Ik ben een beetje bang geworden voor honden na een fietsvakantie door de Belgische Ardennen en Luxemburg.... Met name in Belgie liepen veel honden los en waren ze zeer agressief als we langs fietstenquote:
Ik ben keer door Mechelse Herder gebeten in mn beenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang geworden voor honden na een fietsvakantie door de Belgische Ardennen en Luxemburg.... Met name in Belgie liepen veel honden los en waren ze zeer agressief als we langs fietstenIk kon opeens heel hard fietsen berg op
Stomme Belgische rot honden
Er was er zelfs eentje, daar durfde ik niet langs, had bijna aangebeld met het verzoek of ze hun rot hond bij zich wilden houden, maar toen kwam er een auto langs en daardoor was ie afgeleid
Kom maar een keertje hier dan kan je zien dat grote honden heel lief zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang geworden voor honden na een fietsvakantie door de Belgische Ardennen en Luxemburg.... Met name in Belgie liepen veel honden los en waren ze zeer agressief als we langs fietstenIk kon opeens heel hard fietsen berg op
Stomme Belgische rot honden
Er was er zelfs eentje, daar durfde ik niet langs, had bijna aangebeld met het verzoek of ze hun rot hond bij zich wilden houden, maar toen kwam er een auto langs en daardoor was ie afgeleid
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
* Trevland komt LL trosten[ afbeelding ]
Ik laat ze weer los hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee lul! haal je honden bij me weg
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik ben keer door Mechelse Herder gebeten in mn beenIk was 8 ofzo en schreeuwde de hele wijk bij elkaar
!!
Ja, de meeste Nederlandse honden zijn lief en goed opgevoed, maar die Belgische mormels he!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar een keertje hier dan kan je zien dat grote honden heel lief zijn
Oppassen jijquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik laat ze weer los hoorDus lief doen anders smeer ik je in met vleesjus en hang ik biefstukken om je nek
Mijn oom en tante hebben een vet grote benner senner hondquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar een keertje hier dan kan je zien dat grote honden heel lief zijn
Sowieso honden in het buitenlandquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog nooit gebeten...
[..]
Ja, de meeste Nederlandse honden zijn lief en goed opgevoed, maar die Belgische mormels he!![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik laat ze weer los hoorDus lief doen anders smeer ik je in met vleesjus en hang ik biefstukken om je nek
Jij had ook gewoon netjes kunnen vragen om bugles...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Flashbag het volgende:
Vlees fetisjquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas maar op, wij maken zo een levend biefstukje van jou!
Wij een Duitse herder die soms gewoon zijn kop onder je hand druktquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben een vet grote benner senner hondals je die eenmaal aait is hij niet bij je weg te slaan
gaat hij heletijd met zn kop tegen je aan duwen
![]()
Dan is die al op voor dat een van je honden er bij isquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een biefstuk ketting voor jou maken hoor
Dan doen we wel iets anders akeligsquote:
Met netjes vragen kom je tegenwoordig nergens meer in deze maatschappijquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij had ook gewoon netjes kunnen vragen om bugles...
Opvoeding van je moeder laat weinig te wensen over... Jeugd van tegenwoordig
Hahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doen we wel iets anders akeligsIk ga je fetisj niet voeden
Dan doe je het niet goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Met netjes vragen kom je tegenwoordig nergens meer in deze maatschappij
Echt wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Dat zeg jij. maar ik voed mijn kinderen degelijker op... ik denk dat je het ver zal schoppen met die grote bek van jequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Flashbag het volgende:
Oke gaan we proberen : Lieve lieve lieve lieve lieve lieve lovelylady mag ik een bakje bugles ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt wel!Als je aardig doet tegen mensen krijg je heel veel terug
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef Flashbag het volgende:
Oke gaan we proberen : Lieve lieve lieve lieve lieve lieve lovelylady mag ik een bakje bugles ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En krijg ik dan ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NeeZe zijn op, weet je nog
Maar ik wil morgen best nieuwe halen hoor
Trustenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik MOET slapen, m'n ogen vallen gewoon dichtDus welterusten allemaal
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef Flashbag het volgende:
[..]
NouZal ik even aan mijn hondjes vragen of je je stukje bil weer terug mag ?
Telefoonquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef Flashbag het volgende:
[..]
JA INDERDAAD WAAR IS DEVILSWHOREIk heb dit topic speciaal voor mijn ijsgoddin gemaakt
Nee laat maar, ben al genoeg uitgekotst vandaagquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef Flashbag het volgende:
NouZal ik even aan mijn hondjes vragen of je je stukje bil weer terug mag ?
Ooh ze vinden je wel een beetje taai zeggen zequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee laat maar, ben al genoeg uitgekotst vandaag
Wat lief van jequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hoi lieve ijsgoddin van metopic speciaal voor jou
Één Cornetto, aa uu beequote:
Jaaa primaquote:
Ik ben ook een taaiequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:34 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ooh ze vinden je wel een beetje taai zeggen ze
Naja beter ben je er weer en gaan wij de baas zijn over dit topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat lief van je
Maar ik was even aan ;t bellen met mijn popje
Wel van gehoord, volgensmij 2 nummers ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
DeLunaaaaaaatje ken je Janne Da Arc?
Ik heb een CD van hun overgekocht van iemand. Verwacht hem morgen.
Janne Da Arcpure liefde
Ik ga eigenlijk slapen want ik moet er om half 6 uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Naja beter ben je er weer en gaan wij de baas zijn over dit topicIjsgod en Ijsgoddin rules
HAHA ik lach je uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk slapen want ik moet er om half 6 uit
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waaromquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Wij doen alleen aan waterijs meneer
IJsgodin bedoel je. Twee fouten in een woordquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Naja beter ben je er weer en gaan wij de baas zijn over dit topicIjsgod en Ijsgoddin rules
Slaap lekker chickiequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gemeenquote:
Moet werken hequote:
Omdat waterijs lekkerder isquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Omdat waterijs lekkerder isMaar vandaag maak ik een uitzondering voor je
1 Cornetto voor meneer
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
IJsgodin bedoel je. Twee fouten in een woord
Ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel van gehoord, volgensmij 2 nummers ofzo.
Doen wequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu weg!
Lekker slapen, lieve mensen, fijn dromen over waterijsjes!![]()
quote:
quote:
qus wus eus rus tus yus uus ius ous pus aus sus dus fus gus hus jus kus lus zus xus cus vus bus nus musquote:
Trustenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjes het is mooi weest![]()
Weltrusten!!!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten!!!
Weltrustenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten!!!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten!!!
Ik had precies hetzelfde een tijdje terug maar dan voor m'n vader.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb net een cd gekocht van Train voor mijn moeder haar verjaardag maar stiekem ook voor mezelf![]()
Ik mag hem toch wel lenenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde een tijdje terug maar dan voor m'n vader.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Alstublieft meneerNu ga ik slapen doei allen
Je moeder klinkt als mijn vader. Alleen hij is te dom om een advocaat te bellen dus gaat hij zielig doen over msn. Kinderen zijn trouwens 17 (ik) en 14 (broertje)quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
Mijn moeder is ook echt een achterlijk wijf hoor.
Komt ze nu met "IK GA EEN ADVOCAAT HALEN IK WIL M'N KINDEREN ZIEN" maar ze snapt niet dat ze geen enkele kans maakt als die 16 en 19 zijn en haar niet willen zien en zij ook nog eens zelf is weggegaan. Dom mens.![]()
Ja maar jij kan vet snel douchen dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik ga niet onder de douche fokken
klopt maar meestal geen zin in want douchen isquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar jij kan vet snel douchen dus.
Daarom douche ik me ook meestal voor dat ik ga slapen, tenzij ik bij mijn bijbaan gewerkt heb dan is het wel nodig om eerder te gaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Ik kom ook wel eens ergens te laat omdat ik te lang douche
Let nooit op de tijd dan
Douchen isquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Ik kom ook wel eens ergens te laat omdat ik te lang douche
Let nooit op de tijd dan
Nee want ik douche bijna nooit thuis. In het zwembad kan je zo lang douchen als je zelf wilquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeuren ze bij jou nooit dat je er te lang onderstaat?
Dat kan dus ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want ik douche bijna nooit thuis. In het zwembad kan je zo lang douchen als je zelf wil
Handig is dat. En je hebt ook nog kletsmateriaal. Als ik alleen wil douchen dan doe ik dat thuis welquote:
Hier loopt mijn ma veel te zeurenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Handig is dat. En je hebt ook nog kletsmateriaal. Als ik alleen wil douchen dan doe ik dat thuis wel
Hier vroeger ook, toen douchte ik nog wel vaak thuis omdat ik toen nog niet zoveel zwom. Het liefst stond ik een half uur onder de douche, tot ik op een gegeven moment nog maar 10 minuten mochtquote:
Das mooi kutquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier vroeger ook, toen douchte ik nog wel vaak thuis omdat ik toen nog niet zoveel zwom. Het liefst stond ik een half uur onder de douche, tot ik op een gegeven moment nog maar 10 minuten mocht
nee inderdaad niet ik wil weer naar bedquote:
Ik ook, maar ik moet over een kwartier wegquote:Op woensdag 28 april 2010 06:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee inderdaad niet ik wil weer naar bed
mja ik ook werk enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 06:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet over een kwartier weg
Ez in het topicquote:
Ja ik ookquote:
je hebt er dus net zoveel zin in als ikquote:
Ja zoiets..quote:Op woensdag 28 april 2010 06:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
je hebt er dus net zoveel zin in als ik
dat is waarquote:Op woensdag 28 april 2010 06:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja zoiets..Maar ja, het geld moet ergens vandaan komen he.
en dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 07:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet rennen![]()
![]()
Weinig tijd(ik moet nog iets van 100 posts)
Dan heb ik er 10.000 en stiekem wil ik dat dus voor voor donderdag gehaald hebbenquote:
28002 (gemiddeld 65 per dag)quote:
heb je dit al gelezen maantjequote:Op woensdag 28 april 2010 08:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
28002 (gemiddeld 65 per dag)
19357 (gemiddeld 64 per dag)
quote:Op woensdag 28 april 2010 01:05 schreef Arcee het volgende:
DeLuna gaat voorlopig aan de leiding als topposter voor deze maand.
Whut?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je dit al gelezen maantje
[..]
je doet je naam eer aanquote:
in de filequote:Op woensdag 28 april 2010 08:16 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik zal gaan, voordat ik straks vast sta in de file.
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:56 schreef c0nd0r het volgende:
Wel handig dat linkje in het goedemorgen topic! Kun je zo doorklikken
http://zangerbob.hyves.nl/quote:Op woensdag 28 april 2010 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
Heeft zanger bob ook hyves? Anders wil ik daar vrienden mee worden.
Die vent is echtquote:Op woensdag 28 april 2010 09:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
http://zangerbob.hyves.nl/
Gevonden via google
Ik ben fan sinds het liedje in de sneeuwquote:
Ken hem niet maar ik zal als ik thuis ben eens gaan luisteren naar Bobquote:
chill toch. Lekker rustig aan doenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
Happy, happy, joy, joy. Op je werk aankomen, en horen dat de glasvezelkabel kapot is.
Dacht iedereen maar zo.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
chill toch. Lekker rustig aan doen
wat een schitterende dag vandaagquote:
heey ja echt wel vanmiddag mooi effe naar buitenquote:
harry potterquote:Op woensdag 28 april 2010 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
Jaah heerlijke dag vandaag. Straks in de pauze mooi buiten Harry Potter lezen
ik ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
harry potter![]()
nooit van mijn leven dat ik dat lees
ik lees voornamelijk wo2 materiaalquote:
dunno maar ik ga em binnenkort wel halenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:39 schreef Panda72 het volgende:
Zou de mac flurry Lion lekker zijn. Ik ben niet zo'n Mac Donalds fan maar deze flurry ziet er wel lekker uit.
Whut?quote:
wat heeft ons mannelijk ras nou weer gedaanquote:
ik vind het gewoon niks aanquote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Hoe kun je Harry Potter nou niet vet vinden Grietje?
yo manquote:
lang verhaal maar het kwam er op neer dat het grappig was om je eigen kind met chloroform tegen de vlakte te krijgen om vervolgens probleemloos naar de kapper te kunnenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
wat heeft ons mannelijk ras nou weer gedaan
Dat kan. (of eigenlijk niet maar goedquote:Op woensdag 28 april 2010 10:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het gewoon niks aan
ik ben nu bijna klaar met een brug te ver lezen dat soort lectuur vind ik veel intressanter
Hehe lachenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang verhaal maar het kwam er op neer dat het grappig was om je eigen kind met chloroform tegen de vlakte te krijgen om vervolgens probleemloos naar de kapper te kunnen
Mein kampf bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan. (of eigenlijk niet maar goed)
Ik heb het liefst boeker waar een flinke portie fantasie voor nodig is
chloroform dat spul is best wel gevaarlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang verhaal maar het kwam er op neer dat het grappig was om je eigen kind met chloroform tegen de vlakte te krijgen om vervolgens probleemloos naar de kapper te kunnen
ik niet ik las als kind zijnde al wo 2 materiaal daar heb ik echt een voorliefde voorquote:Op woensdag 28 april 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan. (of eigenlijk niet maar goed)
Ik heb het liefst boeker waar een flinke portie fantasie voor nodig is
Bijvoorbeeldquote:
Ik vind de 2de wo ook interessant en heb ook veel boeken gelezen over het verzet en dergelijkequote:Op woensdag 28 april 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet ik las als kind zijnde al wo 2 materiaal daar heb ik echt een voorliefde voor
mein kampf heb ik ook gelezen waardeloos kutboek
Mee eensquote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef Giertje het volgende:
de bijbel dat is toch wel het grootste sprookjes boek die ik ooit heb gelezen
Ook in de bijbel zitten leuke verhalenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef Giertje het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef Giertje het volgende:
als ik zoiets lees dan zie ik het gewoon voor mequote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind de 2de wo ook interessant en heb ook veel boeken gelezen over het verzet en dergelijkeOok leuk om te lezen.
ditte dusquote:Op woensdag 28 april 2010 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook in de bijbel zitten leuke verhalenIk had er nooit een hekel aan om dat te moeten lezen op de middelbare school. Alleen dat dan letterlijk serieus gaan nemen
_!
hoe wil jeje eitje?quote:
ik had er ook geen hekel aan om hem te lezen sommige verhalen vond ik wel goed maar ik kan dat niet serieus nemenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook in de bijbel zitten leuke verhalenIk had er nooit een hekel aan om dat te moeten lezen op de middelbare school. Alleen dat dan letterlijk serieus gaan nemen
_!
Uhm..niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
goeiemorgenquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm..niet?Zeg dat dan heb nu een roerei en een gekookt al beide klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
bevruchtquote:Op woensdag 28 april 2010 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ditte dus
[..]
hoe wil jeje eitje?![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik zoiets lees dan zie ik het gewoon voor me
quote:
mja ik vind lezen echt fijn om te doen dan vergeet ik teminste alles om me heen effequote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso het leukste van lezen. Dat je zelf een beeld kunt geven. Anders kun je net zo goed een film opzetten.
Helemaal mee eens, maar dan wel een ander genre, WO2 kan mij op de een of andere manier niet zo boeien, maarja, ieder zijn smaakquote:Op woensdag 28 april 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik vind lezen echt fijn om te doen dan vergeet ik teminste alles om me heen effe
ik heb wel es fantasy geprobeerd te lezen maar ik kan me er geen beeld bij vormenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dan wel een ander genre, WO2 kan mij op de een of andere manier niet zo boeien, maarja, ieder zijn smaak
Heb je een levende fantasy voor nodig en sommige details moet je zelf invullenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel es fantasy geprobeerd te lezen maar ik kan me er geen beeld bij vormen
Dat kan ik dan weer wel, ik ben nu bezig met alle boeken van terry brooks verzamelen (en lezen...:P ) ik vind ze echt geweldigquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel es fantasy geprobeerd te lezen maar ik kan me er geen beeld bij vormen
Ik kan het niet echt grappig vindenquote:
Neh, nu even niet nog een keer hoorquote:
Doe dan maar roerei, en mag ik dan ook even de ketchup?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zeg dat dan heb nu een roerei en een gekookt al beide klaar
Hee snoet, hoe is het met jou dan?quote:
goed hoor en met jou ook?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee snoet, hoe is het met jou dan?
naaah ik blijf bij mijn eigen voorkeur binnenkort maar weer es wat halen heb alles uit nuquote:Op woensdag 28 april 2010 11:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb je een levende fantasy voor nodig en sommige details moet je zelf invullen
Tip: Koningrijk voor een miljoen!![]()
Zo uit de context is het niet grappig nee. Maar ik kan best lachen om harde humor. Sommige mensen nemen alles zo serieus. Alsof die man echt van plan is om zijn kind met chloroform aan te vallenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt grappig vinden
Owh humor dus. Dacht dat het serieus was.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo uit de context is het niet grappig nee. Maar ik kan best lachen om harde humor. Sommige mensen nemen alles zo serieus. Alsof die man echt van plan is om zijn kind met chloroform aan te vallen
helaas wel jaquote:Op woensdag 28 april 2010 11:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Owh humor dus. Dacht dat het serieus was.Je hebt genoeg gekken op de wereld rondlopen die hun kinderen wat aandoen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe dan maar roerei, en mag ik dan ook even de ketchup?
Nee als die man dat echt van plan was dan vind ik het ook niet bepaald grappigquote:Op woensdag 28 april 2010 11:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Owh humor dus. Dacht dat het serieus was.Je hebt genoeg gekken op de wereld rondlopen die hun kinderen wat aandoen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
Een brakende hond heeft vorige week in Lewiston, in de Amerikaanse staat Minnesota, geleid tot een auto-ongeluk. Naast een onwelriekende auto zit de bestuurder nu ook in zijn maag met een boete wegens het hebben van een ongeldig rijbewijs en rijden in een onverzekerde auto.
Donderdagochtend troffen agenten een verlaten auto aan in de plaats. De auto bleek van de weg te zijn geraakt en achtergelaten tegen een elektriciteitsmast, die de auto op zijn weg tegenkwam. Ooggetuigen hadden de bestuurder zien weglopen met hond.
's Middags belde een achttienjarige man de politie op met de mededeling dat hij de bestuurder was. Hij verklaarde dat tijdens het rijden zijn hond plotseling over hem heen begon te kotsen. Hierdoor raakte de bestuurder zo van de wijs, dat hij de macht over het stuur verloor, van de weg raakte en tegen een elektriciteitsmast tot stilstand kwam. Bij inspectie van het voertuig stuitte de politie inderdaad op braaksel.
De jongeman gaf toe niet te beschikken over een geldig rijbewijs. Daarnaast bleek zijn auto niet te zijn verzekerd. Omdat de mast weinig schade heeft, komt de bestuurder er met een flinke boete genadig vanaf.
Hahahaha FAILquote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
Een brakende hond heeft vorige week in Lewiston, in de Amerikaanse staat Minnesota, geleid tot een auto-ongeluk. Naast een onwelriekende auto zit de bestuurder nu ook in zijn maag met een boete wegens het hebben van een ongeldig rijbewijs en rijden in een onverzekerde auto.
Donderdagochtend troffen agenten een verlaten auto aan in de plaats. De auto bleek van de weg te zijn geraakt en achtergelaten tegen een elektriciteitsmast, die de auto op zijn weg tegenkwam. Ooggetuigen hadden de bestuurder zien weglopen met hond.
's Middags belde een achttienjarige man de politie op met de mededeling dat hij de bestuurder was. Hij verklaarde dat tijdens het rijden zijn hond plotseling over hem heen begon te kotsen. Hierdoor raakte de bestuurder zo van de wijs, dat hij de macht over het stuur verloor, van de weg raakte en tegen een elektriciteitsmast tot stilstand kwam. Bij inspectie van het voertuig stuitte de politie inderdaad op braaksel.
De jongeman gaf toe niet te beschikken over een geldig rijbewijs. Daarnaast bleek zijn auto niet te zijn verzekerd. Omdat de mast weinig schade heeft, komt de bestuurder er met een flinke boete genadig vanaf.
Goed!quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
hai, was ik weer
Mijn droogmolen is in 2-en gebroken
zware was?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
hai, was ik weer
Mijn droogmolen is in 2-en gebroken
okee byequote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed!
En weer weg, mijn zoontje is weer thuis
Uhm hij is niet echht nieuw meer heeft altijd buiten gestaan, dus ik gok iets van plasticmoeheid ofzoquote:
Yep... die is kapotquote:Op woensdag 28 april 2010 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
Let niet op de gigantische hoeveelheid paardenbloemende achtertuin is een ramp (geen groene vingers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de foto's het niet doen hoor ik het wel, dan moet ik ze even uploaden via photobucket
Belachelijk zeg....quote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ga vanavond uit eten met vriendinnen van m'n vriendin. Gaan we naar een pasta zaak. Ik dus vanjeej lasagne
Kijk ik op de website staat er geeneens lasagne op de menukaart
![]()
Een pasta zaak zonder lasagne kun je toch niet serieus nemen
Inderdaad hoe heet die tent?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ga vanavond uit eten met vriendinnen van m'n vriendin. Gaan we naar een pasta zaak. Ik dus vanjeej lasagne
Kijk ik op de website staat er geeneens lasagne op de menukaart
![]()
Een pasta zaak zonder lasagne kun je toch niet serieus nemen
www.lapasta.nl La Pasta in Nijmegen dus.quote:
La(sagna hebben we niet) Pastaquote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
www.lapasta.nl La Pasta in Nijmegen dus.
lolquote:
hihiquote:
Jah die andere zijn vast ook wel lekker maar ik wil lasagnequote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi
Toch lijken mij de andere pasta ook wel lekker. Maar ja als je trek hebt in lasagna.
Een vriendin van mij woont in wijk aan zee. Bij de plaatseljike italiaan hebben ze lekkere lasagna en ook hun canneloni is heerlijk
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef sick-dude het volgende:
geef mij maar een lekkere stamppot ofzo..
Nee canneloni staat er inderdaad ook niet op. Canneloni zijn gevulde deegbuisjes.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jah die andere zijn vast ook wel lekker maar ik wil lasagneNu ga ik denk ik voor de penne of de tortelline.
Wat is canneloni dan? Die kan ik op die site ook al niet terugvinden.
stampot met hacheequote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
er gaat niks boven oerhollandse stamppotten
Een combi van penne en tortelline eigenlijk dus?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee canneloni staat er inderdaad ook niet op. Canneloni zijn gevulde deegbuisjes.
Boerenkoolstamppotquote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
er gaat niks boven oerhollandse stamppotten
oow ik ben er dol opquote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
stampot met hachee![]()
Wortelstampot ben ik alleen niet zo'n fan van. Andyviestampot
spekjes erbij en natuurlijk rookworstquote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Boerenkoolstamppot
zuurkoolstamppot
Andijviestamppot
Dat mag zeker niet ontbreken!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
spekjes erbij en natuurlijk rookworst
ik krijg al honger van het ideequote:
groter van vormquote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een combi van penne en tortelline eigenlijk dus?
het ziet er ranzig uit maar ik denk dat als je het proeft dat het heerlijk isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |