Ik wil graag de informatie, vragen kunnen stellen en kunnen "oefenen". Het is mijn eerste, en ik zie best op tegen de bevalling en alles wat daar bij komt kijken. En ik denk dat er veel nuttige aspecten aan zo'n cursus zitten dan. Al het "gedoe" er omheen zie ik alleen niet zo zitten. Dat is toch niet heel raar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:33 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb zelf 'samen bevallen' gedaan, da's een cursus waarbij je partner ook betrokken wordt. Maar als ik je verhaal zo lees, vraag ik me af of je het uberhaupt wel ziet zitten, zo'n cursus. Het is geen 'moeten' hoor.
Wij hebben ook een 'samen bevallen' cursus gedaan. NIets zwweverigs en ook zeker niet voor de gezelligheid enzo. Ik vond het wel erg fijn om het samen te doen, oa omdat je ook samen die bevalling gaat doen. Ik zag ook enorm op tegen de bevalling, wilde ook per se in het ziekenhuis bevallen omdat me dat veilig leek enzo, maar gedurende de cursus verdween mijn angst helemaal en wilde ik zelfs thuis bevallen. Dat is uiteindelijk neit gelukt omdat ik zwangerschapsdiabetes kreeg, dus in het ziekenhuis moest bevallen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:39 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik wil graag de informatie, vragen kunnen stellen en kunnen "oefenen". Het is mijn eerste, en ik zie best op tegen de bevalling en alles wat daar bij komt kijken. En ik denk dat er veel nuttige aspecten aan zo'n cursus zitten dan. Al het "gedoe" er omheen zie ik alleen niet zo zitten. Dat is toch niet heel raar?
Nee hoor, helemaal niet raar... juist fijn dat je voor jezelf zo duidelijk hebt wat je wel en niet wiltquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:39 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik wil graag de informatie, vragen kunnen stellen en kunnen "oefenen". Het is mijn eerste, en ik zie best op tegen de bevalling en alles wat daar bij komt kijken. En ik denk dat er veel nuttige aspecten aan zo'n cursus zitten dan. Al het "gedoe" er omheen zie ik alleen niet zo zitten. Dat is toch niet heel raar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |