Bijna goed.quote:
quote:
quote:horen vloeken.
quote:Met kanker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik verscheurde je foto
'k Heb je brieven verbrand
In mijn hart moet ik huilen
Maar ik doe nonchalant![]()
![]()
quote:
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Hier heb ik geen problemen mee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
CHAI BEDRIEGT MOZY MET JAPSNARS
BRAGI SLAAT BT IN ELKAAR VANWEGE LAMPJES
WELCOME TO AN ALL NEW EXCITING EPISODE OF KLB-SCOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Kunnen we niet even fast-forwarden?Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Weet je wat we eigenlijk eens zouden moeten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
Weet je wat we eigenlijk eens zouden moeten doen?Dat is best wel hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Yep. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Weet je wat we eigenlijk eens zouden moeten doen?Zo naakt voor het aanrecht met de handen voor het vleesachtige aanhangsel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo naakt voor het aanrecht met de handen voor het vleesachtige aanhangsel?!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Nee, echt. Ik zie het ook voor me.quote:Allemaal ons hoofd gedraaid, de ogen krampachtig dichtgeknepen en een klein stukje van de tandjes ontbloot, terwijl we onze smerigste pedolach opzetten.
Because I am so handsome and I am so bored
Haha Jap jonge trollgod
Weet je wat we eigenlijk eens zouden moeten doen?Zal zo even foto gaan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Iemand nog chille remixjes?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Hoi.quote:quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
Weet je wat we eigenlijk eens zouden moeten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
Ik heb mijne al gemaakt netquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik zie het ook voor me.Allemaal ons hoofd gedraaid, de ogen krampachtig dichtgeknepen en een klein stukje van de tandjes ontbloot, terwijl we onze smerigste pedolach opzetten.
!
![]()
quote:
Haha Jap jonge trollgod
Joe!quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Weet je wat we eigenlijk eens zouden moeten doen?Tof idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je wat we eigenlijk eens zouden moeten doen?Beter doe ik dat, dan haal ik die nep kat van de vliering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: