quote:Op woensdag 28 april 2010 07:37 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het mooi weer wordt en dat ik nog maar eens een college ga skippen.
Ik heb geen zin om voor 1.5 uur college 3 uur te moeten reizen.quote:Op woensdag 28 april 2010 07:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komen heus nog wel wat meer mooie dagen dit jaar.
Ik kan je ongelijk geven. Maar ik doe het nietquote:Op woensdag 28 april 2010 07:49 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin om voor 1.5 uur college 3 uur te moeten reizen.![]()
Ga zo eerst 'hardlopen' en dan daarna lekker in de tuin leren.
Dat ziet er erg gezellig uitquote:Op woensdag 28 april 2010 04:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ook hier even delen dan; dit was gisteren:
Ik heb nog 5K te gaan voor ik dat aantal heb.quote:
Het wordt 23Cquote:Op woensdag 28 april 2010 07:37 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het mooi weer wordt en dat ik nog maar eens een college ga skippen.
Ssshhhhh! Zeg dan dat ik net over de 68.000 zitquote:
Dat bedoel ik en hier schijnt de zon al lekker. Ik heb net 25 minuten gerend, dus zo even douchen en dan de tuin in.quote:
Paar dagen stevig doorposten....quote:Op woensdag 28 april 2010 09:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ssshhhhh! Zeg dan dat ik net over de 68.000 zit
Of 1 dag baggerenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:07 schreef Soempie het volgende:
Paar dagen stevig doorposten....
Ik overweeg naar het strand te gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en hier schijnt de zon al lekker. Ik heb net 25 minuten gerend, dus zo even douchen en dan de tuin in.
Ik zeg: doenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik overweeg naar het strand te gaan.
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik overweeg naar het strand te gaan.
Mjah, of je zet een alarmklokje in je telefoon, dat je na 1 uur omdraait van rug naar buik (of andersom), en na weer 1 uur dat je naar huis moetquote:Op woensdag 28 april 2010 09:12 schreef Nembrionic het volgende:
Het probleem is: het strand is beresaai. Ik kan er maar 1 ding doen..en dat is lezen. En als ik ga lezen, dan lees ik waarschijnlijk flink door. En dan verbrand ik dus keihard
Ja dat moet sowieso...maar dat is nogal een ondernemingquote:Op woensdag 28 april 2010 09:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, of je zet een alarmklokje in je telefoon, dat je na 1 uur omdraait van rug naar buik (of andersom), en na weer 1 uur dat je naar huis moet
Ik ben in elk geval een tikkeltje jaloers, want ik kan niet weg vandaagquote:Op woensdag 28 april 2010 09:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ja dat moet sowieso...maar dat is nogal een onderneming
Misschien dat ik hier wel de polder in trek. Dan kan ik hetzelfde doen maar is niet zo ver
Zal ik dan gewoon maar thuis blijven?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval een tikkeltje jaloers, want ik kan niet weg vandaag
Nah, gewoon de polder in. En dan lekker wandelen en foto's maken van spareribs lammetjesquote:Op woensdag 28 april 2010 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
Zal ik dan gewoon maar thuis blijven?
Ze hebben vast ook warme choco...quote:Op woensdag 28 april 2010 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lezen is een goede optie, om nu om 09.30 al bij eens strandtent bier te gaan zitten drinken is ook wat sneu
Ja, is wel een flinke ramp gewordenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:26 schreef Nembrionic het volgende:
Wat betreft het booreiland van BP dat afgefikt en ingestort is: dat gat gaan ze waarschijnlijk niet dichtkrijgen. Dan kun je er dus op rekening dat er de komende 2-3 maanden iedere dag 160.000 liter olie boven komt drijven
Dat ding ligt tussen Houston en New Orleans, precies waar wij in oktober heen gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, is wel een flinke ramp geworden
misschien wel spectaculaire rookpluimen, ze hebben het erover de boel maar in de fik te steken.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ding ligt tussen Houston en New Orleans, precies waar wij in oktober heen gaan.
Wordt weinig strandbezoek, vrees ik...
het is lekker weer, dus misschien even buiten gaan zitten en vitamine Z opdoen?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog steeds niet helemaal lekker, maar vandaag toch dingen te doen ivm de kinderen...
Olie dat brandt met vette zwarte rookpluimen is niet het meest fantastische uitzicht dat je kan hebben...quote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien wel spectaculaire rookpluimen, ze hebben het erover de boel maar in de fik te steken.
Of je neemt je schep en emmer mee, en helpt vrolijk met het opruimen van de rotzooiquote:Op woensdag 28 april 2010 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Dat ding ligt tussen Houston en New Orleans, precies waar wij in oktober heen gaan.
Wordt weinig strandbezoek, vrees ik...
Ja, dat was ik ook van plan inderdaad. En zo lekker op de fiets met Lennon naar het cons. bureau.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
het is lekker weer, dus misschien even buiten gaan zitten evitamine Z opdoen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of je neemt je schep en emmer mee, en helpt vrolijk met het opruimen van de rotzooi
Ja, afreizen naar Normandië...quote:Op woensdag 28 april 2010 09:44 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen hier al plannen voor koninginnedag ?
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:44 schreef Whiteguy het volgende:
Wat heb je dit jaar in de aanbieding?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]rommel verkopen in Amstelveen
quote:Oranje hoedjes verboden op Koninginnedag
MIDDELBURG - Oranje hoeden, rood-wit-blauwe sjaals en het traditionele Zeeuwse kapje zijn op Koninginnedag allemaal officieel verboden tijdens het bezoek van de koninklijke familie aan Middelburg. Koningin Beatrix mag haar hoed wel ophouden.
Tijdens de feestdag is een speciale Koninginnedagverordening van kracht in de Zeeuwse hoofdstad, meldt Metro.
De speciale verordening verbiedt publiek 'op of aan de openbare weg bivakmutsen, helmen, sjaals of andere middelen voor handen te hebben, te dragen of te gebruiken'. "Het gaat om alles waarmee je je gelaat zou kunnen bedekken", verduidelijkt gemeentewoordvoerder Peter Woudstra.
"Het gaat erom dat de politie de mogelijkheid krijgt om verdachte, weigerachtige mensen te dwingen zich bekend te maken", aldus Woudstra. "Maar met dagjesmensen gebeurt helemaal niets. En natuurlijk houdt Beatrix haar hoed op."
Eerlijk gezegd geen gek idee. Ik denk dat de rook minder erg is voor het milieu dan de olievlek.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien wel spectaculaire rookpluimen, ze hebben het erover de boel maar in de fik te steken.
Het is natuurlijk wel een telegraaf-verhaal.quote:
Wat rommel van m'n grootouders, tentenspul, kookgerei, en we gaan thuis nog de kelder wat uitmestenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Wat heb je dit jaar in de aanbieding?
Ja en er staat ook dat dagjesmensen niet "getroffen" worden. Kutartikelquote:Op woensdag 28 april 2010 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een telegraaf-verhaal.
Eerst wordt gerept over 'Oranje hoeden, rood-wit-blauwe sjaals en het traditionele Zeeuwse kapje ' en later gaat het om 'bivakmutsen, helmen, sjaals of andere middelen voor handen te hebben, te dragen of te gebruiken'. "Het gaat om alles waarmee je je gelaat zou kunnen bedekken", verduidelijkt gemeentewoordvoerder Peter Woudstra.'
quote:Je kan ook een bord voor je kop hebben, mag dat dan wel...?
Dat was een jaar geleden wel anders...quote:Op woensdag 28 april 2010 10:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en er staat ook dat dagjesmensen niet "getroffen" worden.
En zo hadden we plots toch een boerka-verbod.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een telegraaf-verhaal.
Eerst wordt gerept over 'Oranje hoeden, rood-wit-blauwe sjaals en het traditionele Zeeuwse kapje ' en later gaat het om 'bivakmutsen, helmen, sjaals of andere middelen voor handen te hebben, te dragen of te gebruiken'. "Het gaat om alles waarmee je je gelaat zou kunnen bedekken", verduidelijkt gemeentewoordvoerder Peter Woudstra.'
whehehequote:Op woensdag 28 april 2010 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Bitterballen waren toen erg heet...
Boeren kaas is juist lekkerquote:Op woensdag 28 april 2010 10:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En zo hadden we plots toch een boerka-verbod.
Hadden wij ook een keer gedaan, rook nog weken lekker in de koelboxquote:Op woensdag 28 april 2010 10:16 schreef MadMaster het volgende:
De koelbox gaat ook mee naar Normandië, kazen inslaan...
Dat valt bij deze wel mee, er zit een koeling-/luchtsysteem in.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hadden wij ook een keer gedaan, rook nog weken lekker in de koelbox
Ja, zo een heb ik ook. Helpt niet. Veel plezier.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt bij deze wel mee, er zit een koeling-/luchtsysteem in.
Aansluiten op de 12 volt voeding van de auto en karren maar...
quote:Vanmorgen in de Volkskrant. Een artikel over een 57-jarige vrouw die drie banen heeft om vervolgens niet rond te kunnen komen van 1300 euro. Woonlasten, verzekeringen, kleding, voeding, allemaal begrijpelijk.
Maar wat staat er terloops in het artikel vermeld? Mevrouw heeft twee paarden die haar 600 euro per maand kosten, maar die doet ze niet weg want "ze voelt zich er fijn bij en ze leveren niets meer op". Right. Ik gun mevrouw van harte haar paarden, maar aankloppen bij het UVW omdat je bijna de helft (!) van je inkomen geheel vrijwillig besteedt aan je paarden, noem ik geen armoede. Ik voel me ook erg prettig als ik iedere maand een week op vakantie ga voor 600 euro. Mag ik even vangen? Dan stond er nog een foto bij van mevrouw met een gieter, met als onderschrift "Ze heeft een moestuintje om niet naar de voedselbank te hoeven". Dus.
Er bestaat in Nederland daadwerkelijk armoede en ik ben blij met onze sociale zekerheid, maar een paginagroot artikel over 'armoede' omdat je paarden zo duur zijn is krankzinnig tegenover de mensen die daadwerkelijk arm zijn in dit land. De Volkskrant mag wat dat betreft ook wel eens wat selectiever zijn.
Dank voor uw aandacht.
Exact hetzelfde hierquote:Op woensdag 28 april 2010 10:56 schreef Rucebo het volgende:
Is het eindelijk lekker weer, zit ik de hele tijd binnen op m'n stageplek...
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik had geloof ik toch een pleister moeten plakken vanochtend, heb nu weer een bebloede sok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |