ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Vraagje, stel dat het normaal gesproken vergoed zou worden, maar je wel de 165 euro eigen risico moet betalen, mag je dat dan van de dader eisen? (De eigen risico dus)
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef Nosh het volgende:
Nooit praten met scotoe, gewoon zelf oplossen.
Dan ben je helaas slecht geïnformeerd toentertijd. Ook zonder aangifte te doen kun je schade vorderen van de dader.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ik het zelf ook eens heb meegemaakt, maar dan in extremere vorm.
Pauperquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef Nosh het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef Nosh het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:16 schreef remlof het volgende:
Natuurlijk moet je aangifte doen. Al was het maar om de dader te laten merken dat je zoiets niet ongestraft kan doen.
Maar er is wel ernstig geweld gepleegd. En dat neemt de politie wel hoog op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, dan moet je juist geen aangifte doen. Beter is het om in dit soort gevallen gewoon van je af te bijten. De politie doet echt weinig met dit soort vechtpartijtjes. En geef ze eens ongelijk. Als ze elk schoolplein gevecht zouden moeten onderzoeken, mag je het totaal aantal agenten wel verdubbelen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, dan moet je juist geen aangifte doen. Beter is het om in dit soort gevallen gewoon van je af te bijten. De politie doet echt weinig met dit soort vechtpartijtjes. En geef ze eens ongelijk. Als ze elk schoolplein gevecht zouden moeten onderzoeken, mag je het totaal aantal agenten wel verdubbelen.
Wat een aanwinst ben jij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Dakduif het volgende:
Hadden ze niet al je vingers kunnen breken in plaats van dat je ons vermoeid met deze rommel?
Inderdaad. In het ziekenhuis werd verteld dat de CT-scan foto's als bewijs dienden van letsel aan mijn neus. Maar is het ook verstandig als ik, volgende week, aangifte wil doen om foto's van mijn blauwe plekken rondom mijn oog te maken? Dient dit ook als bewijs?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
TS had toch echt wel meer dan een paar blauwe plekken.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef TimeTravel_0 het volgende:
[..]
Inderdaad. In het ziekenhuis werd verteld dat de CT-scan foto's als bewijs dienden van letsel aan mijn neus. Maar is het ook verstandig als ik, volgende week, aangifte wil doen om foto's van mijn blauwe plekken rondom mijn oog te maken? Dient dit ook als bewijs?
Ik zou zo snel mogelijk gaan, dan zijn de blauwe plekken nog goed zichtbaar. De agent die je aangifte opneemt heeft het dan ook gezien en kan dat ook in het rapport zetten. Als de jongen in kwestie al een strafblad heeft en ze foto's van hem hebben moet je hem uit een rijtje met foto's pikken als zijnde de dader (ik weet alleen niet hoe dat zit als hij nog minderjarig is, of ze dat dan ook doen).quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef TimeTravel_0 het volgende:
[..]
Inderdaad. In het ziekenhuis werd verteld dat de CT-scan foto's als bewijs dienden van letsel aan mijn neus. Maar is het ook verstandig als ik, volgende week, aangifte wil doen om foto's van mijn blauwe plekken rondom mijn oog te maken? Dient dit ook als bewijs?
Een buitenbeentje ben ik sowieso niet want ik kan met iedereen gewoon goed opschieten. Natuurlijk zitten er mensen tussen die me niet mogen, maar dat hou je toch.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef deenigeechteTS het volgende:
ik zou echt wel aangifte doen. alles wat meer is dan wat blauwe plekken is teveel voor een simpel vechtpartijtje. Als het kan zoveel mogelijk geld vorderen, want je hebt er niks aan als hij de cel in gaat.
Die mensen hier die zeggen dat aangifte doen niet helpt, maar niks doen helpt ook niet. En als je door aangifte te doen pispaaltje van school wordt, dat lijkt me sterk. Als dat het geval was dan ben je op dit moment ook al een buitenbeentje. Scholieren die het normaal vinden om zomaar in elkaar geslagen te worden "gangster" zijn niet goed snik.
Dus dat, foto's maken van je verwondingen/eventuele schadequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef Nosh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |