Nee, maar als je goed aan je trekken komt nogmaals, en het gaat niet om kwantiteit maar kwaliteit,quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vriend(in) neukt je elke dag 3 x, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar?
Die van mij heeft namelijk weleens een leven waarbij ze zich ook buiten de slaapkamer bevindt en ik ben ook wel eens weg, dus hoe goed de seks ook is, als ik 2 dagen alleen ben, ga ik echt wel aftrekken.
Maar wel lekker op zijn tijd, als het zo uitkomtquote:
Ik hoop zo dat je een troll bent... indien niet, dan kan ik alleen maar medelijden hebbenquote:
Ik zou serieus naar een psycholoog gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Hij mag al een hoop niet... Bepaalde handelingen maken me erg ongemakkelijk en dan verdwijnt de zin als sneeuw voor de zon. En de zin is zowiezo altijd ver te zoeken, het is nog maar zeer zelden dat ik spontaan denk: woooo ik heb zinEn omdat hij juist een gezond libido heeft voel ik me met de dag schuldiger. Een normale vrouw vindt het leuk om haar vent te 'belonen' met seks, voor mij werkt dat juist averechts. Omdat als hij iets superliefs doet ik meteen denk: nu moet ik hem belonen, maar shit ik heb nu echt niet de behoefte aan seks, maar het moet eigenlijk wel want hij is zo lief, en zo zit je in een neerwaartse spiraal want dan gaat het op dwang lijken.
Ik weet dat het maar hersenspinsels zijn. Maar probeer maar eens ergens niét aan te denken.![]()
Het zit gewoon verkeerd in mijn kop en dat krijg ik nu wel door. Maar wat ik eraan moet doen en vooral: moet ik hem ermee lastig vallen (alweer). Ik ben bang dat hij net zo denkt als iedereen hier.
Als je geen seks hebt, een tijdje of wat dan ook of het is niet goed genoeg, ja dan wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar wel lekker op zijn tijd, als het zo uitkomt
Word je dan slechthorend.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je een troll bent... indien niet, dan kan ik alleen maar medelijden hebben
Praat voor jezelf, of je drempel bij goede seks ligt zo laag,quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
Ook al ben je niet alleen. Of heb je elke dag de sterren van de hemel geneukt. Soms is het gewoon van bijna levensbelang om er even een rukje aan te geven. Puur voor jezelf.
Gecondoleerd met je lage libido.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef DeParo het volgende:
Als je geen seks hebt, een tijdje of wat dan ook of het is niet goed genoeg, ja dan wel natuurlijk.
De zevende hemel? Man o man, die heb ik al lang achter me gelaten. Inmiddels ligt de 77ste hemel binnen handbereik (hihi, ik zei handbereik).quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:47 schreef DeParo het volgende:
Praat voor jezelf, of je drempel bij goede seks ligt zo laag,
dat je dadelijk echt in de 7e hemel bent als je een keer toevallig goede seks hebt.
Hij is dan wel voldaan... k zou juist meer willen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja, jij bent degene die na 1 goeie beurt gelijk niet meer hoeft DeParo, dus jouw drempel ligt blijkbaar lager dan de onze
Dat zal je niet zeggen van iemand die het nodig vindt om dan nog te trekken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zevende hemel? Man o man, die heb ik al lang achter me gelaten. Inmiddels ligt de 77ste hemel binnen handbereik (hihi, ik zei handbereik).
Nogmaals gecondoleerd.
Mijn beurt duurt misschien iets langer dan 30 seconden Scorpie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja, jij bent degene die na 1 goeie beurt gelijk niet meer hoeft DeParo, dus jouw drempel ligt blijkbaar lager dan de onze
Je verwart mijn trekbeurten met mijn neukbeurten. Maar ja, wat verwacht je van iemand die A niet meer doet als hij een keer B heeft gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef DeParo het volgende:
Mijn beurt duurt misschien iets langer dan 30 seconden Scorpie.
Sowieso gaat het bij gezonde mannen echt wel om kwantiteit, een week van huis en zelfs als m'n eikel er de afgelopen twee jaar herhaaldelijk is afgebeten heb ik nog zin. Buiten dat, wat copycat zegt, het is soms gewoon heerlijk het zelf te doen.. Misschien heb jij eeltige knoesten en nog niet geleerd jezelf te verwennen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, maar als je goed aan je trekken komt nogmaals, en het gaat niet om kwantiteit maar kwaliteit,
dan heb je soms voldoende aan minder, zo simpel is het. Trekken is niet meer nodig.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:23 schreef kortsluiting87 het volgende:
Zodra je hem ziet begin je te lachen en als hij vraagt waarom zeg je wat je gisteravond merkte, maar toen te genant vond om te zeggen. Maak dan wel een foto van z'n gezicht, of beter nog, documenteer alles op video. Daarna zullen wij experts alles analyseren.
Eng he, zo'n wereldbeeld dat plots aan duigen valt? Ik heb nu eenmaal een hoog libido. Maar doe jij het gerust een keer zoals het hoort en dan snel oogjes toe en slaapjes doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef DeParo het volgende:
Dat zal je niet zeggen van iemand die het nodig vindt om dan nog te trekken.
Ja, een week van huis, maar daar gaat de discussie niet over.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sowieso gaat het bij gezonde mannen echt wel om kwantiteit, een week van huis en zelfs als m'n eikel er de afgelopen twee jaar herhaaldelijk is afgebeten heb ik nog zin. Buiten dat, wat copycat zegt, het is soms gewoon heerlijk het zelf te doen.. Misschien heb jij eeltige knoesten en nog niet geleerd jezelf te verwennen?
Draai het eens een keer om in plaats van blèren dat iedereen die wankt een slecht seksleven heeft. Jij raakt je eigen leuter niet aan tijdens het neuken? Want dat is ook aftrekken.
Weet je wel wat die mensen dan vroeger zeiden, dat is heel iets anders, pas maar op voor ze.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef purplerose het volgende:
Veeg me op![]()
Dit is toch een troll he, er is toch hopelijk niemand die zo nog denkt![]()
Of hij is van de zwarte kousen kerk ofzo
Dan heb ik toch een meer voldaan leven dan jij ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je verwart mijn trekbeurten met mijn neukbeurten. Maar ja, wat verwacht je van iemand die A niet meer doet als hij een keer B heeft gedaan
En al zou ik dat doen, zo wat,quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eng he, zo'n wereldbeeld dat plots aan duigen valt? Ik heb nu eenmaal een hoog libido. Maar doe jij het gerust een keer zoals het hoort en dan snel oogjes toe en slaapjes doen.
Nou Copy, lieverd, van mij mag je gewoon aan jezelf zitten zovaak je wilt. Ik bied dan ook zovaak mogelijk aan je een handje te helpenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eng he, zo'n wereldbeeld dat plots aan duigen valt? Ik heb nu eenmaal een hoog libido. Maar doe jij het gerust een keer zoals het hoort en dan snel oogjes toe en slaapjes doen.
Ja, ga maar een snicker vragen bij je moeder.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
En al zou ik dat doen, zo wat,
dan is dat toch mijn keuze en mijn lichaam, dan ben ik toch meer voldaan, en meer tevreden.
Ik heb hartstikke goeie sex, en daarnaast nog genoeg sexdrive in mij om de dag erna mezelf te bevredigen als het moet. Misschien ben je toch niet zo mans als je zelf denkt? Mis je een beetje hormonen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:55 schreef DeParo het volgende:
Dan heb ik toch een meer voldaan leven dan jij ja.
En ach, nogmaals, je weet niet wat goede seks is anders zou je wel anders praten.
Jij bent degene die begint te jammeren over het seksleven van ons masturbeerders.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef DeParo het volgende:
En al zou ik dat doen, zo wat,
dan is dat toch mijn keuze en mijn lichaam, dan ben ik toch meer voldaan, en meer tevreden.
Dan houd ik het in voor de volgende keer vaak dezelfde dag nog.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Koepert het volgende:
Als ik verdomd goeie sex heb gehad, en daar in de loop van de dag aan terug denk dan moet er echt ff wat druk van de ketel hoor... maar zo bijzonder was dat van jou blijkbaar niet DP
Ik heb wel zin in een dikke negerin hehe.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Ja, ga maar een snicker vragen bij je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |