Duitsers hebben al vanaf 1040 ergens een hekel aan joden. Die werden rond die tijd massaal en brutaal afgeslacht als wilde dierenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef EchoAlpha het volgende:
Iedereen haat joden. Dat is altijd al zo geweest en dat zal zo wel blijven. Is vooral goed te zien in Oost-Europa waar men nog steeds joden en zigeuners verschrikkelijk haten
Dit is alles wat er over geschreven wordt.quote:Een op de vijf geschiedenisdocenten in de vier grote steden heeft weleens meegemaakt dat hij of zij de Holocaust niet of nauwelijks ter sprake kon brengen omdat vooral islamitische leerlingen er moeite mee hebben.
Idd. De anti-semieten zijn meestal de jaloerse losers die er zelf niks van hebben gemaakt. Daarbij pakten de joden tenminste de banen die niemand kon weigeren en waarin ook altijd mensen nodig zijn:quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Self-Catering het volgende:
Ik aanbid Joden voor hun slimheid.
En kijk hoe ze van die zandbak een oase hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. De anti-semieten zijn meestal de jaloerse losers die er zelf niks van hebben gemaakt. Daarbij pakten de joden tenminste de banen die niemand kon weigeren en waarin ook altijd mensen nodig zijn:
Goudsmeden, diamantairs, arts, advocaten, etc. etc.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. De anti-semieten zijn meestal de jaloerse losers die er zelf niks van hebben gemaakt. Daarbij pakten de joden tenminste de banen die niemand kon weigeren en waarin ook altijd mensen nodig zijn:
Goudsmeden, diamantairs, arts, advocaten, etc. etc.
Moslims al veel Langerquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Duitsers hebben al vanaf 1040 ergens een hekel aan joden. Die werden rond die tijd massaal en brutaal afgeslacht als wilde dieren
En Telegraaf
De jodenster is een gejat idee uit 1040. Daar moesten joden en moslims ofwel een geel herkenningsteken, ofwel een hoed dragen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Moslims al veel Langer
AH had namelijk helemaal geen orginele symbolen.
Of het nu de Hindoestaanse swatika
de romeinse adelaar
Danwel de markeringen die Joden (en christenen) in het openbaar in Moslimlanden moesten dragen)
Ook nu zie je het omgekeerde ...als je als vrouw geen hooddoek draagt is mag je lastiggevallen worden.
Nog even en de Capra Copulari zullen ongesluierden gelijk in Kashmir met zoutzuur bekogelen zoals de pederast het wil
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor, een land als Marokko was tijdens de WOII een veilige haven voor Joden die in Europa vervolgd en vergast werden. Er zijn daar nu nog steeds hechte Joodse gemeenschappen.
Ik denk dat het meer te maken heeft met Israël. Ik persoonlijk vind dat ook wel hypocriet aangezien Marokko de Westelijke Sahara bezet houdt en er een grote muur heeft staan.
Dan mogen we onze reacties daarop ook wel uitleven op hun 'gevoeligheden' n'est-ce pas?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Izaag het volgende:
Ik denk dat die "diepgewortelde haat" wel meevalt. Uitlatingen van voornamelijk Marokkaanse, laagopgeleide straatschoffies moet je in het licht van baldadigheid bezien. Deze lui kennen de gevoeligheden van de Nederlander en springen daarop in.
Ik denk het wel. Sterker, dat zijn ze zeker weten.quote:Maar dat hun uitlatingen goed doordacht en welgemeend zijn? Nee, dat denk ik niet.
Je schat onze straatterroristen hoog in zie ik.quote:En of het Marokkaan is of iemand anders, dat maakt niet zoveel uit. De gemiddelde VMBO'er is niet bijster intelligent en zegt sowieso de domste dingen.
Ik heb het over moslimsquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Muridae het volgende:
[..]
En dat is dan ook geen Marokkaan, maar een mufti uit Palestina.
![]()
Wereldwijd gezien niet (of je moet Ajaxhooligans bedoelen). Maar ik begrijp dat het land Israel soms de schijn tegen heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef Leevancleef het volgende:
Zijn joden notoire islamietenhaters?
Ook dat. Maar vergeet niet dat de koppeling tussen kritiek op Israël en antisemitisme van de zionisten afkomstig is. Die zeggen dat wie kritiek op Israel heeft joden haat. En dan heb je pubers die kritiek op Israel hebben, en die moeten dan zelf bedenken dat ze onderscheid moeten maken tussen het ras, de religie, de etnische groep, wat in het geval van joden al lastig is, en de staat Israël. Die moeten dan dus wijzer en genuanceerder zijn dan de hoogopgeleide mensen op leeftijd van bijvoorbeeld het CIDI.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Izaag het volgende:
Ik denk dat die "diepgewortelde haat" wel meevalt. Uitlatingen van voornamelijk Marokkaanse, laagopgeleide straatschoffies moet je in het licht van baldadigheid bezien. Deze lui kennen de gevoeligheden van de Nederlander en springen daarop in. Maar dat hun uitlatingen goed doordacht en welgemeend zijn? Nee, dat denk ik niet. En of het Marokkaan is of iemand anders, dat maakt niet zoveel uit. De gemiddelde VMBO'er is niet bijster intelligent en zegt sowieso de domste dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |