abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81043104
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Doe er dan je voordeel mee
Geen interesse
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81043126
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wie neemt Nostradamus sowieso serieus
Weet je meteen hoe het voelt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:07:00 #203
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_81043136
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef wildplasser70 het volgende:

[..]

Ik moet ook lachen om familieleden en vrienden van me. Bijvoorbeeld een vriendin die op de top per se een klein, veel te duur jaren '30-hok moest kopen. Want dat vond ze zo schattig! Haar vriend ging liever voor Vinex ivm te verwachten gezinsuitbreiding, maarja, alles voor het poesje, dus toch maar dat jaren '30-hok.

Nu heeft ze 2 kinderen, raakt ze d'r "geweldige, leuke" woning aan de straatstenen niet meer kwijt en hebben ze van ellende een deel van de woonkamer maar verbouwd tot kinderkamertje.

Reken maar dat zij al hun illusies omtrent "wonen waar je graag wil wonen" hebben laten varen!
Het fenomeen "starterswoning" zou ik om die reden ook als crimineel willen bestempelen: Lokale overheden en projectontwikkelaren hebben de handen ineengeslagen en alleen dit soort kippenhokken gebouwd voor jongeren. Die kippenhokken zijn evenwel onverkoopbaar tegen de tijd dat starters doorgroeiers zijn geworden.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_81043174
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef wildplasser70 het volgende:

[..]

Voor de meeste huizen zijn op dit moment simpelweg helemaal geen geïnteresseerden, maar dat is enkel en alleen een kwestie van prijs. Voor de juiste prijs wil ik bijna overal wel wonen.
13 in een dozijnen huizen zijn dat. Er is voldoende middelmaat in Nederland dus je zal het huis vast wel weer kwijt raken
pi_81043219
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef wildplasser70 het volgende:

[..]

Ik moet ook lachen om familieleden en vrienden van me. Bijvoorbeeld een vriendin die op de top per se een klein, veel te duur jaren '30-hok moest kopen. Want dat vond ze zo schattig! Haar vriend ging liever voor Vinex ivm te verwachten gezinsuitbreiding, maarja, alles voor het poesje, dus toch maar dat jaren '30-hok.

Nu heeft ze 2 kinderen, raakt ze d'r "geweldige, leuke" woning aan de straatstenen niet meer kwijt en hebben ze van ellende een deel van de woonkamer maar verbouwd tot kinderkamertje.

Reken maar dat zij al hun illusies omtrent "wonen waar je graag wil wonen" hebben laten varen!
Middelmaat zoekt middelmaat
pi_81043236
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Kijk, en dat is nu het probleem van die zeepbel:

Vroegah dachten mensen nog "ach, tegen die onzekerheid in mijn inkomen staat de zekerheid van de huizenprijs". Maar die huizenprijs daalt en zal dat nog even blijven doen. Dus wie nu instapt met een hypotheek, heeft moeite om zijn huis te verkopen als het misgaat, verkoopt tegen lagere prijzen dan dat hij het gekocht heeft en raakt heel misschien op een executieveiling.
Ja wat zijn de prijzen hard gedaald niet normaal man
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:10:19 #207
301932 wildplasser70
Even een plasje plegen...
pi_81043239
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Het fenomeen "starterswoning" zou ik om die reden ook als crimineel willen bestempelen: Lokale overheden en projectontwikkelaren hebben de handen ineengeslagen en alleen dit soort kippenhokken gebouwd voor jongeren. Die kippenhokken zijn evenwel onverkoopbaar tegen de tijd dat starters doorgroeiers zijn geworden.
Dat hele begrip "starters" en "starterswoningen" is inderdaad in de benen geholpen en gehouden door keiharde vastgoedcriminelen en CDA-politici, die er geen enkele moeite mee hebben om jonge gezinnen voor het leven aan de bedelstaf te brengen. En ook de media hielpen een handje mee met hun oplichtersprogramma's, zoals de TV-makelaar en meer van die bullshit.
Het zijn meestal mannen die wildplassen, omdat zij immers makkelijk en staand kunnen plassen. Het motief is in de meeste gevallen luiheid en gemakzucht: men heeft geen zin om naar het toilet te lopen of te wachten tot men thuis is.
pi_81043254
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:10 schreef wildplasser70 het volgende:

[..]

Dat hele begrip "starters" en "starterswoningen" is inderdaad in de benen geholpen en gehouden door keiharde vastgoedcriminelen en CDA-politici, die er geen enkele moeite mee hebben om jonge gezinnen voor het leven aan de bedelstaf te brengen. En ook de media hielpen een handje mee met hun oplichtersprogramma's, zoals de TV-makelaar en meer van die bullshit.
Wanneer zijn dat soort programma's dan op de publieke omroepen geweest?
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:11:45 #209
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_81043276
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

13 in een dozijnen huizen zijn dat. Er is voldoende middelmaat in Nederland dus je zal het huis vast wel weer kwijt raken
Tegen een verlaagde prijs ja.

Overigens zijn de prijzen van gelijkvormige woningen eenvoudig te vergelijken (bijv. via kadaster, dus je bent niet afhankelijk van de makel-leugenaartjes om de prijs te weten), dus de zeepbel loopt hier eerder leeg dan elders.
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_81043296
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Een collega van mij heeft een kast van een woning in 020, absoluut geen 13 in een dozijn huis, veel kijkers gehad maar niemand die ook maar een bod wil uitbrengen. Volgens mij zal 90% van de geinteresseerden geen bod uitbrengen als ze de vraagprijs veel te hoog vinden. Ik zou in dat geval de vraagprijs naar beneden doen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:12:35 #211
301932 wildplasser70
pi_81043297
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wanneer zijn dat soort programma's dan op de publieke omroepen geweest?
Wat doet dat ertoe? Sinds wanneer hebben we in Nederland alleen publieke omroepen? Da's al ff geleden hoor, lang voordat de huizenmanie losbarstte.
Het zijn meestal mannen die wildplassen, omdat zij immers makkelijk en staand kunnen plassen. Het motief is in de meeste gevallen luiheid en gemakzucht: men heeft geen zin om naar het toilet te lopen of te wachten tot men thuis is.
pi_81043322
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja wat zijn de prijzen hard gedaald niet normaal man
De laatste sukkels die nog konden of wilden instappen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_81043441
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:12 schreef wildplasser70 het volgende:

[..]

Wat doet dat ertoe? Sinds wanneer hebben we in Nederland alleen publieke omroepen? Da's al ff geleden hoor, lang voordat de huizenmanie losbarstte.
Als je commericiele omroepen gelooft die wat aanprijzen moet je wel erg zwakzinnig zijn, maar als ik zo zie waar mensen wonen is er voldoende aanbod van zwakzinnige en is zo'n programma big business
pi_81043453
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De laatste sukkels die nog konden of wilden instappen
Ja, die hebben echt super veel verloren. Denk dat ze allemaal het huis uitgezet worden
pi_81043488
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een collega van mij heeft een kast van een woning in 020, absoluut geen 13 in een dozijn huis, veel kijkers gehad maar niemand die ook maar een bod wil uitbrengen. Volgens mij zal 90% van de geinteresseerden geen bod uitbrengen als ze de vraagprijs veel te hoog vinden. Ik zou in dat geval de vraagprijs naar beneden doen.
Waarom doet je virtuele vriend dat niet?
pi_81043520
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Tegen een verlaagde prijs ja.

Overigens zijn de prijzen van gelijkvormige woningen eenvoudig te vergelijken (bijv. via kadaster, dus je bent niet afhankelijk van de makel-leugenaartjes om de prijs te weten), dus de zeepbel loopt hier eerder leeg dan elders.
Zoek eens op wat zeepbel betekent, het begint erg zielig te worden
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:06:44 #217
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_81044894
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoek eens op wat zeepbel betekent, het begint erg zielig te worden
Iemand met een positiever mensbeeld dan ik heeft onlangs de moeite genomen om je dat uit te leggen. Probeer daar eerst maar eens van te leren.
pi_81046627
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:12 schreef wildplasser70 het volgende:

[..]

Valt me wel op dat ook niet vies bent van wat krachttermen, generalisaties en het uitlachen van mensen die in de problemen komen. Wat is nou JOU reden dat je nog niet verhuisd bent naar een ander exotisch land waar alles stukken beter geregeld is?
pi_81046683
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:06 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Iemand met een positiever mensbeeld dan ik heeft onlangs de moeite genomen om je dat uit te leggen. Probeer daar eerst maar eens van te leren.
Jij moet de definitie leren want nu komt er alleen maar lucht uit je toetsenbord
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:54:39 #220
301932 wildplasser70
pi_81048394
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:58 schreef inXs het volgende:

[..]

Valt me wel op dat ook niet vies bent van wat krachttermen, generalisaties en het uitlachen van mensen die in de problemen komen. Wat is nou JOU reden dat je nog niet verhuisd bent naar een ander exotisch land waar alles stukken beter geregeld is?
Ik verwacht op middellange termijn veel kansen hier in Nederland voor mensen die zaken cash kunnen afrekenen. Een heel huis is misschien iets te hoog gegrepen voor mij, maar een dikke auto en een half huis ligt zeker binnen de mogelijkheden.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:55:36 #221
301932 wildplasser70
pi_81048435
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je commericiele omroepen gelooft die wat aanprijzen moet je wel erg zwakzinnig zijn, maar als ik zo zie waar mensen wonen is er voldoende aanbod van zwakzinnige en is zo'n programma big business
Dat klopt als een bus.
pi_81048561
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef wildplasser70 het volgende:

[..]

Ik verwacht op middellange termijn veel kansen hier in Nederland voor mensen die zaken cash kunnen afrekenen. Een heel huis is misschien iets te hoog gegrepen voor mij, maar een dikke auto en een half huis ligt zeker binnen de mogelijkheden.
Wat ben jij cool, mag ik jou aanraken?
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:03:32 #223
301932 wildplasser70
pi_81048671
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat ben jij cool
Waarom? Omdat ik de afgelopen jaren netjes gespaard heb, in plaats van nutteloze rommel, huizen, keukens en boten te kopen zoals de rest van Nederland?
quote:
, mag ik jou aanraken?
Nou, liever niet eigenlijk.
pi_81048811
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef wildplasser70 het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik de afgelopen jaren netjes gespaard heb, in plaats van nutteloze rommel, huizen, keukens en boten te kopen zoals de rest van Nederland?
[..]

Vooral omdat je patst op internet, dat zou ik wel willen kunnen maar ik ben te calvinistisch
pi_81048863
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef wildplasser70 het volgende:

[..]

[..]

Waarom spaar je dan? Niet alleen voor eten neem ik aan? Waarom zou je geen huis kopen dan? Omdat volgens jou de prijs te hoog is? Wanneer is de prijs dan wel goed voor je? Je klinkt een beetje als een persoon die het allemaal wel even beter weet en het wel goed aanpakt, maar ik ben benieuwd. Prima dat jij het op jou manier doet, maar het is een beetje arrogant om te denken dat het de manier is.

Dus om de discussie weer op gang te helpen zonder krachttermen en verwijten. Wanneer ga je dan een 'half' huis kopen? En waarom dan? Als investering dus? Als je het geld hebt en je wilt een huis kopen voor een prijs die je goed acht, gewoon, doe eens gek, om in te wonen... Waarom niet dan? Waarom zou je geen boot kopen als je het geld hebt? Wat is er nu mooier dan in je vrije tijd lekker het water op gaan? Of wil je je niet onder de 'debielen' scharen die iets 'kopen'? En zou je me jou frustratie eens op een normale manier uit kunnen leggen, zonder allerlei verwijten te spuien? Ben je er zelf slechter van geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')