Ik ben dan ook de leukste thuis.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwam koffie uit mijn neus, je bent me er een schuldig.
Mensen die Frans kunnenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Une peu.
Ik kan nog net wat bestellen in een restaurant, maar een diepgaand gesprek op snel ratelend niveau, kan in niet handelen.
Ik ga mensen laten inburgerenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet bij inburgering gehad.
Dat je dat bijhoudt.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is ook al best lang geleden, sinds KLB SC #2106.
Gewoon eentje in de grond, zo'n cirkel met een diameter van 8 meter.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor zwembad jij hebt maar meestal loopt zo'n ding niet in 1 dag vol
Blieh bloeh blah.quote:
De Nederlanders in kwestie die dit doen, doen het volgens mij niet om zich verstaanbaar voor jouw persoon te maken? Waarom het nodig is of het nut hiervan moet je aan hen vragen, maar simpelweg omdat ze niet 'Turks' zijn als reden, is ook niet echt legitem.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nederlanders die Turks praten in eigen land, that is*
Geef mij 1 goede reden waarom het nodig is om Turks te gaan praten in eigen land. Zoals jij zelf al zegt, mensen verstaan je niet meer. Daarnaast heeft het ook gewoon nul komma nul nut.
Ich gehe doch auch nicht der ganze Tag Deutsch sprechen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar jij wilt.
Wie dan, G. zeker? Anyway, Breda
.
Wel betaald hoop ik?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga mensen laten inburgeren![]()
Ik word inburgercoach![]()
![]()
![]()
Nee, niet vrijwillig.
Namen verzinnen is niet mijn sterkste punt.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Je bent wel van de faalusernames he
Wie weet heb ik al wel eens met een neef van je gezoend tijdens uitgaanquote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet G.
Heb er familie wonen remember?
Nee, zij hebben smaak.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie weet heb ik al wel eens met een neef van je gezoend tijdens uitgaan.
Onbetaald en onvrijwilligquote:
Goed genaaid door die buitenlanders dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onbetaald en onvrijwillig![]()
Ik krijg wel een of ander vrijwilligersblad en een vrijwilligerspas waar je culturele korting krijg.
Ik moet 28 uur vullen met een activiteit.
Vind daar maar eens een normale stage voor.
Waar kom je inquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ewa ja ik word bijna 18, dus begin er langzaam echt in te komen.
Ik ga er vanuit dat het allemaal hartstikke leuk is.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed genaaid door die buitenlanders dan.
Als jij niet op Wilders stemt straks.
Breakdancen en headspins niet te vergeten.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dissen, hip hop scene, beetje battlen enzo jwt.
Idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het allemaal hartstikke leuk is.
- Een speurtocht door de stad (die mensen zijn allemaal 35 plus![]()
)
- Culturele bezichtigingen
- Eten
![]()
![]()
Je neus groeitquote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dissen, hip hop scene, beetje battlen enzo jwt.
Nee joh een echte gangsta danst niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Breakdancen en headspins niet te vergeten.
Juist wel, cripwalken.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh een echte gangsta danst niet.
Mag deze erbij?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zit hier heerlijke plaatjes te draaien van Thunderdome '95 en '97.
Nee, dat is rave.quote:
Wist ik wel, was gewoon jou aan het testen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat is rave.
Ik bedoel meer plaatjes zoals deze.
Laat eens zienquote:Op woensdag 28 april 2010 12:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, juist het tegenovergestelde.
Ben ik geslaagd?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wist ik wel, was gewoon jou aan het testen.
hardcore over het algemeenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Early vergelijken met standaard hardcore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |