Ik verwachte een in paint geproduceerde joint...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef JanPiraat het volgende:
wat nou tvp ga eens ff wat maken verdomme![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef Pinkerton het volgende:
Niet om nou lullig te gaan doen ofzo, maar ik heb de koffer
Ik had wel gewonnen. Vette kofferquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Illuminated, Subtle & Aware
Hij ontkende toch juist alles?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
We have the suitcase now, it is in our posession...
Je had juist een suitcase op de achtergrond moeten gooien en hem laten zeggen "We have never seen that suitcase!"quote:
idd, ff geen tijd voor alleenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je had juist een suitcase op de achtergrond moeten gooien en hem laten zeggen "We have never seen that suitcase!"
\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken als je niet tegen aanreden publiek kunt en een suzuki swift
hij staat in een spoiler dus niet editen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2010 15:00:28 ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
\
waarom mag deze wel en deze niet
Ik weet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken als je niet tegen aanreden publiek kunt en een suzuki swift
Sometimes you see knopjes
FUCK YOU WHALE!quote:
[..]
\
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken als je niet tegen aanreden publiek kunt en een suzuki swift
![]()
(Sorry hoe erg ik dit ook vind, heb ik gewoon de tranen in mijn ogen!)
Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
[..]
\
hij staat in een spoiler dus niet editen![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[..]
\
Bgwahahhahahaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken als je niet tegen aanreden publiek kunt en een suzuki swift
![]()
![]()
![]()
[..]
\
![]()
![]()
![]()
Schindler's List - Echte Jannen - Snickers - Anouk, I love 'em all
Volgens mij als je haar optilt hoor je *plop* omdat haar vagien vacuum is gezogenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |