PM!quote:
Post/PM.quote:
Meegedaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
[Prijsvraag] Slaap jij ook altijd door je wekker heen?
Iedereen al meegedaan?
KLB is het drukstbezochte forum dus bij veel deelnemers komen er meer prijsvragen
En een krultang regelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef Japsnars het volgende:
Dan moet ik eigenlijk wel een snor laten staan voor die foto
Doe ff pic in een spoiler.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik zie het ook voor me.Allemaal ons hoofd gedraaid, de ogen krampachtig dichtgeknepen en een klein stukje van de tandjes ontbloot, terwijl we onze smerigste pedolach opzetten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:48 schreef Bragi het volgende:
[..]De foto van BT met haar parkiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Die tweede is viessssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
't Is dat ze me een retard noemde, anders had ik gezegd dat ik het met je eens ben en dat ik het een hele leuke foto van d'r vind.quote:
[..]Die ziet er echt ziek uit daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft lamon niet na te doen qua zielig gedrag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is dat ze me een retard noemde, anders had ik gezegd dat ik het met je eens ben en dat ik het een hele leuke foto van d'r vind.![]()
Ja, want zó postte hij ook echt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hoeft lamon niet na te doen qua zielig gedrag.
BT mag dat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is dat ze me een retard noemde, anders had ik gezegd dat ik het met je eens ben en dat ik het een hele leuke foto van d'r vind.![]()
Goedzo, Bragi. Dat zal d'r leren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
True. Want ze weet net als ik dat ze gewoon van me houdt.quote:
Je quotes staan niet in chronologische volgorde. Dat stoort mij.quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]OMG!!! AWESOME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |