Geen interessequote:
Weet je meteen hoe het voeltquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wie neemt Nostradamus sowieso serieus
Het fenomeen "starterswoning" zou ik om die reden ook als crimineel willen bestempelen: Lokale overheden en projectontwikkelaren hebben de handen ineengeslagen en alleen dit soort kippenhokken gebouwd voor jongeren. Die kippenhokken zijn evenwel onverkoopbaar tegen de tijd dat starters doorgroeiers zijn geworden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef wildplasser70 het volgende:
[..]
Ik moet ook lachen om familieleden en vrienden van me. Bijvoorbeeld een vriendin die op de top per se een klein, veel te duur jaren '30-hok moest kopen. Want dat vond ze zo schattig! Haar vriend ging liever voor Vinex ivm te verwachten gezinsuitbreiding, maarja, alles voor het poesje, dus toch maar dat jaren '30-hok.
Nu heeft ze 2 kinderen, raakt ze d'r "geweldige, leuke" woning aan de straatstenen niet meer kwijt en hebben ze van ellende een deel van de woonkamer maar verbouwd tot kinderkamertje.
Reken maar dat zij al hun illusies omtrent "wonen waar je graag wil wonen" hebben laten varen!
13 in een dozijnen huizen zijn dat. Er is voldoende middelmaat in Nederland dus je zal het huis vast wel weer kwijt rakenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef wildplasser70 het volgende:
[..]
Voor de meeste huizen zijn op dit moment simpelweg helemaal geen geïnteresseerden, maar dat is enkel en alleen een kwestie van prijs. Voor de juiste prijs wil ik bijna overal wel wonen.
Middelmaat zoekt middelmaatquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef wildplasser70 het volgende:
[..]
Ik moet ook lachen om familieleden en vrienden van me. Bijvoorbeeld een vriendin die op de top per se een klein, veel te duur jaren '30-hok moest kopen. Want dat vond ze zo schattig! Haar vriend ging liever voor Vinex ivm te verwachten gezinsuitbreiding, maarja, alles voor het poesje, dus toch maar dat jaren '30-hok.
Nu heeft ze 2 kinderen, raakt ze d'r "geweldige, leuke" woning aan de straatstenen niet meer kwijt en hebben ze van ellende een deel van de woonkamer maar verbouwd tot kinderkamertje.
Reken maar dat zij al hun illusies omtrent "wonen waar je graag wil wonen" hebben laten varen!
Ja wat zijn de prijzen hard gedaald niet normaal manquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nu het probleem van die zeepbel:
Vroegah dachten mensen nog "ach, tegen die onzekerheid in mijn inkomen staat de zekerheid van de huizenprijs". Maar die huizenprijs daalt en zal dat nog even blijven doen. Dus wie nu instapt met een hypotheek, heeft moeite om zijn huis te verkopen als het misgaat, verkoopt tegen lagere prijzen dan dat hij het gekocht heeft en raakt heel misschien op een executieveiling.
Dat hele begrip "starters" en "starterswoningen" is inderdaad in de benen geholpen en gehouden door keiharde vastgoedcriminelen en CDA-politici, die er geen enkele moeite mee hebben om jonge gezinnen voor het leven aan de bedelstaf te brengen. En ook de media hielpen een handje mee met hun oplichtersprogramma's, zoals de TV-makelaar en meer van die bullshit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Het fenomeen "starterswoning" zou ik om die reden ook als crimineel willen bestempelen: Lokale overheden en projectontwikkelaren hebben de handen ineengeslagen en alleen dit soort kippenhokken gebouwd voor jongeren. Die kippenhokken zijn evenwel onverkoopbaar tegen de tijd dat starters doorgroeiers zijn geworden.
Wanneer zijn dat soort programma's dan op de publieke omroepen geweest?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:10 schreef wildplasser70 het volgende:
[..]
Dat hele begrip "starters" en "starterswoningen" is inderdaad in de benen geholpen en gehouden door keiharde vastgoedcriminelen en CDA-politici, die er geen enkele moeite mee hebben om jonge gezinnen voor het leven aan de bedelstaf te brengen. En ook de media hielpen een handje mee met hun oplichtersprogramma's, zoals de TV-makelaar en meer van die bullshit.
Tegen een verlaagde prijs ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
13 in een dozijnen huizen zijn dat. Er is voldoende middelmaat in Nederland dus je zal het huis vast wel weer kwijt raken
Een collega van mij heeft een kast van een woning in 020, absoluut geen 13 in een dozijn huis, veel kijkers gehad maar niemand die ook maar een bod wil uitbrengen. Volgens mij zal 90% van de geinteresseerden geen bod uitbrengen als ze de vraagprijs veel te hoog vinden. Ik zou in dat geval de vraagprijs naar beneden doen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
13 in een dozijnen huizen zijn dat. Er is voldoende middelmaat in Nederland dus je zal het huis vast wel weer kwijt raken
Wat doet dat ertoe? Sinds wanneer hebben we in Nederland alleen publieke omroepen? Da's al ff geleden hoor, lang voordat de huizenmanie losbarstte.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wanneer zijn dat soort programma's dan op de publieke omroepen geweest?
De laatste sukkels die nog konden of wilden instappenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja wat zijn de prijzen hard gedaald niet normaal man
Als je commericiele omroepen gelooft die wat aanprijzen moet je wel erg zwakzinnig zijn, maar als ik zo zie waar mensen wonen is er voldoende aanbod van zwakzinnige en is zo'n programma big businessquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:12 schreef wildplasser70 het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe? Sinds wanneer hebben we in Nederland alleen publieke omroepen? Da's al ff geleden hoor, lang voordat de huizenmanie losbarstte.
Ja, die hebben echt super veel verloren. Denk dat ze allemaal het huis uitgezet wordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De laatste sukkels die nog konden of wilden instappen
Waarom doet je virtuele vriend dat niet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft een kast van een woning in 020, absoluut geen 13 in een dozijn huis, veel kijkers gehad maar niemand die ook maar een bod wil uitbrengen. Volgens mij zal 90% van de geinteresseerden geen bod uitbrengen als ze de vraagprijs veel te hoog vinden. Ik zou in dat geval de vraagprijs naar beneden doen.
Zoek eens op wat zeepbel betekent, het begint erg zielig te wordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Tegen een verlaagde prijs ja.
Overigens zijn de prijzen van gelijkvormige woningen eenvoudig te vergelijken (bijv. via kadaster, dus je bent niet afhankelijk van de makel-leugenaartjes om de prijs te weten), dus de zeepbel loopt hier eerder leeg dan elders.
Iemand met een positiever mensbeeld dan ik heeft onlangs de moeite genomen om je dat uit te leggen. Probeer daar eerst maar eens van te leren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoek eens op wat zeepbel betekent, het begint erg zielig te worden
Valt me wel op dat ook niet vies bent van wat krachttermen, generalisaties en het uitlachen van mensen die in de problemen komen. Wat is nou JOU reden dat je nog niet verhuisd bent naar een ander exotisch land waar alles stukken beter geregeld is?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:12 schreef wildplasser70 het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe? Sinds wanneer hebben we in Nederland alleen publieke omroepen? Da's al ff geleden hoor, lang voordat de huizenmanie losbarstte.
Jij moet de definitie leren want nu komt er alleen maar lucht uit je toetsenbordquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:06 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Iemand met een positiever mensbeeld dan ik heeft onlangs de moeite genomen om je dat uit te leggen. Probeer daar eerst maar eens van te leren.
Ik verwacht op middellange termijn veel kansen hier in Nederland voor mensen die zaken cash kunnen afrekenen. Een heel huis is misschien iets te hoog gegrepen voor mij, maar een dikke auto en een half huis ligt zeker binnen de mogelijkheden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:58 schreef inXs het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ook niet vies bent van wat krachttermen, generalisaties en het uitlachen van mensen die in de problemen komen. Wat is nou JOU reden dat je nog niet verhuisd bent naar een ander exotisch land waar alles stukken beter geregeld is?
Dat klopt als een bus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je commericiele omroepen gelooft die wat aanprijzen moet je wel erg zwakzinnig zijn, maar als ik zo zie waar mensen wonen is er voldoende aanbod van zwakzinnige en is zo'n programma big business
Wat ben jij cool, mag ik jou aanraken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef wildplasser70 het volgende:
[..]
Ik verwacht op middellange termijn veel kansen hier in Nederland voor mensen die zaken cash kunnen afrekenen. Een heel huis is misschien iets te hoog gegrepen voor mij, maar een dikke auto en een half huis ligt zeker binnen de mogelijkheden.
Waarom? Omdat ik de afgelopen jaren netjes gespaard heb, in plaats van nutteloze rommel, huizen, keukens en boten te kopen zoals de rest van Nederland?quote:
Nou, liever niet eigenlijk.quote:, mag ik jou aanraken?
Vooral omdat je patst op internet, dat zou ik wel willen kunnen maar ik ben te calvinistischquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef wildplasser70 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik de afgelopen jaren netjes gespaard heb, in plaats van nutteloze rommel, huizen, keukens en boten te kopen zoals de rest van Nederland?
[..]
Nou, liever niet eigenlijk.
Waarom spaar je dan? Niet alleen voor eten neem ik aan? Waarom zou je geen huis kopen dan? Omdat volgens jou de prijs te hoog is? Wanneer is de prijs dan wel goed voor je? Je klinkt een beetje als een persoon die het allemaal wel even beter weet en het wel goed aanpakt, maar ik ben benieuwd. Prima dat jij het op jou manier doet, maar het is een beetje arrogant om te denken dat het de manier is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef wildplasser70 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik de afgelopen jaren netjes gespaard heb, in plaats van nutteloze rommel, huizen, keukens en boten te kopen zoals de rest van Nederland?
[..]
Nou, liever niet eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |