Het was een hele week.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:40 schreef Zooootje het volgende:
Alsof je maar 1x in het half jaar ziek mag zijn
Meid toch. Alsof je maar 1x in het half jaar een week ziek mag zijn. Je kunt er ook echt veel aan veranderen.quote:
zit wat in toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef Garisson72 het volgende:
vrouwenlogica: ik mag niet ziek zijn want dat ben ik al een keer geweest.
Misschien toch maar doen dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:42 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zou er een einde aan maken. Adieu.
Ik ben hersenspoelt door de aziatische werk-werk-werk mentaliteit uit mijn schooltijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:44 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Meid toch. Alsof je maar 1x in het half jaar een week ziek mag zijn. Je kunt er ook echt veel aan veranderen.
Stfu.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef Droomert het volgende:
Antiklacht: Bijna vakantie.
Als je dan toch al gehersenspoeld bent kun je beter doorwerken.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:45 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ik ben hersenspoelt door de aziatische werk-werk-werk mentaliteit uit mijn schooltijd.
Nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:47 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Als je dan toch al gehersenspoeld bent kun je beter doorwerken.![]()
Goede antiklacht, nog maar een paar weekjes!Ga je nog ergens heen?
Dat is een dolle hondquote:Op woensdag 28 april 2010 09:52 schreef Desunoto het volgende:
TS is een aanstellert!
[ afbeelding ]
Hij is pas duizelig!
Lief konijntje in je fobo.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:52 schreef Desunoto het volgende:
TS is een aanstellert!
[ afbeelding ]
Hij is pas duizelig!
Zquing.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:01 schreef zquing het volgende:
[..]was je de hele week duizelig en je zegt me niets
Ja hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:49 schreef Poostema het volgende:
Hoe komt het dat je duizelig bent, TS?
Heb je wel genoeg water gedronken?
Als je je op mijn laatste zaterdagbaantje 2x in een jaar ziek meldde, kreeg je al een gesprek hoe dat nou kwamquote:Op woensdag 28 april 2010 09:44 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Meid toch. Alsof je maar 1x in het half jaar een week ziek mag zijn.
En genoeg gegeten?quote:
Bij mijn laatste stage was het nog erger. Ik geniet elke minuut van de dag nu ik daar weg benquote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef Evelien het volgende:
[..]
Als je je op mijn laatste zaterdagbaantje 2x in een jaar ziek meldde, kreeg je al een gesprek hoe dat nou kwam
dat was echt weken geledenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:07 schreef Droomert het volgende:
[..]
Zquing.![]()
Nee![]()
Ik was een hele week ziek, heb ik je wel verteld
Inderdaad, hoe kansloos is datquote:Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef Garisson72 het volgende:
vrouwenlogica: ik mag niet ziek zijn want dat ben ik al een keer geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |