Bavaria, heineken, jupiler. Dat zijn bijna de enigen die te zuipen zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef ko_On het volgende:
Welk bier is dat op t plaatje, en wat drink je gewoonlijk?
dit dus. ( mensen die denken dat ze eerder dronken worden na paar weken minderenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
Zit tussen je oren vriend.
Ik ga het inhalen kut!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft een alcoholprobleem!
Namelijk dat hij het te weinig drinkt. Miet.
goed bezig zo op een dinsdagquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben net aan mijn tweede kratje begonnen.
De bazen titel krijg je van iemand die al een baas is, die kun je jezelf niet gevenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef BaasD het volgende:
[..]
Tjek mijn usernamen! ontken maar eens dat ik en baas ben
Grolsch is ook vrouwenbier.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef ko_On het volgende:
Pffs, ontbiert raken van Highneuken, sinds wanneer kan dat?
Voor wanneer het vrouwenbier op is, komt Grolsch.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht totdat je erbij komt liggen.
Als ik een aantal dagen achter elkaar zuip (zoals op vakantie) Kom ik in een soort roes. Ik word niet meer echt lam, en heb geen kater. Wel voel ik me dan een kansloze alcoholistquote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ben de laatste tijd juist elke dag aan het zuipen.
Same here.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik een aantal dagen achter elkaar zuip (zoals op vakantie) Kom ik in een soort roes. Ik word niet meer echt lam, en heb geen kater. Wel voel ik me dan een kansloze alcoholist
Heineken en Jupiler naast elkaar, alsof die te vergelijken zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bavaria, heineken, jupiler. Dat zijn bijna de enigen die te zuipen zijn![]()
Van dat plaatje is gewoon random google afbeelding
Wat is Heineken?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Heineken en Jupiler naast elkaar, alsof die te vergelijken zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |