Jouw labiele reactie staat op GeenStijl, knul.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vroeger gingen zulke mensen gewoon dood. Hard, maar de waarheid. Tegenwoordig blijven zulke faalhazen gewoon leven, en dus krijg je mensen die niet voor zichzelf kunnen zorgen. Het menselijke ras wordt dan ook steeds zwakker.
Was ook het eerste wat ik dacht. Stiekem vinden ze Fok vast gewoon leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:31 schreef Pritt het volgende:
Geenstijl die KLB doorleest, daar ook komkommertijd zeker?
Oh ja, dat zeer zeker!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef Poostema het volgende:
Eensch met de klacht.
Ze doet het zichzelf aan.
want jij weet precies hoeveel uur mevrouw aan iedere baan besteed?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:47 schreef Martin_V het volgende:
3 baantjes voor 1300eur in de maand hebbenover falen gesproken.
Wij staan niet boven de natuur, maar we reageren gewoon anders dan (andere) dieren in het algemeen. Verder is het natuurlijk onzinnig om over doelen van de natuur te praten, want die zijn er simpelweg gewoon niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wij mensen zijn al zover dat we boven de natuur staan.
Nu kun je wel zeggen dat vroeger de sterksten overleefden, maar het leven was ook zwaarder. Op je 40ste was je vaak al 'op'. Terwijl een veertigjarige nu nog middenin het leven staat. Dus doordat we zo goed voor onszelf en onze medemensen zorgen zijn we toch wel sterker dan die mensen van pakweg 100 jaar en meer geleden.
Alsof de mens zoveel invloed heeft. Ook al zorgen we ervoor dat de wereld naar de klote gaat, de aarde zal gewoon door blijven draaien. Het zal haar ook een rotzorg zijn of er wel of geen leven op bevindt.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:35 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast zijn wij een plaag voor deze planeet, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen toch?
Ik zie hetquote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé Scorpie, je uitspraken staan op Geenstijl!
Lijst het in!quote:
Het zijn noobsquote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht al, 8 pagina's? Hebben ze bij dinges de zooi op 25 reacties per pagina staan
Dat kún je anders instellen hoor, scheelt stukken
Dat niet alleen, spellen kunnen ze niet.quote:
Euh, ja? Dat staat gewoon precies in het artikel?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:49 schreef schietstoel het volgende:
[..]
want jij weet precies hoeveel uur mevrouw aan iedere baan besteed?
Dan lezen ze kennelijk oningelogd meequote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht al, 8 pagina's? Hebben ze bij dinges de zooi op 25 reacties per pagina staan
Dat kún je anders instellen hoor, scheelt stukken
Natuurlijke selectie is achterhaaldquote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef moonmovies het volgende:
Scorpie heeft eigenlijk wel gelijk, met de manier waarop wij nu onze samenleving runnen saboteren we wel de natuurlijke selectie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |