Ik ben een beetje bang geworden voor honden na een fietsvakantie door de Belgische Ardennen en Luxemburg.... Met name in Belgie liepen veel honden los en waren ze zeer agressief als we langs fietstenquote:
Ik ben keer door Mechelse Herder gebeten in mn beenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang geworden voor honden na een fietsvakantie door de Belgische Ardennen en Luxemburg.... Met name in Belgie liepen veel honden los en waren ze zeer agressief als we langs fietstenIk kon opeens heel hard fietsen berg op
Stomme Belgische rot honden
Er was er zelfs eentje, daar durfde ik niet langs, had bijna aangebeld met het verzoek of ze hun rot hond bij zich wilden houden, maar toen kwam er een auto langs en daardoor was ie afgeleid
Kom maar een keertje hier dan kan je zien dat grote honden heel lief zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang geworden voor honden na een fietsvakantie door de Belgische Ardennen en Luxemburg.... Met name in Belgie liepen veel honden los en waren ze zeer agressief als we langs fietstenIk kon opeens heel hard fietsen berg op
Stomme Belgische rot honden
Er was er zelfs eentje, daar durfde ik niet langs, had bijna aangebeld met het verzoek of ze hun rot hond bij zich wilden houden, maar toen kwam er een auto langs en daardoor was ie afgeleid
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
* Trevland komt LL trosten[ afbeelding ]
Ik laat ze weer los hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee lul! haal je honden bij me weg
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik ben keer door Mechelse Herder gebeten in mn beenIk was 8 ofzo en schreeuwde de hele wijk bij elkaar
!!
Ja, de meeste Nederlandse honden zijn lief en goed opgevoed, maar die Belgische mormels he!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar een keertje hier dan kan je zien dat grote honden heel lief zijn
Oppassen jijquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik laat ze weer los hoorDus lief doen anders smeer ik je in met vleesjus en hang ik biefstukken om je nek
Mijn oom en tante hebben een vet grote benner senner hondquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar een keertje hier dan kan je zien dat grote honden heel lief zijn
Sowieso honden in het buitenlandquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog nooit gebeten...
[..]
Ja, de meeste Nederlandse honden zijn lief en goed opgevoed, maar die Belgische mormels he!![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik laat ze weer los hoorDus lief doen anders smeer ik je in met vleesjus en hang ik biefstukken om je nek
Jij had ook gewoon netjes kunnen vragen om bugles...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Flashbag het volgende:
Vlees fetisjquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas maar op, wij maken zo een levend biefstukje van jou!
Wij een Duitse herder die soms gewoon zijn kop onder je hand druktquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben een vet grote benner senner hondals je die eenmaal aait is hij niet bij je weg te slaan
gaat hij heletijd met zn kop tegen je aan duwen
![]()
Dan is die al op voor dat een van je honden er bij isquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een biefstuk ketting voor jou maken hoor
Dan doen we wel iets anders akeligsquote:
Met netjes vragen kom je tegenwoordig nergens meer in deze maatschappijquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij had ook gewoon netjes kunnen vragen om bugles...
Opvoeding van je moeder laat weinig te wensen over... Jeugd van tegenwoordig
Hahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doen we wel iets anders akeligsIk ga je fetisj niet voeden
Dan doe je het niet goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Met netjes vragen kom je tegenwoordig nergens meer in deze maatschappij
Echt wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Dat zeg jij. maar ik voed mijn kinderen degelijker op... ik denk dat je het ver zal schoppen met die grote bek van jequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:26 schreef Flashbag het volgende:
Oke gaan we proberen : Lieve lieve lieve lieve lieve lieve lovelylady mag ik een bakje bugles ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt wel!Als je aardig doet tegen mensen krijg je heel veel terug
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef Flashbag het volgende:
Oke gaan we proberen : Lieve lieve lieve lieve lieve lieve lovelylady mag ik een bakje bugles ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En krijg ik dan ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NeeZe zijn op, weet je nog
Maar ik wil morgen best nieuwe halen hoor
Trustenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik MOET slapen, m'n ogen vallen gewoon dichtDus welterusten allemaal
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |