Welk nummer denk je dat ik al die tijd bel?! Ik bel ook het 0900 nummer! (a ¤0,30 per minuut!).quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Paar het volgende:
Bel morgen met de klantenservice. 0900-9596. Niet, ik herhaal, niet, dat gratis 0800-nummer bellen, dat heeft geen zin.
Not gonna work!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef netolk het volgende:
gewoon dreigen dat je de consumenten bond gaat inschakelen of iets dergelijks, dan kan je soms heel veel voor elkaar krijgen...
Ach joh, je bent zelf ook maar een student.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Welk nummer denk je dat ik al die tijd bel?! Ik bel ook het 0900 nummer! (a ¤0,30 per minuut!).
Daar houden ze me letterlijk en figuurlijk aan het lijntje omdat ik eerst alles telkens opnieuw moet uitleggen. Vervolgens is het 'sorry, excuses, we gaan er wat aan doen" en er veranderd helemaal niks..
Deze week verwacht ik mn nieuwe factuur, ben benieuwd
Ja kut, dat doen ze wel vaker, de ratten. Om intern kosten te besparen schakelen ze het 0900 nummer dan door naar die mensen van de gratis klantenservice..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Welk nummer denk je dat ik al die tijd bel?! Ik bel ook het 0900 nummer! (a ¤0,30 per minuut!).
Daar houden ze me letterlijk en figuurlijk aan het lijntje omdat ik eerst alles telkens opnieuw moet uitleggen. Vervolgens is het 'sorry, excuses, we gaan er wat aan doen" en er veranderd helemaal niks..
Deze week verwacht ik mn nieuwe factuur, ben benieuwd
Dat gaat dus als volgt:quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef Paar het volgende:
[..]
Ach joh, je bent zelf ook maar een student.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dan loop je een Telfort winkel binnen, leg daar het verhaal uit en laat hen bellen met de dealerhelpdesk. Dan kom je er vast wel uit. Verder zijn die bedrijven gewoon te stug voor woorden en kom je niet snel ergens... Roep ook eens dat je Kassa gaat inschakelen als eerder genoemde niet werkt!
Automatische incasso he.. Dus je komt gewoon 2000 in de min..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef Paranoot het volgende:
sow jij bent rijk, bij mij kunnen ze dat geeneens afschrijven
Jawel hoor, maar dan wordt het een dag later teruggestort, daarom kon TS ook niet meer pinnen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef Paranoot het volgende:
sow jij bent rijk, bij mij kunnen ze dat geeneens afschrijven
moet je daar dan ook debetrente over betalen? zo ja -> verhalen op Telfortquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Automatische incasso he.. Dus je komt gewoon 2000 in de min..
Alleen als je een limiet van 2000 hebt. Heb je dat niet dan wordt het afgeschreven, krijg je 2 dagen om je rekening aan te vullen en daarna haalt de bank haar centjes gewoon terug en mag de maatschappij het met jou zelf uitzoekenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Automatische incasso he.. Dus je komt gewoon 2000 in de min..
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef Quir het volgende:
tvp
Of je belt met die gasten van Radar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Roep ook eens dat je Kassa gaat inschakelen als eerder genoemde niet werkt!
dit bleek de gouden tip!quote:Op woensdag 28 april 2010 01:34 schreef xminator het volgende:
Tip schrijf je kwestie hier: forum.telfort.nl
Er is nu een goeie plaat op de radio. “FUCK YOU I WON’T DO WHAT YOU TOLD ME!”quote:Op woensdag 28 april 2010 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Telfort heeft zelf geen inzicht in hun administratie. en als jij alles voor ze uitrekend, kan het je gerust gebeuren dat ze je.gelijk geven, maar dit administratief niet kunnen verwerken.
Laat Telfort op aantoonbare wijzen weten dat het onterecht is, en je niet gaat betalen.
Dan kan je daar volgende maand hun partners in crime, Intrum justitia en Blumer, stolker en roel, mee om de oren slaan.
nooit problemen gehad met vodafone... zit er al járen bij!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zulk soort zaken heb je bij iedere provider.
Het heeft me ooit een maand gekost om ervoor te zorgen dat ik een incorrecte verlengings abonnement gecorrigeerd kreeg.
7 verschillende "klantenservice nummers" gebeld.
Uren in de wacht moeten staan.. soms werd gewoon de verbinding verbroken na een uur.
Het is uiteindelijk in 15 minuten tijd goed gekomen dankzij een standaard klantenservice miepje op hun standaard nummer waar ze me de eerste keer zogenaamd niet konden helpen. (en zo het doorverbind spelletje : belt u dit nummer maar" was begonnen)
Dat was bij Vodafone overigens.
Het helpt om even lekker kwaad te worden en duidelijk te maken dat je schijtziek word van het niet geholpen worden na 2 maanden.
Ik heb ook geen problemen gehad met Vodafone. Maar ik zit er dan ook niet bij.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef drumminggod het volgende:
[..]
nooit problemen gehad met vodafone... zit er al járen bij!
Good for you? .. wat moet ik nou met zo'n reactie.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef drumminggod het volgende:
[..]
nooit problemen gehad met vodafone... zit er al járen bij!
Hun nemen alle gesprekken toch op?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef Kluupkluup het volgende:
heb ik mijn ouders gevraagd om met Telfort te bellen. Ik kan niet bewijzen dat dit gesprek niet over de facuur van Telfort ging.
Eerst lezen, dan reagerenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:34 schreef fokvragen het volgende:
Even naar Tros Radar Forum gaan en daar je verhaal exact knippen en plakken vanaf hier. Daar zitten namelijk mensen die werken bij Telfort en er voor zorgen dat het dezelfde dag nog opgelost is. Ik spreek uit ervaring met de waardeloze klantenservice van Telfort.
Wel even in de goede forum categorie plaatsten (Telfort mobiel ofzo)
vieze krentquote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb op advies van iemand hier mijn vraag gepost op het forum van Telfort. Binnen 3 uur werd ik net gebeld door Telfort.
Ze betalen me ¤40,- terug aan belkosten.
Dit zijn kosten die is heb gemaakt om te bellen naar de klantenservice, ook die vanuit Marokko.
Welke kosten hier niet zijn bij inbegrepen zijn de kosten die ik heb gemaakt om te bellen naar m'n ouders vanuit Marokko. Omdat ik namelijk lang in de wacht stond bij de Klatenservice, heb ik opgehangen en heb ik mijn ouders gevraagd om met Telfort te bellen. Ik kan niet bewijzen dat dit gesprek niet over de facuur van Telfort ging.
De hoge factuur van ¤2365,62 is gecrediteerd.
Wat heeft dit geintje me uiteindelijk gekost:
¤127,- (abonnementskosten + gebruikskosten voor maart & april)
Normale rekening is 30 euro per maand = ¤60 euro
¤40,- wordt teruggestort.
M.a.w. ¤27,- moet ik uit eigen zak betalen (dit zullen de kosten zijn geweest voor het bellen naar m'n ouders vanuit Marokko). Ik ben hier niet heel blij mee, maargoed. ¤27,- is nog te overzien..
quote:
of 020-2002000 en vooral stug volhouden totdat je iemand te spreken krijgt die je kan helpen. Meestal krijg je dan mensen die niet de taak hebben om jou te helpen, maar wel meer kunnen doen dan een miep in een uitbesteed callcenter. Eventueel proberen te bluffen en naar een afdeling vragen (maar dan moet je wel een idee hebben wat je moet vragen).quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef Dennis101 het volgende:
Probeer dit nummer de volgende keer eens:
0800-2735328
quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:52 schreef Tasha het volgende:
Zeg nu zelf, een blommigje en mega excuses. Dat is toch best aardig.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb dus nu wel goede ervaringen met je verhaal op het telfort-forum zetten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |