Valt dat dan niet uit elkaar als je het mes er in zet zodra het "biefstukje" op je bord ligt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vleeslijm kan niet met ministukjes of gehakt, het is gewoon voor bijvoorbeeld de puntjes van de biefstuk die dan samen een (verkoopbaar) groter stuk vormen
Nu kan ik natuurlijk wel iets posten over het feit dat Soempie geen man is........quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En Soemp heeft de primeur voor de tweemansvlucht
Nee, de lijm is heel goed hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valt dat dan niet uit elkaar als je het mes er in zet zodra het "biefstukje" op je bord ligt?
Maar B. is ook heul geen manquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk wel iets posten over het feit dat Soempie geen man is........
Bijdehante mensen worden enkele tientallen plaatsen naar achteren geplaatst op de wachtlijst......quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk wel iets posten over het feit dat Soempie geen man is........
Dan hebben wij dus de primeur voor de eerste vlucht.quote:
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bijdehante mensen worden enkele tientallen plaatsen naar achteren geplaatst op de wachtlijst......
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gelukkig maar
* B.ertha maakt notitie dat C4 weer naar voren mag
Truste Soempie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef Soempie het volgende:
TM, slaap lekker.
Ik ga ook richting douche en bed.
Nee, ik ben niet op de uitvaart geweest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra4, was je vandaag toevallig op de uitvaart van die gesneuvelde militairen?
Weltrusten MM.quote:
Weltrusten. tong heeft het antwoord al.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef MadMaster het volgende:
K*t, kan nog niet nokken, vraag staat open in de AKQ...
Ben gered...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weltrusten. tong heeft het antwoord al.
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:![]()
Heb weer een vraag in de AKQ beantwoordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |