ikke wel heeeerlijk vooral in de winterquote:Op woensdag 28 april 2010 12:37 schreef eNGine10 het volgende:
RookworstDaar gaaf ik echt helemaal niks om.
veel plezierquote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel heeeerlijk vooral in de winter
brb effe douchen
Ja de foto doet het gerecht geen recht. Maar op google waren er nog ranzerige foto's te vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
het ziet er ranzig uit maar ik denk dat als je het proeft dat het heerlijk is
Ja van de Hemaquote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
brb effe douchen
Is die vulling altijd hetzelfde? Zul je ook wel meerdere mogelijkheden voor hebben gok ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja de foto doet het gerecht geen recht. Maar op google waren er nog ranzerige foto's te vinden.![]()
Yepquote:Op woensdag 28 april 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is die vulling altijd hetzelfde? Zul je ook wel meerdere mogelijkheden voor hebben gok ik.
whahahaha dat geloof ik directquote:Op woensdag 28 april 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja de foto doet het gerecht geen recht. Maar op google waren er nog ranzerige foto's te vinden.![]()
rookworst van de hemaquote:
lol wat een reclamequote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
de foto's bij dit artikel
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
![]()
HAHAHA, geef diegene die dat heeft bedacht een fucking lintje ofzo!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
de foto's bij dit artikel
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
![]()
quote:
Ze moeten lelijke mensen verbieden om seks te hebben stel je voor deze twee planten zich voortquote:
denk dat je dan dit krijgt:quote:Op woensdag 28 april 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze moeten lelijke mensen verbieden om seks te hebben stel je voor deze twee planten zich voort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mister Bean of niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef sick-dude het volgende:
[..]
denk dat je dan dit krijgt:
[ afbeelding ]
Mister Beanquote:
Hema rookworst als tegenhanger van de magere yoghurtquote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef laforest het volgende:
Nog 45 minuten en dan lekker mijn magere yoghurt eten.
Ik had op Schiphol nog een Hema rookworst gegeten.
Ja nou die ene keer dat ik in Nederland ben mag ik toch wel een rookworst hebben. Ik ben nu gewoon weer terug op dieet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hema rookworst als tegenhanger van de magere yoghurt
Wat een apenstreekquote:Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef sick-dude het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)pengehaktballen.html
dussss....
Ben je nou nog naar de Blokker geweest trouwens?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef laforest het volgende:
Nog 45 minuten en dan lekker mijn magere yoghurt eten.
Ik had op Schiphol nog een Hema rookworst gegeten.
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 13:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ben je nou nog naar de Blokker geweest trouwens?
Jammer idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee
Wel jammer, maar had gekozen nog even langer bij jullie te blijven.
proestquote:Op woensdag 28 april 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
ik ben wel es dronken geweest maar zo gek als dit heb ik het nog nooit gemaakt
Vrouw plast in politieauto na niet kunnen spellen eigen naam
vraag me af hoe dat zou smakenquote:
Me 2.. misschien lekker door de stamppot?quote:
apenstamppotquote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Me 2.. misschien lekker door de stamppot?
Ja dus ik heb niks voor vrijdag behalve een oud voetbalshirt dat blauw is.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jammer idd.![]()
Maar het was wel gezellig!![]()
En dan worden ze boos als je een Tiet Vind Post maaktquote:
TIETEN?! WAAR?!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef laforest het volgende:
[..]
En dan worden ze boos als je een Tiet Vind Post maakt
Ik moet naar de wc!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
brb effe douchen
Moet je even in mijn posthistorie kijkenquote:
Dat moet ik zoeken...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je even in mijn posthistorie kijken
Het gaat wel om maat M, zoeken waard.quote:
Gewoon gaan zou ik zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |