Moet je niet te lang op blindstaren ook he. Ff oefenen, wat andere dingen, ff rust en dan nog es proberen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:14 schreef HalloweenJack het volgende:
Ik kan eindelijk barre akkoorden!![]()
Ik pak ze nogwel heel langzaam, ik doe er zeker wel tien tot twintig seconde over, maar het lukt gewoon iedere keer. tot nu toe heb ik een F en Bm.
Was eigenlijk best lullig, ik wissel van gitaar (heb een nieuwe gekocht) en ik het lukte meteen![]()
Na al die maanden dat ik dacht dat het nooit zou lukken!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:45 schreef Aukje83 het volgende:
F en A#m zijn ook de lastigste omdat ze het verst op de hals zitten.
IK denk dat ze bedoelen dat de frets verder van elkaar af staanquote:
F vereist meer druk dan bijvoorbeeld G#.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
IK denk dat ze bedoelen dat de frets verder van elkaar af staanKlopt dat?
Ik denk het eerste niet en het tweede weet ik zeker van niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:08 schreef spykie33 het volgende:
@ Godtje;
Kan je toekomstige leraar niet meegaan naar de muziekwinkel?
Heb je al gitaren gestest?
Oke, maar post dan wel een filmpjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef Braddie het volgende:
Ik kan eindelijk de solo van Bohemian Rhapsody na een totaal van 2 uur geoefend te hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk he jezelf quoten?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Braddie het volgende:
Audio ook goed?
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UB38P4PPG7PD.mp3
Ik zal morgen even luisteren, gaat nou even niet lukkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Braddie het volgende:
Audio ook goed?
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UB38P4PPG7PD.mp3
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef Braddie het volgende:
Ik kan eindelijk de solo van Bohemian Rhapsody na een totaal van 2 uur geoefend te hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:33 schreef Fsmxi het volgende:
Pffft, weet iemand nog een tof nummer om te leren dat niet te moeilijk is? Genre maakt me opzicht niet heel veel uit. Ik ben zelf niet bijzonder goed in nummers voor mezelf uitzoeken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:55 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, die solo kun je echt nog nietDie is veel te hoog gegrepen voor jou, Je hebt dat niveau nog lang niet. Blijven oefenen en uiteindelijk gaat het lukken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee ok misschien nog niet op goed niveau, maar het begin is er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |