Ik denk dat dadelijk iemand gaat beweren dat je een waarschuwing binnen zeven dagen altijd mag terugsturen.quote:
Alleen maar als je hem op afstand hebt gekregen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk dat dadelijk iemand gaat beweren dat je een waarschuwing binnen zeven dagen altijd mag terugsturen.
geen euroknallert of speeltje bij de volgende bestellingen, een jaar lang !!1!EINZ!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:52 schreef Adfundum het volgende:
Ik begrijp hem wel.
Een keuken is een linke plek voor dat soort geintjes. Als je collega zijn evenwicht zou verliezen en ongelukkig terecht zou komen tegen een tafel of keukenapparatuur zitten jullie allemaal ook met een probleem, hij ook. Misschien heeft hij het al vaker meegemaakt.
Heb je al gevraagd wat zo'n waarschuwing inhoudt bij mcD?
Uit balans gebracht, steun zoeken, met je hand in de frituur belanden. Lijkt me toch een minder prettige ervaring.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:52 schreef Adfundum het volgende:
Ik begrijp hem wel.
Een keuken is een linke plek voor dat soort geintjes. Als je collega zijn evenwicht zou verliezen en ongelukkig terecht zou komen tegen een tafel of keukenapparatuur zitten jullie allemaal ook met een probleem, hij ook. Misschien heeft hij het al vaker meegemaakt.
Er anders laat je hem toch gewoon storneren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk dat dadelijk iemand gaat beweren dat je een waarschuwing binnen zeven dagen altijd mag terugsturen.
quote:....llige is dat mijn chef net de keuken in kw...
Ik hoop dat je chef bedoelt als in baas, afdelingsmanager.quote:.... ik werk bij mac donald in de keuk...
En dan ook fatsoenlijke grapjesquote:Op woensdag 28 april 2010 22:52 schreef Fer het volgende:
Volg een opleiding en zoek een fatsoenlijke baan, waar je wel grapjes kan maken.
Was jij niet van dat draadje dat je spuugt op arbeiders, zelf een uitkering gaat aanvragen, maar zelf het niveau kleuterschool nooit is ontstegen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:14 schreef Leonidas82 het volgende:
situatie
vanmiddag in de keuken waren we onderling (ik en mijn collega's) beetje aan het dollen. Toen ik mij bukte om een doos drinkbekers op te pakken, liet één van hen een vieze scheet bijna recht in mijn gezicht. Uit een reflex gaf ik hem daarop een duw. Het lullige is dat mijn chef net de keuken in kwam en dat dus zag. 'of ik mee naar het kantoor ging' mijn collega zei nog dat het niet serieus was, dat we gewoon aan het dollen waren, maar ik kreeg dus een officiele waarschuwing hiervoorMijn chef deelde nog mee dat hij geen vechtende collega's duldt. Dat het een grap was, maakte hem niks uit.
Nu zit ik dus met een officiele waarschuwing vanwege een 'duwtje' wat niet eens serieus bedoelt was. Kan deze eventueel nog ingetrokken worden?
is het verstandig mijn collega te verlinken voor die scheet? dan allebei een officiele waarschuwingWel zo eerlijk.
In keuken is het sowieso gevaarlijk. Ongelukken zitten juist daar in klein hoekje.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat Gnomestein zegt. Hoe ongelooflijk debiel moet je zijn om niet te snappen wat er kan gebeuren. Heb wel eens een collega naar de EHBO afgevoerd zien worden door zo'n grappig bedoelt duwtje. Hij verloor een beetje zijn evenwicht en greep in een mes
zelfs in een ronde keukenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
In keuken is het sowieso gevaarlijk. Ongelukken zitten juist daar in klein hoekje.
Ik gooi gewoon de telefoon van mijn baas op de grond, die pakt 'em op en dan load-aim-fire... Als ik per ongeluk langsloop...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:54 schreef goofy_goober het volgende:
Als ik hier op kantoor mijn collega een scheet in zijn gezicht laat dan krijg ik ook een officiele waarschuwing. En om het stiekem te doen moet ik eerst op het bureau gaan staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |