Dat vraag ik me sowieso altijd af. Hoe kom je in vredesnaam bij Unilever terecht met een opleiding geschiedenis?quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geschiedenis. Daarna wel 10 jaar unilever.
Hij heeft niet in de R&D gezeten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vraag ik me sowieso altijd af. Hoe kom je in vredesnaam bij Unilever terecht met een opleiding geschiedenis?
Met name in de wat softere afdelingen van een bedrijf is een bepaald denkniveau eerder relevant.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vraag ik me sowieso altijd af. Hoe kom je in vredesnaam bij Unilever terecht met een opleiding geschiedenis?
Dan rijst de vraag weer hoe relevant dat is voor economiequote:Op donderdag 13 mei 2010 09:18 schreef freako het volgende:
[..]
Hij heeft niet in de R&D gezeten.. Hij was human resource manager en personeelsmanager.
Van het ensemble is hij de enige die recent in een onderneming heeft geopereerd. Ook geen econoom, maar nog altijd beter dan Jobquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan rijst de vraag weer hoe relevant dat is voor economie
Dat kun je je ook afvragen van Balkenende, dat is ook geen econoom.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan rijst de vraag weer hoe relevant dat is voor economie
Ik vind het ook geen minpunt dat het geen economen zijn, maar ik vraag me wel af waarom Cohen er dan steeds op gepakt wordt. Ze hebben geen van drie een economische studie gedaan, dus moeten zich alle drie verlaten op hun economische adviseurs.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:36 schreef freako het volgende:
[..]
Dat kun je je ook afvragen van Balkenende, dat is ook geen econoom.
Gaan we weer. Cohen heeft zich niet in die materie hoeven verdiepen gedurende 4 jaar, dag in dag uit, 24 uur. Dat haal je niet meer in. Een adagium als de boel bij elkaar houden werkt niet bij cijfermatige aangelegenheden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen minpunt dat het geen economen zijn, maar ik vraag me wel af waarom Cohen er dan steeds op gepakt wordt. Ze hebben geen van drie een economische studie gedaan, dus moeten zich alle drie verlaten op hun economische adviseurs.
Cohen niet minder dan Rutte of JP.
Rutte en Balkenende zijn ook ooit begonnen zoals Cohen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaan we weer. Cohen heeft zich niet in die materie hoeven verdiepen gedurende 4 jaar, dag in dag uit, 24 uur. Dat haal je niet meer in. Een adagium als de boel bij elkaar houden werkt niet bij cijfermatige aangelegenheden.
Dat maakt volstrekt niets uit, want at the end of the day luisteren ze allemaal naar hun adviseurs. Het verdiepen in de materie helpt met het begrijpen van de adviseurs en met het goed overbrengen van de uitgelegde plannen, maar helemaal niets met het fabriceren of uitvoeren daarvan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaan we weer. Cohen heeft zich niet in die materie hoeven verdiepen gedurende 4 jaar, dag in dag uit, 24 uur. Dat haal je niet meer in. Een adagium als de boel bij elkaar houden werkt niet bij cijfermatige aangelegenheden.
Dat klopt. Maar je zal toch minstens met mij eens moeten zijn dat het een close-call wordt voor Cohen zijn adviseurs om uberhaupt op tijd de kerngetallen natuurlijk eruit laten komen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Rutte en Balkenende zijn ook ooit begonnen zoals Cohen.
Balkenendes enige politieke ervaring was de gemeentepolitiek van Amstelveen.
Dat is niet helemaal waar, want hij was al 4 jaar tweedekamerlid voor ie MP werd, en daarnaast al 15 jaar medewerker van het wetenschappelijk instituut.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Rutte en Balkenende zijn ook ooit begonnen zoals Cohen.
Balkenendes enige politieke ervaring was de gemeentepolitiek van Amstelveen.
En Cohen is 2x staatssecretaris geweest en heeft in de Eerste Kamer gezeten..quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, want hij was al 4 jaar tweedekamerlid voor ie MP werd, en daarnaast al 15 jaar medewerker van het wetenschappelijk instituut.
maakt z'n cv niet heel veel indrukwekkender.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, want hij was al 4 jaar tweedekamerlid voor ie MP werd, en daarnaast al 15 jaar medewerker van het wetenschappelijk instituut.
Ik vind hoogleraarschap nogal wat. Zijn titulatuur is indrukwekkend.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
maakt z'n cv niet heel veel indrukwekkender.
Cohen was ook hoogleraar (én rector magnificus)..quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind hoogleraarschap nogal wat. Zijn titulatuur is indrukwekkend.
Mwoah, ik vind 3x MP toch wel indrukwekkend op een CVquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
maakt z'n cv niet heel veel indrukwekkender.
Hahahaha, in theorie wél ja.. Maar niet als je kijkt wat hij er in de praktijk van gebakken heeft (mijn persoonlijke mening)..quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind 3x MP toch wel indrukwekkend op een CV
Ik ook. Kunnen maar weinig mensen zeggen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
daarom heb ik het ook over toen hij begonquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is niet mis natuurlijk maar dit is niet een overdreven hoog aangeschreven hoogleraarschap. Volgens mij word die post flink gesponsord door het CDA.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind hoogleraarschap nogal wat. Zijn titulatuur is indrukwekkend.
Ow, hij is hoogleraar. In dat geval stelt het niets voor, en is het zwaar gesponsord.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is niet mis natuurlijk maar dit is niet een overdreven hoog aangeschreven hoogleraarschap. Volgens mij word die post flink gesponsord door het CDA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |