abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80776141
Je zou bijna willen zeggen: 'De volgende keer dat je hem ziet steek je een mes in z'n strot, en dan zeg je snel sorry... evengoede vrienden, toch?'

Of beter gezegd: 'Doe maar aangifte, dan kan die pauper leren hoe het hoort.' (Al ben ik dan weer bang dat hij dan of de eerste slag, of de tigste slag door de draaideur van het criminelenbureau is gekomen.)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_80776164
Natuurlijk doen. Die gast ziet gewoon liever geen rechter; waar ie voornamelijk spijt van heeft is dat hij er niet zomaar mee weg gaat komen. Uit je verhaal op te maken sloeg hij je ook niet eens impulsief maar nam hij daar bewust besluit toe.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:44:38 #53
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80776166
Dat je uberhaupt twijfelt zeg

Natuurlijk aangifte doen
pi_80776195
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Vraagje, stel dat het normaal gesproken vergoed zou worden, maar je wel de 165 euro eigen risico moet betalen, mag je dat dan van de dader eisen? (De eigen risico dus)
ja.
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:46:38 #55
136780 Nosh
hurpdurp
pi_80776233
Nooit praten met scotoe, gewoon zelf oplossen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_80776246
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Absoluut aangifte doen
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:47:27 #57
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80776259
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef Nosh het volgende:
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:54:33 #58
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_80776537
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:33 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Omdat ik het zelf ook eens heb meegemaakt, maar dan in extremere vorm.
Dan ben je helaas slecht geïnformeerd toentertijd. Ook zonder aangifte te doen kun je schade vorderen van de dader.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_80776672
Ik zou gewoon aangifte doen.

1. je krijgt er wss zelf een goed gevoel van dat hij toch op een andere manier wordt teruggepakt.
2. De jongen in kwestie zal wss zo schrikken dat hij voortaan zich wel bedenkt voordat hij er zomaar op los gaat rammen.
pi_80776710
quote:
Pauper
pi_80778096
quote:
pi_80778261
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:16 schreef remlof het volgende:
Natuurlijk moet je aangifte doen. Al was het maar om de dader te laten merken dat je zoiets niet ongestraft kan doen.
, dan moet je juist geen aangifte doen. Beter is het om in dit soort gevallen gewoon van je af te bijten. De politie doet echt weinig met dit soort vechtpartijtjes. En geef ze eens ongelijk. Als ze elk schoolplein gevecht zouden moeten onderzoeken, mag je het totaal aantal agenten wel verdubbelen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_80778508
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:39 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

, dan moet je juist geen aangifte doen. Beter is het om in dit soort gevallen gewoon van je af te bijten. De politie doet echt weinig met dit soort vechtpartijtjes. En geef ze eens ongelijk. Als ze elk schoolplein gevecht zouden moeten onderzoeken, mag je het totaal aantal agenten wel verdubbelen.
Maar er is wel ernstig geweld gepleegd. En dat neemt de politie wel hoog op.
World War III
pi_80778581
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:39 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

TS had toch echt wel meer dan een paar blauwe plekken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_80778616
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Dakduif het volgende:
Hadden ze niet al je vingers kunnen breken in plaats van dat je ons vermoeid met deze rommel?
Wat een aanwinst ben jij.

Natuurlijk aangifte doen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_80778660
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef trovey het volgende:

[..]

TS had toch echt wel meer dan een paar blauwe plekken.
Inderdaad. In het ziekenhuis werd verteld dat de CT-scan foto's als bewijs dienden van letsel aan mijn neus. Maar is het ook verstandig als ik, volgende week, aangifte wil doen om foto's van mijn blauwe plekken rondom mijn oog te maken? Dient dit ook als bewijs?
World War III
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:52:22 #67
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_80778764
Dat kan inderdaad ook als bewijs dienen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_80778813
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef TimeTravel_0 het volgende:

[..]

Inderdaad. In het ziekenhuis werd verteld dat de CT-scan foto's als bewijs dienden van letsel aan mijn neus. Maar is het ook verstandig als ik, volgende week, aangifte wil doen om foto's van mijn blauwe plekken rondom mijn oog te maken? Dient dit ook als bewijs?

Hoe meer bewijs hoe beter, dus inderdaad foto's maken van alle letsel .
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:56:05 #69
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_80778930
Je moet niet zolang wachten voor aangifte, als het voor de rechter komt dan heb je je bewijs nodig.
pi_80778956
ik zou echt wel aangifte doen. alles wat meer is dan wat blauwe plekken is teveel voor een simpel vechtpartijtje. Als het kan zoveel mogelijk geld vorderen, want je hebt er niks aan als hij de cel in gaat.

Die mensen hier die zeggen dat aangifte doen niet helpt, maar niks doen helpt ook niet. En als je door aangifte te doen pispaaltje van school wordt, dat lijkt me sterk. Als dat het geval was dan ben je op dit moment ook al een buitenbeentje. Scholieren die het normaal vinden om zomaar in elkaar geslagen te worden "gangster" zijn niet goed snik.
pi_80779150
Ga zsm aangifte doen of laat aan het bureau al foto's maken, als een politieman de blauwe plekken ziet weegt dat zwaarder dan foto's.
dag
pi_80779189
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef TimeTravel_0 het volgende:

[..]

Ik zou zo snel mogelijk gaan, dan zijn de blauwe plekken nog goed zichtbaar. De agent die je aangifte opneemt heeft het dan ook gezien en kan dat ook in het rapport zetten. Als de jongen in kwestie al een strafblad heeft en ze foto's van hem hebben moet je hem uit een rijtje met foto's pikken als zijnde de dader (ik weet alleen niet hoe dat zit als hij nog minderjarig is, of ze dat dan ook doen).
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_80779198
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef deenigeechteTS het volgende:
ik zou echt wel aangifte doen. alles wat meer is dan wat blauwe plekken is teveel voor een simpel vechtpartijtje. Als het kan zoveel mogelijk geld vorderen, want je hebt er niks aan als hij de cel in gaat.

Die mensen hier die zeggen dat aangifte doen niet helpt, maar niks doen helpt ook niet. En als je door aangifte te doen pispaaltje van school wordt, dat lijkt me sterk. Als dat het geval was dan ben je op dit moment ook al een buitenbeentje. Scholieren die het normaal vinden om zomaar in elkaar geslagen te worden "gangster" zijn niet goed snik.
Een buitenbeentje ben ik sowieso niet want ik kan met iedereen gewoon goed opschieten. Natuurlijk zitten er mensen tussen die me niet mogen, maar dat hou je toch.

Ontopic: aan dat geld heb je gelijk. Als ik de bloedvlekken niet uit mijn kleren krijg ga ik dit sowieso verhalen op de dader. En ik kan natuurlijk wel meer geld vragen, maar dan ga je het meer om het geld doen dan om de dader terug te pakken.. Mijn mening is dat zo'n jonge toch wel zo blijft, en van 100 of 200 euro boete echt niet wordt afgeschrikt.
World War III
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:11:04 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80779569
wanneer ga je aangifte doen:?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80779688
quote:
Dus dat, foto's maken van je verwondingen/eventuele schade

Rechtstreeks geld eisen voor alle onkosten + 300 euro voor je gebroken neus

Als je niet betaald doe ik aangifte! Kan je er voor betalen + strafblad voor mishandeling + een flinke taakstraf.

Waarschijnlijk zal hij wel betalen denk ik. Politie doet geen fuck, helemaal omdat jij geen getuigen hebt als die matties van hem gewoon hun bek houden en hij ontkent. Geloof me!

"he? Ruzie....ik heb hem alleen een duw gegeven verder niks hoor, ik weet niet hoe hij aan die verwondingen komt!"

"sorry meneer, we kunnen op dit moment niks hard maken wegens gebrek aan bewijs!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')