ik check het morgen ff voor ik evt weg ga.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik denk dat je je de moeite kan besparen. Bij het RTL weer zeiden ze dat het morgen de hele dag zou regenen in het westen.
De pessimist qua weer op mn vrije dagen die ik ben geloof ik dit meteen en dus zal het morgen weer thuisbezorgd.nl voor mij worden danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik denk dat je je de moeite kan besparen. Bij het RTL weer zeiden ze dat het morgen de hele dag zou regenen in het westen.
Ey man! Binnenkort ff bbqtje hequote:
denk niet dat ze het op prijs steltquote:Op zondag 2 mei 2010 12:26 schreef Voici het volgende:
Een paraplu en een 'tabee lief, ik ben vanavond weer terug'?
Breakaway vind ik daar altijd wel ok voorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sinds kort woon ik ook in Rotterdam. Meestal ga ik gay stappen, maar komend weekend krijg ik visite waarmee ik naar een niet-gay kroeg wil gaan, maar die ken ik eigenlijk helemaal nog niet.
Wat zijn aanraders?
In/rond het centrum, want eerst een hapje eten, maar dingen als stadhuisplein zijn een grote nono. Gewoon even relaxed wat drinken, dus ook weer niet zo'n tent waar het zo takkedruk is dat je je kont niet kunt draaien en we moeten een normaal gesprek kunnen voeren.
30+ ? Dan moet je toch naar de keerweerquote:Op zondag 2 mei 2010 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmnn dat ken ik ook nog wel van vroeger. Ik heb het idee dat dat wat te jong is.
Een beetje 30+ zou wel ok zijn.
Maar dank voor de tip!
Ja joh, moet het niet van het weer zijn als vandaagquote:Op zondag 2 mei 2010 12:39 schreef Millitia het volgende:
[..]
Ey man! Binnenkort ff bbqtje he![]()
p.s. staat avondje belgie met amai nog op de planning?
Juist, daar kwam ik dus niet op! Ben zelf al lang niet meer op de binnenweg geweest en heb blijkbaar een selectief geheugenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:38 schreef junkiexp het volgende:
Hemingway op de Mauritsweg.
Vagebond Nieuwe Binnenwerg.
Cafe Ari op Nieuwe Binnenweg.
Keerweer gay? Vond het al verdacht dat de vrouwen daar adamsappels haddenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt voor de tips! Kga ze even bekijken!
Gayer dan Keerweer vindt je ze niet...
Amai he, gaan we dan weer op kot in Antwerp?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:39 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja joh, moet het niet van het weer zijn als vandaag![]()
We gaan ook nog ff naar 0032 idd, maar ik ben te luit geweest om het te reglen
Frietkot jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:45 schreef Millitia het volgende:
[..]
Amai he, gaan we dan weer op kot in Antwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |