit op vakantiequote:Op woensdag 28 april 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
Aha, ik ben niet anders gewent dan dat ik als klein kind om naar Italie of zo te gaan![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
denk niet dat ik er een mag van mn moessie en zelf betalen doet ik niet, want geen baantje
wat nouquote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij gingen vroeger nooit op vakantie![]()
Daarom bouwen we het ook op (ook ivm heimwee )
[..]
Ik vond het altijd wel iets om naar uit te zienquote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij gingen vroeger nooit op vakantie![]()
Daarom bouwen we het ook op (ook ivm heimwee )
[..]
Ach, die tvp betekent wel 1 post erbij.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeker, alleen irritant als je denkt dat je in de ochtend een tvp kunt plaatsen zodat je in de middag het topic terugvind
Ik kijk er ook enorm naar uit, elke keer gaan we weer wat langer.. maar het autorijden vind ik echt minderquote:Op woensdag 28 april 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
Ik vond het altijd wel iets om naar uit te zien
Ik ben bangquote:Op woensdag 28 april 2010 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn moeder is in deze SC een bekend fenomeen, hoor, geducht en gevreesd bij velen
Maar als je maar 1 post erbij hebt, betekent dat dat je geen mooi getal hebtquote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, die tvp betekent wel 1 post erbij.![]()
Ik heb er geen hekel aan vooral als ik zelf mag rijdenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk er ook enorm naar uit, elke keer gaan we weer wat langer.. maar het autorijden vind ik echt minder
Ik vrees voor niemandquote:Op woensdag 28 april 2010 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn moeder is in deze SC een bekend fenomeen, hoor, geducht en gevreesd bij velen
Ik rij zelf nietquote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef Trevland het volgende:
Ik heb er geen hekel aan vooral als ik zelf mag rijden![]()
Maar het is wel de weg naar een mooi getalquote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar als je maar 1 post erbij hebt, betekent dat dat je geen mooi getal hebt
Das wel minderquote:Op woensdag 28 april 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik rij zelf niet
Heb ooit een ongeluk gehad en daar heb ik nu nog bijwerkingen van
Doe eens niet zo malquote:Op woensdag 28 april 2010 18:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het is wel de weg naar een mooi getal
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 28 april 2010 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Shit happends, boeiend. Ik overleef het wel
Zo, tijd om me weer eens nuttig te maken, Oudste gaat nog even Wii-en en de jongste in bad.quote:
Bis laterquote:Op woensdag 28 april 2010 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo, tijd om me weer eens nuttig te maken, Oudste gaat nog even Wii-en en de jongste in bad.
Tot laters
Ze doen allemaal alsof ze een leven hebben maar stiekem lezen ze mee.quote:
Je zou het haast gaan denkenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen allemaal alsof ze een leven hebben maar stiekem lezen ze mee.
Van wat ik er over gehoord heb zeg ik nee bedanktquote:Op woensdag 28 april 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand een LG chocolate hebben. Ik vond hem daarnet ineens weer.
Ik wil 'm wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand een LG chocolate hebben. Ik vond hem daarnet ineens weer.
Ik doe me naam eer aan ja. Ik heb tot nu toe het meest gepost deze maand.quote:
SLET.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik doe me naam eer aan ja. Ik heb tot nu toe het meest gepost deze maand.
Me naam? is het niet mijn naam?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik doe me naam eer aan ja. Ik heb tot nu toe het meest gepost deze maand.
Nederlands heb je gedaan tochquote:
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Werken bij de Albert Heijn. Alleen vandaag had ik een meeloopdag op de Hanze in Groningen.quote:
Geld verdienenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Werken bij de Albert Heijn. Alleen vandaag had ik een meeloopdag op de Hanze in Groningen.
Sport, Gezondheid en Management.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geld verdienen
Wat voor opleiding ga je volgen?
Nee niet. Ik vind ;t niet zo leuk dat ik opeens eerder moet beginnen wat mij niet vertelt is, en dat ik ook nog eens over moet werken zodat ik van 7.00 tot 19.30 aan ;t werk benquote:
Lijkt mij niksquote:Op woensdag 28 april 2010 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sport, Gezondheid en Management.
Ik twijfel dus tussen Sportgezondheid en Sportmanagement
Niks goeds aan vandaagquote:
Ik vond het erg leukquote:
Niet weggaanquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okesorry hoor
* LovelyLady weer weg is
Om het zwembad een school uitzoekenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond het erg leukEn een mooi gebouw, met zwembad en al.
Je heoft neit weg hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okesorry hoor
* LovelyLady weer weg is
Ik ga zo in bad. Met bier. En rookwaar. Dan ben ik ewl weer vrolijk.quote:
En mij?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga zo in bad. Met bier. En rookwaar. Dan ben ik ewl weer vrolijk.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 28 april 2010 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om het zwembad een school uitzoeken_! ?
Moet je hier komen.quote:
Ik ben weer vrijgezel geloof ikquote:
Ik vind het ook niksquote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Natuurlijk nietAlleen ik vind het NHL maar een kutgebouw, veel te groot.
Okequote:
quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga zo in bad. Met bier. En rookwaar. Dan ben ik ewl weer vrolijk.
Okequote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
Over eten gesprokenMijn vent is de nieuwe mcflurry halen
![]()
Phish Food.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook lekker
strawaberry cheesecake
of
cookiedough
Huh?quote:
Caramel chew chewquote:
Baked alaska is ook yummiequote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die neem ik altijd als Phish Food er niet is
vanmiddag geproefd ik vond het veels te zoetquote:
Wij gaan binnenkort B&J eten samen?quote:
cookiedoughquote:
wat is dat voor smaak?quote:
Ik wil mee.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort B&J eten samen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort B&J eten samen?
Jij mag dat.quote:
Vanille ijs, witte chocola en marsmallowquote:
niks voor mij ik houd niet van witte chocolade en ook niet zo van marshmellowsquote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vanille ijs, witte chocola en marsmallow
Ja.quote:
Hmm too bad.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
niks voor mij ik houd niet van witte chocolade en ook niet zo van marshmellows
Yay.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
Wie wil mijn voeten masseren?
Na de examens?quote:
Gezellig.quote:
Ik vind het wel leuk. Doutzen was net op tvquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik zit met een schuin oog naar Maxima en Willem Alexender te kijken met die vreselijke Peter de Vorst te kijken.
het is ook leuk alleen hadden ze die vreselijke Peter van der Vorst weg moeten laten. Ik vind hem net zo erg als Kwalbert Verlinke.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Doutzen was net op tv
Is goed. Maar dan wel met z'n drieën toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Na de examens?Dan gaan we vieren dat je geslaagd bent!
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezellig.
Doen! Ze stinken neit want ik ben net in bad geweest
Ik juist niet. Als Albert Verlinde op tv is ren ik gauw weg.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
het is ook leuk alleen hadden ze die vreselijke Peter van der Vorst weg moeten laten. Ik vind hem net zo erg als Kwalbert Verlinke.
Jazekerquote:Op woensdag 28 april 2010 21:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is goed. Maar dan wel met z'n drieën toch?
Okéquote:
Oke je hebt gelijk Kwalbert is erger. Roddelen over iedereen maar zelf enorm lange tenen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik juist niet. Als Albert Verlinde op tv is ren ik gauw weg.
Dat zijn al 4 bakken manquote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké
Ik investeer 20 euro in ijs. En jullie?
Oké. En gaan we dan een foute romcom kijken, met z'n drieën onder een deken?quote:
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké. En gaan we dan een foute romcom kijken, met z'n drieën onder een deken?
welke smaak heb je?quote:
heinekenquote:
lion mcflurryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lion mcflurryhij is lekker dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoo ik ben weer rustig in mijn koppie
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Goedzo, gaat het slapen in je nieuwe huissie al wat beter?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef Giertje het volgende:
hij is lekker dus
zoo ik ben weer rustig in mijn koppie
afgelopen nacht wel lekker geslapenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo, gaat het slapen in je nieuwe huissie al wat beter?
Hoezo? What happened?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Giertje het volgende:
afgelopen nacht wel lekker geslapen
ben benieuwd of deze nacht ook zo word zeker na vandaag
mijn ex was hier en er speelt nog zoveel tussen onsquote:
Ah vandaar even rust in het koppie nodig ?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Giertje het volgende:
mijn ex was hier en er speelt nog zoveel tussen ons
mja dit gaat me wel bezig houden aankomende tijdquote:Op woensdag 28 april 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah vandaar even rust in het koppie nodig ?
In negatieve of positieve zin?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef Giertje het volgende:
mja dit gaat me wel bezig houden aankomende tijd
oew laat es zien danquote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In negatieve of positieve zin?
Ik heb net 2 hele mooie foto's gemaakt van Daan en Gijs
zolang je maar ook aan jezelf blijft denkenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Giertje het volgende:
oew laat es zien dan
denk beide wel er is enorm veel tussen ons gebeurd wat me nog altijd bezig houd
aaah schattigquote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zolang je maar ook aan jezelf blijft denken
kiek dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kiek dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mja en vaak gaat dat soms zo foutquote:Op woensdag 28 april 2010 21:58 schreef Giertje het volgende:
aaah schattig
mja dat aanmezelf denken schiet er nog wel eens bij in
en ik kan haar gewoon niks weigeren
ik weet het maar goed kan moeilijk mijn gevoel negeren hequote:Op woensdag 28 april 2010 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja en vaak gaat dat soms zo fout
Ik wil ze knuffelenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kiek dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet ik, dat is wel het lastigste van allemaal....quote:Op woensdag 28 april 2010 22:10 schreef Giertje het volgende:
ik weet het maar goed kan moeilijk mijn gevoel negeren he
Dat magquote:
mja ik heb zin in morgen en koninginnedagquote:Op woensdag 28 april 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik, dat is wel het lastigste van allemaal....
[..]
Dat mag
Ik heb ook zin in morgenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
mja ik heb zin in morgen en koninginnedag
jaa dan ga je op vakantiequote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in morgen
koninginnedag doe ik niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |