Rotterdam -> Hengelo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef ShiroYasha het volgende:
Woont die Burak op MSN toevallig in Hengelo? :/
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:25 schreef ukga het volgende:
Jij poept in bed tijdens sex, dus ik snap je punt niet
Hij stuurt mij doodsbedreigingen per PM op Hyves, dat zou ik nooit doen hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hier past dat argueing on the internet plaatje heel goed.
Jij bent nog lager O.us want jij bent ouder, dus je moet beter weten.
Zeg het tegen z'n oudersquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij stuurt mij doodsbedreigingen per PM op Hyves, dat zou ik nooit doen hoor
true true.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef o.us het volgende:
Ik twijfelde gezien je etnische afkomst.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen zijn voor mietjes. Een baas vermoordt diegene anders meteen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
true true.
Jij bent mans genoeg om dat gewoon open en bloot te doen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik twijfelde gezien je etnische afkomst.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Radio-silence het volgende:even zoeken op google en:
http://www.sterfdatum.nl/?pi=335510&name=alexander-van-dijk
Je moet er nog +/- 40 jaar mee leren omgaan TS!![]()
Verkapt "Kijk mij, ik msn met Burak"-topic!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef o.us het volgende:
De 13/14-jarige gasten hebben tegenwoordig geen respect meer.
De poll was: De iPad is een vergrote iPod touch.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Radio-silence het volgende:
even zoeken op google en:
http://www.sterfdatum.nl/?pi=335510&name=alexander-van-dijk
Je moet er nog +/- 40 jaar mee leren omgaan TS!![]()
Voor de mensen die niet kunnen lezen....quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Radio-silence het volgende:
Alexander van Dijk
http://alexgewoonalex.hyves.nl/
Afgeschermd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Mss kende je hem van een of andere gay-dating site of whatever..quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken niemand buiten de buurt....quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Mss kende je hem van een of andere gay-dating site of whatever..
Ik ken ook mensen in rotterdam, en woon in Enschede (nóg verder!)
Nederland is klein
Welke gay-datingsite raad je mij aan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Mss kende je hem van een of andere gay-dating site of whatever..
Ik ken ook mensen in rotterdam, en woon in Enschede (nóg verder!)
Nederland is klein
Omdat patat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:43 schreef Manu. het volgende:
Waarom heb je ''hartjekelsey'' weggehaald, o.us?
Ik dacht alquote:
Ik dacht al wel dat het door de patat zou komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |