Is Kroepoekje overleden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb alle afleveringen weer gezien. Mr Gb kwam net thuis toen de uitvaart van Sandra in beeld werd gebracht, goede timing![]()
Ik weet niet of dat haar koosnaampje was?quote:
Ik erger me aan mensen die zeggen "scheld maar op mij" dat maakt het dan weer een stuk makkelijker en scheld ik ze alsnog uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om te schelden op mensen die me irriteren. En het is niet hetzelfde als mensen hier nu zeggen "Scheld maar op mij!".
Nou, nu je dat zegt. Die zat vandeweek (gezien in de herhaling) even lekker af te geven op de Dutch Diva's tijdens Ranking the stars. Ik kreeg meteen zoiets van "Don't fuck with Marga!"quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om te schelden op mensen die me irriteren. En het is niet hetzelfde als mensen hier nu zeggen "Scheld maar op mij!".
Dit is toch ESF?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat haar koosnaampje was?
En sorry voor de eventuele spoiler, maar omdat de uitzending al lang was geweest vond ik het wel kunnen.
Dat kwam meer door die enorme nepstaart.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef Dirkh het volgende:
Colorado, ik was toen 11. Ik kan het me nog herinneren, tenminste het liedje.
Volgens mij waren we er nog enthousiast over ook toen.
Christ...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was toen -10. Mijn moeder was toen 18.
Ik kom uit 1988, sorryquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is toch ESF?
Kroepoekje = Sandra Reemer van Sandra & Andres (1972), Sandra (1976) en Xandra (1979)...
Ja, ik heb het gevraagd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christ...![]()
En je moeder weet nu wel dat je hier rond hangt?
quote:
Nee boh gekquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij nog zo jong, ik dacht dat je eind 30 was?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee boh gekheb ik zo'n ouwe kop dan?
I would say soquote:
Maar Nederland won het EK!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..], Ajax verloor toen de finale van KN Mechelen...
P.S. Wat is je favo single malt scotch?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
Pisces, hoe jong was jij in "79?
quote:
Geen foto in je fobo, dus dat kan ik niet beoordelen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word in Mei 30, wat ben ik dan jong, oud? What, what?
Of gewoon precies goed?
Glen morven islayquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..], Ajax verloor toen de finale van KN Mechelen...
P.S. Wat is je favo single malt scotch?
Vanaf dertig is oud.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Of gewoon precies goed?
Ik heb Mr Gb nog nooit gehoord over het slechte jaar '88. Zal wel zijn omdat hij toen 2 jaar wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, zoiets onbenulligs vergeet je dan op mijn leeftijd...
Eh... dit zijn die momenten dat je te horen krijgt dat je zo jong bent als dat je je voelt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Of gewoon precies goed?
Ok, niet helemaal mijn smaak.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Glen morven islayik drink het niet zo vaak.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh... dit zijn die momenten dat je te horen krijgt dat je zo jong bent als dat je je voelt.
Ja, acceptatie is ook een onderdeel van het ouder worden. Daarna komt de woede.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk 30, nieuwe fase
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk 30, nieuwe fase
Vergeet de ontkenning niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, acceptatie is ook een onderdeel van het ouder worden. Daarna komt de woede.
Ik doe alleen dat laatste.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anti-rimpel creme, beugel BH's, omroep MAX leuk gaan vinden, ESF gaan supporten, fantastisch...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, acceptatie is ook een onderdeel van het ouder worden. Daarna komt de woede.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anti-rimpel creme, beugel BH's, omroep MAX leuk gaan vinden, ESF gaan supporten, fantastisch...
Of het zijn ordinaire meelopers of ze komen de ouwetjes afzeiken...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doen die jonge guppies dan hier in ESF?
Zeg, waar kom jij ineens vandaag?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of het zijn ordinaire meelopers of ze komen de ouwetjes afzeiken...
Don't we all.quote:
Ik ben hier wel vaker geweest voor een korte periode toen ik dacht dat Ingetje zwanger/bevallen was.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef Goodbye het volgende:
ESF leuk vinden heeft niets met leeftijd te maken
quote:
Ho eens even, ik doe dat laatste wel, maar dat is niet de reden dat ik ESF volg hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Greys stalkte mij. Ze smeekte me of ik haar mee wilde nemen als medemod. Ik heb maar "ja" gezegd omdat het gezeur beschamend werd.quote:
quote:
Hmm ienemiene mutte..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stiekem hoop je gewoon dat je d'r carmenset mag lenen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys stalkte mij. Ze smeekte me of ik haar mee wilde nemen als medemod. Ik heb maar "ja" gezegd omdat het gezeur beschamend werd.
Kan jij me dan uitleggen wat de logica is van dat basispakket t.o.v. het ESF?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even, ik doe dat laatste wel, maar dat is niet de reden dat ik ESF volg hoor. Dat kwam in het homobasispakket erbij.
Mine is pink!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zullen we vertellen van de club-tshirts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ingetje zwanger/bevallen??!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier wel vaker geweest voor een korte periode toen ik dacht dat Ingetje zwanger/bevallen was.
Toen weer even niet, wegens verblijf in het buitenland en nu dus weer hier eens opgedoken...
Oeh, even aan Greys vragen of ze die meeneemt met het Landal weekendquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stiekem hoop je gewoon dat je d'r carmenset mag lenen!
Ja joh...deed zeeeeeeerquote:
Ho, dat was dus mijn fout.quote:
Wat heb je d'r uitgeperst dan?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho, dat was dus mijn fout.
Had wel de melk horen klotsen, maar wist niet waar de tepel hing of zo...
Ehm, homo, songfestival. Dat is de logicaquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij me dan uitleggen wat de logica is van dat basispakket t.o.v. het ESF?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mine is pink!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pink? Maar sinds wanneer is groen eruit?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die is voor Greys zelfquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pink? Maar sinds wanneer is groen eruit?
5 poessiesquote:
Maar eigenlijk toch wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, homo, songfestival. Dat is de logica. Waarmee ik niet zeg dat alleen homo's het kijken
, of dat elke homo het kijkt (valt nog tegen), of dat alle mannen die het kijken homo zijn
.
Zo van; maak er één dood bij de bevalling en er komen er vijf voor terug?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
5 poessies![]()
Ideaal; je zet een bak met brokjes neer en wat water, koopt een lasermuisje en klaaaarrrrr.
Daarbij waren ze direct al zindelijk
Dus het zit niet bij iedere homo in het basispakket?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, homo, songfestival. Dat is de logica. Waarmee ik niet zeg dat alleen homo's het kijken
, of dat elke homo het kijkt (valt nog tegen), of dat alle mannen die het kijken homo zijn
.
Zoiets denk ik idd....ik las hier ooit es uitspraak over een ontplofte mol na de bevalling.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo van; maak er één dood bij de bevalling en er komen er vijf voor terug?![]()
Vooral dat laatste is wel errrrrg handig, ja.
Ieksquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoiets denk ik idd....ik las hier ooit es uitspraak over een ontplofte mol na de bevalling.
Moest ik stiekem best ff om lachen
Maar dan is de finale helemaal niet hoor....quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit op 15 mei in de HMH bij Madness, dus ik val af...
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus het zit niet bij iedere homo in het basispakket?
Mij kan je bijna wakker maken voor elke grote talentenjachtzangwedstrijd (behalve op sbsquote:Maar ik ben op zich best wel benieuwd waar sommige homo's zo gek zijn op het ESF.
De glamour, de veren, de pracht en de praal? Het extravagante? De tuttigheid?
Shit, ken je nagaan hoe fan ik ben...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dan is de finale helemaal niet hoor....
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoiets denk ik idd....ik las hier ooit es uitspraak over een ontplofte mol na de bevalling.
Volgens mij is dat Daphne Deckers die dat zei en was het een ontplofte egel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Daphne Deckers die dat zei en was het een ontplofte egel.
Met "hier' bedoelde ik Fok! in z'n algemeen; OUD dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met OUD of heeft Cat weer verhalen met lapjes en toestanden voorgeschoteld?
Gaandeweg je posting werd het dus steeds leuker in je gedachten...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, hier op FOK! in de [HOMO]-slowchat is het de meerderheid die het stom vindt.
[..]
Mij kan je bijna wakker maken voor elke grote talentenjachtzangwedstrijd (behalve op sbs). En het is het grote en het foute wat ik zo leuk vind. En hoe serieus het genomen wordt. En de cheesyness. En omdat ik het van jongs af aan eigenlijk al kijk. En omdat ik vind dat er soms best mooie liedjes voorbij komen.
. Ik vind het hele spektakel gewoon prachtig
.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met "hier' bedoelde ik Fok! in z'n algemeen; OUD dus
Ja die ook, maar hier heeft iemand in "bevallingsverhalen" ook es iets verteld over de spiegel die er voor gehouden werd om het hoofdje al te zien aankomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Daphne Deckers die dat zei en was het een ontplofte egel.
Ook. Dat mens had een boek vol met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nee Daphne was van de tennisbal door een neusgat, of zoiets
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook. Dat mens had een boek vol met dat soort dingen.
Daphne...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nee Daphne was van de tennisbal door een neusgat, of zoiets
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja die ook, maar hier heeft iemand in "bevallingsverhalen" ook es iets verteld over de spiegel die er voor gehouden werd om het hoofdje al te zien aankomen.
En zij zag geen kind, alleen een ontplofte mol![]()
Ja, ik vind het lastig uitleggenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaandeweg je posting werd het dus steeds leuker in je gedachten...
Maar dank voor het antwoord, ik zat er dus niet zo heel ver naast.
Beide, denk ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat was nogal een hormonaaltje, of het verkoopt gewoon goed.
En jij bent toevallig echt niet het verloren broertje/zoontje van Greys?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lastig uitleggen. Want het is qua geheel ook enorm kitsch en fout en camp
. Maar ja. Ik krijg er ook altijd een soort patriottistisch idee bij. Nederland moet winnen anders is het niet eerlijk, en eigenlijk wil ik dat iedereen Nederland steunt. En teleurgesteld zijn als we niet winnen
. Elke keer.
quote:
Ze zou best mijn tienermoeder kunnen zijn, hadden we al berekendquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En jij bent toevallig echt niet het verloren broertje/zoontje van Greys?![]()
Ik ken verscheidene homo's, van dragqueen tot mannen die eerst gewoon met een vrouw getrouwd waren en kinderen hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lastig uitleggen. Want het is qua geheel ook enorm kitsch en fout en camp
. Maar ja. Ik krijg er ook altijd een soort patriottistisch idee bij. Nederland moet winnen anders is het niet eerlijk, en eigenlijk wil ik dat iedereen Nederland steunt. En teleurgesteld zijn als we niet winnen
. Elke keer.
Ja, ik vind het wel jammer dat het allemaal te duur werd om met orkest te doen. Dat scheelde enorm aan kwaliteit in mijn ogen. Nu is het allemaal zo overgeproduceerd, en allemaal electronische geluiden en effecten... jammer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger was het wel nog mooi simpel en sober, en met orkest![]()
Nu idd camp.
Mja, het is heel divers, maar ik denk dat er wel gemiddeld meer nichten het esf volgen dan de huis-tuin-en-keukenhomo. Maar of ik nou zo'n nicht benquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken verscheidene homo's, van dragqueen tot mannen die eerst gewoon met een vrouw getrouwd waren en kinderen hebben.
Aan de dragqueen kant zitten meer liefhebbers van het ESF dan aan de andere kant. Daarom had ik het vermoeden dat het groteske, het extravagante de aantrekkingskracht bepaalde. En het Nederlandstalige lied is in de kringen ook populairder dan aan de andere kant.
En nee, ik zeg hiermee niet dat je een dragqueen bent...
Alleen als het om het ESF gaat, dan...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, het is heel divers, maar ik denk dat er wel gemiddeld meer nichten het esf volgen dan de huis-tuin-en-keukenhomo. Maar of ik nou zo'n nicht ben, niet heel erg volgens mij.
Dat zeg ik niet, maar ik vind er weinig origineels meer aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
Jullie klinken nu als mijn oude muziekleraar die zei ook dat muziek van vroeger, dus voor mijn tijd, veel beter was.
Jij ook, eerder op de avond toen je het over het orkest hadquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
Jullie klinken nu als mijn oude muziekleraar die zei ook dat muziek van vroeger, dus voor mijn tijd, veel beter was.
Nietes!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook, eerder op de avond toen je het over het orkest had
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als het om het ESF gaat, dan...
Nou dat wil ik niet per se zeggen, al vind ik wel dat er bij het ESF tegenwoordig in een studio eenvoudiger een melodietje uit komt rollen. Bij een orkestraal werk is het net wat ingewikkelder en vind ik het (persoonlijk) wat mooier gecomponeerd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
Maar vroeger was het juist die springplank, tegenwoordig al lang niet meer zo. Celine Dion heeft haar bekendheid mede verworven door het songfestival, evenals Abba. En zo nog meer. Van de laatste paar jaar zijn niet heel veel mensen echt doorgebroken volgens mij. Althans, niet in heel Europa of wereldwijd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik vind er weinig origineels meer aan.
Muziek was vroegâh minder commercieel dan nu en dat speelt natuurlijk ook een rol.
Iedereen ziet dat ESF als een springplank naar een grote carriere, waardoor men zoveel mogelijk doet om op te vallen.
Zorg daar even voor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk ik. Maar ik heb de feiten niet zo op een rijtje.
Ik ben er ook niet dol op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Jullie vinden me vast verschrikkelijk maar ik vind die Alexander Rybak (sp?) waardeloos.
Er was ooit het tournament, waar alle winnende nummers tegen elkaar streden en in het eerste topic stonden wel alle winnende nummers.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier al topics met Youtube-filmpjes van de Nederlandse deelnemers aan het ESF en met de winnaars van het ESF?
[Tournament] Het ultieme ESF-nummer!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
Ben er weer, laptop vond dat ie recht had op pauze... ik niet. Ik heb gewonnen.
Ik moest even wat voor Paddo doen, en daarvoor moest ik een programma installeren en de latop had zoiets van: FUCK YOU!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Dirkh dat doet me denken dat de mijne nog een schoonmaakbeurtje wil.
Morgen ga ik maar eens met zo'n luchtspuitbus de boel ook schoonspuiten trouwens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Dirkh dat doet me denken dat de mijne nog een schoonmaakbeurtje wil.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Psst, kan iemand die titel van het topic 'De winnaars van het Eurovisie Song Festival tot 2009...'even moddereren in 'De winnaars van het Eurovisie Song Festival tot 2010...'?
Dank U!!
Zo jij bent duidelijkquote:
Ow nou ik beperk me tot een kwastje (veiligerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Morgen ga ik maar eens met zo'n luchtspuitbus de boel ook schoonspuiten trouwens.
Nee die spuitbusjes zijn daar speciaal voor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow nou ik beperk me tot een kwastje (veiliger).
Dacht al wow nu nog bed verschonenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo jij bent duidelijk![]()
Ik was even douchen, nagels doen, leesvoer zoeken, nu alleen het bed nog verschonen maar dat kan morgen ook wel.
Zal eens kijken als ik bij de computerzaak in de buurt kom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee die spuitbusjes zijn daar speciaal voor.
Oh ik gooi het vaak nog laat in de avond erop, is toch zo gebeurd, maar gooi het liever morgen in de was, kan het buiten drogen en later weer erop. Ik zit mobiel dus wat minder smilies.quote:
Ik mis alleen nog wat foto's.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Dirkh en MissBliss, ik vind het zo leuk dat men zo enthousiast reageert op het persdagtopic!![]()
Mobiel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik gooi het vaak nog laat in de avond erop, is toch zo gebeurd, maar gooi het liever morgen in de was, kan het buiten drogen en later weer erop. Ik zit mobiel dus wat minder smilies.
lekker buitenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik gooi het vaak nog laat in de avond erop, is toch zo gebeurd, maar gooi het liever morgen in de was, kan het buiten drogen en later weer erop. Ik zit mobiel dus wat minder smilies.
Bitsjes nodig?* Gooit handvolquote:
Heerlijk is dat he?quote:
Maar dan zitten die haren in de droger?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he?![]()
Alleen moet beddegoed wel in de drogert, wil ik het kattenhaar eruit krijgen
In het filter van de drogert jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar dan zitten die haren in de droger?
Niet los in de droger?quote:
Hmm update staat in vorige topic, ik zal 'm ff zoekenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoest met Die Van Jou en haar duimpje Ll?
Ik heb ff niet meegekregen hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, maar het lijkt me akelig pijnlijk
Waar is Tombo als je haar nodig hebt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm update staat in vorige topic, ik zal 'm ff zoeken
Oooh dat, das simpel. Zaterdag met voetballen als keepster bal proberen te stoppen, toen duim uit de kom en dus pezen gescheurd oid.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar is Tombo als je haar nodig hebt?![]()
Ik had wel meegekregen dat ze in het gips zit, deed au, geen gevoel, donderdag OK, maar niet hoe ze er nou aan gekomen is
Thanks!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef MadMaster het volgende:
En deel twee: Nederland tijdens het Eurovisie Song Festival t/m 2010...
Gedverquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooh dat, das simpel. Zaterdag met voetballen als keepster bal proberen te stoppen, toen duim uit de kom en dus pezen gescheurd oid.
Had je die rontgenfoto niet gezien?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver![]()
Lijkt me echt heul pijnlijk....
Was die echt van haar danquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je die rontgenfoto niet gezien?
Niks sensatiezoeker!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps!
Ik dacht eerst ook dat het een nep röntgenfoto was
Maar toen bedacht ik me dat het Ll betrof en dat het dan wel gewoon waar zou zijn, McSensatiezoeker
I know maar krijg al pijn als ik denk aan kneuzen, breken, scheuren enz.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
Lol het is een rontgenfoto, niks smerigs aan hoor
Hij was zelfs mooi scherp. Goede fotograaf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
Lol het is een rontgenfoto, niks smerigs aan hoor
Nee? vertel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg doen ze dat bij jullie ook op Koninginnedag? Met brommertjes in alle vroegte gaan rijden..
Wat ik zegquote:
Je woont toch net in dat durrup. Hoe weet je dan nu al dat ze dat met Koninginnedag doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg doen ze dat bij jullie ook op Koninginnedag? Met brommertjes in alle vroegte gaan rijden..
Bij ons gaan ze de burgermeester ophalen met paard en wagen. Je zou zo met je Swift op pad gaan hier.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ik zegen dan liefst met zoveel mogelijk lawaai en in groepen.
En dan tegen de Toren van Emmeloord aanknallen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze de burgermeester ophalen met paard en wagen. Je zou zo met je Swift op pad gaan hier.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je woont toch net in dat durrup. Hoe weet je dan nu al dat ze dat met Koninginnedag doen
Omdat ze dat ook in de andere durrupen doen enne ik woon niet in het dorp maar erbuitenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je woont toch net in dat durrup. Hoe weet je dan nu al dat ze dat met Koninginnedag doen
Moet nog een vlag scoren en de stok opzoeken..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier vieren we trouwens Koninginnedag dmv rommelmarkten![]()
En mijn vlag zit in de knup en kan alleen maar halfstok
Omdat in een durp over dat soort heftige gebeurtenissen gepraat wordquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaat rommelmarkten uit de grond van mien hartjequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet nog een vlag scoren en de stok opzoeken..
Rommelmarkten vinnik leuk
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat in een durp over dat soort heftige gebeurtenissen gepraat word
Zoek nog ouderwetse lampenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaat rommelmarkten uit de grond van mien hartje![]()
Walgelijk, vreselijk, jakkiebah
Heb je die als ESF'er dan nog niet uithangen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet nog een vlag scoren en de stok opzoeken..
Uitslapen en rondhangen....hoezo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Maar wie heeft er al plannen voor vrijdag?
Nee die hangt in de zolder vd garage, al zou ik willen ik kan hem niet pakkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die als ESF'er dan nog niet uithangen?
Ik, afreizen naar Normandië...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Maar wie heeft er al plannen voor vrijdag?
quote:
Ja dat, ze hebben hier als spektakel paalzitten voor een goed doel. En jawel, er hebben zich maar liefst 4 deelnemers gemeld. Hoezo gaan ze met hun tijd mee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan tegen de Toren van Emmeloord aanknallen?
quote:
Ik weet niet meer precies wat het is, het is Noordhollands en daar ben ik al wat jaartjes wegquote:
"Opa, kijk ik vond op zolder"quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat, ze hebben hier als spektakel paalzitten voor een goed doel. En jawel, er hebben zich maar liefst 4 deelnemers gemeld. Hoezo gaan ze met hun tijd mee.
Het is ook Haagschquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat het is, het is Noordhollands en daar ben ik al wat jaartjes weg
Maar het wás daar in elk geval altijd koters met blikjes achter hun fietsen die dan 's ochtend idioot vroeg door de straat gingen crossen. Alles om je wakker te makenHoezee!
Zoiets doen ze hier tijdens de Proemenmarkt (ja, hahahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat het is, het is Noordhollands en daar ben ik al wat jaartjes weg
Maar het wás daar in elk geval altijd koters met blikjes achter hun fietsen die dan 's ochtend idioot vroeg door de straat gingen crossen. Alles om je wakker te makenHoezee!
Geen idee. Hebben we het vanaaf niet over gehad, dat was vorige week.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, waarom moet ik nu in eens aan beflapjes denken?
Alleen die hamburgers op bakplaat met van die gegrilde uienquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik vind een rommelmarkt wel leuk. Voor een kwartiertje
quote:
Het is mijn eigen zieke geest Cat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee. Hebben we het vanaaf niet over gehad, dat was vorige week.
Toch mooi om te zien, zo'n zelfinzicht.quote:
Haaaaai druktemakertquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef Ml-etje het volgende:
Huge mand en hoe ga je dan liggen?
[ afbeelding ]
Die van mij houdt er ook vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Whoop, lekkere dwarsliggert!
En ik hou ook niet van urenlang langs allemaal kraampjes struinen hoor.
In tegenstelling tot Heer G
Dag hallo! Did you miss me?quote:
Dagje ruilen dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij houdt er ook van![]()
Eindigt vaak met een chaggo Ingetje op een surrogaat-terrasje en een enthousiaste meneer I.
Tegenwoordig ga ik gewoon echt echt echt niet meer mee
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
Whoop is een hoogbenige kortharige Jack vandaar het forse maatje
En dwars tsja zou ze op me lijken?
Ik denk altijd 'leuk! Struinen over rommelmarkt!' en dan loop ik daar en zie alleen maar ouwe troep. En ben binnen een half uur uitgekeken. Elke keer weer trap ik erin.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Whoop, lekkere dwarsliggert!
En ik hou ook niet van urenlang langs allemaal kraampjes struinen hoor.
In tegenstelling tot Heer G
Ze lijken ECHT op elkaar he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij houdt er ook van![]()
Eindigt vaak met een chaggo Ingetje op een surrogaat-terrasje en een enthousiaste meneer I.
Tegenwoordig ga ik gewoon echt echt echt niet meer mee
Heel gezelligquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo was het nog gezellig gister, patatten enzo?
quote:
Ja ik ook. Anderen doen die zooi niet voor niets wegquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk altijd 'leuk! Struinen over rommelmarkt!' en dan loop ik daar en zie alleen maar ouwe troep. En ben binnen een half uur uitgekeken. Elke keer weer trap ik erin.
Was dinnetje blij weer terug te zijn? Die zal een hoop verhalen te vertellen hebben! En kenden de poezels haar nog een beetje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel gezellig
heerlijk gekletst en geroddeld![]()
[..]
En daar moet je doorheeeeeeeeen kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook. Anderen doen die zooi niet voor niets weg
Alleen dat vergeet ik steeds.
In sommige opzichten zeker wel jaquote:
Ow jaaaa dinnetje Tombo terugquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dinnetje blij weer terug te zijn? Die zal een hoop verhalen te vertellen hebben! En kenden de poezels haar nog een beetje?
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar moet je doorheeeeeeeeen kijken.
Nou, ik kan dat niet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In sommige opzichten zeker wel ja![]()
Tombo, ik mis je iedere minuut dat ik niet bij je kan zijn![]()
Ja, jij wel. Oud wief.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu ga ik me echt slaapklaar maken; lichaampje doet het momenteel niet zoals ik wil.
Ouderdom denk ik
Lach er maar om...binnenkort weer een ritje ziekenhuis, zal wel weer een ingreepje worden, potverquote:Op woensdag 28 april 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Oud wief.Ik lig met de laptop in bed, hoef me dadelijk alleen nog maar om te draaien.
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu ga ik me echt slaapklaar maken; lichaampje doet het momenteel niet zoals ik wil.
Ouderdom denk ik
Ik ook ware het niet dat ik nu naar het toilet moetquote:Op woensdag 28 april 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Oud wief.Ik lig met de laptop in bed, hoef me dadelijk alleen nog maar om te draaien.
Kuur bijna afgelopen en klachten helemaal overquote:
Dirkh zet die spiegel nou maar wegquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lach er maar om...binnenkort weer een ritje ziekenhuis, zal wel weer een ingreepje worden, potver
Bij jou? Wat moet er ingegrepen worden?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lach er maar om...binnenkort weer een ritje ziekenhuis, zal wel weer een ingreepje worden, potver
Ook daar zijn oplossingen voor.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ook ware het niet dat ik nu naar het toilet moet
Nou haar verhalen hebben we al via de mail gekregen, dus we hebben filmpjes gekeken van duiken en parachutespringen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dinnetje blij weer terug te zijn? Die zal een hoop verhalen te vertellen hebben! En kenden de poezels haar nog een beetje?
Gewoon laten lopen, onder het mom "alles droogt"?quote:
Oeh klinkt gaaf zeg!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou haar verhalen hebben we al via de mail gekregen, dus we hebben filmpjes gekeken van duiken en parachutespringen.
Het was echt puur roddelen over iedereen hier
En de poesjes waren blij, maar vonden mij toch ook nog wel erg lief
Roddelen is ook heul belangrijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou haar verhalen hebben we al via de mail gekregen, dus we hebben filmpjes gekeken van duiken en parachutespringen.
Het was echt puur roddelen over iedereen hier
En de poesjes waren blij, maar vonden mij toch ook nog wel erg lief
Die tijd hebben de meeste mensen gehad Erik.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen, onder het mom "alles droogt"?
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In sommige opzichten zeker wel ja![]()
Tombo, ik mis je iedere minuut dat ik niet bij je kan zijn![]()
Jij kan hem wel zien?quote:
Nou ja, met ouderdom enzo...quote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die tijd hebben de meeste mensen gehad Erik.
Ja, was heel mooi om te zien ookquote:
Ik vertel altijd (bijna) alles, dus dat heb ik zelf al gedaan (aangevuld door 3e vriendin die er ook wasquote:Op woensdag 28 april 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Roddelen is ook heul belangrijk.En met wie gaat ze jouw escapades doornemen?
![]()
quote:
Dus ik hoef haar niet meer te bellen?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, was heel mooi om te zien ook
[..]
Ik vertel altijd (bijna) alles, dus dat heb ik zelf al gedaan (aangevuld door 3e vriendin die er ook was)
NSFFquote:Op woensdag 28 april 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij jou? Wat moet er ingegrepen worden?![]()
Wel beter nieuws over je meneer.
Ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
Ga slapenheb de puf niet meer te reageren, truste allemaal!
NEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus ik hoef haar niet meer te bellen?
Trusten mopquote:Op woensdag 28 april 2010 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
NSFF![]()
Niets ernstigs heur, alleen pijnlijk,vermoeiend en lastig![]()
En nu ga ik slapen
Heb je 'n waterbedquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan 'm nu ook gewoon dichtmaken en de volgende openen.
Nee heb nog niet de geschikte niet te gespierde maar toch leuke en gewillige man gevondenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Erna weer stripbridgen?
Had jij nog een hetero voor mij weten te strikken voor die film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |