Nog steeds 76 voor Paars, yes we can!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef Arcee het volgende:
Peiling De Hond:
[ afbeelding ]
VVD nu de grootste, voor het eerst in 10 jaar in een peiling.
Ik denk juist dat Rutte nog wel eens wat kan gaan zakken als Wilders zijn balans hervindt en weer populistisch gaat blaten op TV, tijdens de onvermijdelijke debatten. Onderschat onze grote blonde vriend niet, hij is een meester in goedkoop brallen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef Breekfast het volgende:
De peilingen verschillen nogal...
Maar ik denk dat als voor Cohen straks het echte werk begint(Debatten, nog meer media optredens)
hij door de mand gaat vallen en de Pvda nog verder gaat zakken.
Klopt , De Pvda en de VVD zijn nu zo slim om de PVV simpelweg te negeren en hun pijlen op elkaar te richten, zodat de kiezer denkt dat ze moeten kiezen tussen Rutte of Cohen als premier.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Rutte nog wel eens wat kan gaan zakken als Wilders zijn balans hervindt en weer populistisch gaat blaten op TV, tijdens de onvermijdelijke debatten. Onderschat onze grote blonde vriend niet, hij is een meester in goedkoop brallen.
Tuurlijk...quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt , De Pvda en de VVD zijn nu zo slim om de PVV simpelweg te negeren en hun pijlen op elkaar te richten, zodat de kiezer denkt dat ze moeten kiezen tussen Rutte of Cohen als premier.
De vraag is of ze dat ook tijdens debatten kunnen doen.
Wilders is soms moeilijk te negeren, als hij er met de 1e oneliner niet tussenkomt dan zorgt hij wel dat de 2e oneliner er nog eens overeen gaat, net zolang tot er 1 de verleiding niet kan weerstaan om hem het grote gevaar van Nederland te noemen of iets dergelijksquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Tuurlijk...
DEBAT:
Cohen en Rutte hebben ruzie..
Wilders probeert erin te komen met een mooie one-liner!
Cohen en Wilders zijn 5 seconden stil
..en gaan weer verder ruzien met elkaar.
Je moet wel hè, als je niet weer JP als premier wilquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:34 schreef Asphias het volgende:
opvallend(en zonde) dat gl nu d66 voorbij streeft in de peilingen.
mensen die naar pvda en vvd vluchten om maar de grootste te worden.
Ik denk dat Cohen nog wel behoorlijk uit de tent gelokt kan worden door Wilders. Wellicht zit een Ad Melkertje er in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wilders is soms moeilijk te negeren, als hij er met de 1e oneliner niet tussenkomt dan zorgt hij wel dat de 2e oneliner er nog eens overeen gaat, net zolang tot er 1 de verleiding niet kan weerstaan om hem het grote gevaar van Nederland te noemen of iets dergelijks
Ehhhhhhhhhh... Deze is wel heel apartquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:48 schreef freako het volgende:
Hier de TNS NIPO peiling:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.tns-nipo.com/p(...)_grootste_120510.htm
Waarom? Omdat ie een beetje afwijkt van de andere 2 peilingen? Waarom zou deze het niet bij het rechte eind hebben en Synovate/Politieke Barometer of Maurice de Hond wel?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhh... Deze is wel heel apart
Links en rechts dat massaal naar de PvdA en VVD vlucht is inderdaad een goede manier om CDA buitenspel te zetten. Daar heb ik helemaal niks op tegen. Ik ben wel benieuwd wie de tweestrijd gaat winnen. Ik heb mijn vermoeden dat PvdA en VVD wat vroeg pieken. Maar ik denk ook dat Rutte gehakt maakt van Cohen tijdens de debatten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet wel hè, als je niet weer JP als premier wil
Hij wijkt niet een beetje af, hij wijkt behoorlijk af. 4 zetels verschil per partij is niet 'een beetje'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef freako het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie een beetje afwijkt van de andere 2 peilingen? Waarom zou deze het niet bij het rechte eind hebben en Synovate/Politieke Barometer of Maurice de Hond wel?
6 t/m 9 mei staat er bij. Dus dat is het niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik heb het idee dat TNS Nipo over een langere tijd peilt
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dikke kans natuurlijk dat er andere meetmethoden gebruikt worden.
Mwaa, ik vind Cohen totnutoe best sterk overkomen. Misschien als ie echt boos wordt op een PVV'er, dan schijnt ie niet zo leuk te zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef Breekfast het volgende:
Maar ik denk dat als voor Cohen straks het echte werk begint(Debatten, nog meer media optredens)
Ja, of een andere correctiemethode. Ook is er een foutmarge in elke peiling van enkele zetels voor de grote partijen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dikke kans natuurlijk dat er andere meetmethoden gebruikt worden.
Hij is niet echt de man van de vlotte babbel, nee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef Breekfast het volgende:
Dat vind ik van Rutte en Balkenende ook niet echt, dus daar moet ie nog wel mee wegkomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij is niet echt de man van de vlotte babbel, nee.
Cohen is echt heel dramatisch. Rutte en Balkenende zijn aanzienlijk beter. Cohen moet nog veel oefenen, anders wordt het voor hem een drama.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vind ik van Rutte en Balkenende ook niet echt, dus daar moet ie nog wel mee wegkomen.
Als het debat over de economie gaat komt hij denk ik niet sterk over omdat hij er simpelweg niet veel verstand van heeft....quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vind ik van Rutte en Balkenende ook niet echt, dus daar moet ie nog wel mee wegkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |