Do sharequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:52 schreef DeTolk het volgende:
moet opeens aan die scene uit That 70's show denken
Hij mag al een hoop niet... Bepaalde handelingen maken me erg ongemakkelijk en dan verdwijnt de zin als sneeuw voor de zon. En de zin is zowiezo altijd ver te zoeken, het is nog maar zeer zelden dat ik spontaan denk: woooo ik heb zinquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:49 schreef piere het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan je dan? En hoe laag is laag?
Wat mag hij dan niet en waarom voel jij je dan zo ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Hij mag al een hoop niet... Bepaalde handelingen maken me erg ongemakkelijk en dan verdwijnt de zin als sneeuw voor de zon. En de zin is zowiezo altijd ver te zoeken, het is nog maar zeer zelden dat ik spontaan denk: woooo ik heb zinEn omdat hij juist een gezond libido heeft voel ik me met de dag schuldiger. Een normale vrouw vindt het leuk om haar vent te 'belonen' met seks, voor mij werkt dat juist averechts. Omdat als hij iets superliefs doet ik meteen denk: nu moet ik hem belonen, maar shit ik heb nu echt niet de behoefte aan seks, maar het moet eigenlijk wel want hij is zo lief, en zo zit je in een neerwaartse spiraal want dan gaat het op dwang lijken.
Ik weet dat het maar hersenspinsels zijn. Maar probeer maar eens ergens niét aan te denken.![]()
Het zit gewoon verkeerd in mijn kop en dat krijg ik nu wel door. Maar wat ik eraan moet doen en vooral: moet ik hem ermee lastig vallen (alweer). Ik ben bang dat hij net zo denkt als iedereen hier.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef Pritt het volgende:
Was ie klaargekomen op je gezicht of dat niet?
Inderdaad, als je geen vriendin hebt bijvoorbeeld, dan sjor je maar een eind weg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik en mijn ex hebben altijd geweldige sex gehad en toch masturbeerde we allebei af en toe, de ene keer alleen, de andere keer terwijl de ander toekijkt.
Maarja, dat is natuurlijk moeilijk te geloven want sjorren is iets wat je doet als het niet goed zit blijkbaar in jouw wereld.
straf hem gewoon voor wat hij gedaan heeft met seks! midden in de nacht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Hij mag al een hoop niet... Bepaalde handelingen maken me erg ongemakkelijk en dan verdwijnt de zin als sneeuw voor de zon. En de zin is zowiezo altijd ver te zoeken, het is nog maar zeer zelden dat ik spontaan denk: woooo ik heb zinEn omdat hij juist een gezond libido heeft voel ik me met de dag schuldiger. Een normale vrouw vindt het leuk om haar vent te 'belonen' met seks, voor mij werkt dat juist averechts. Omdat als hij iets superliefs doet ik meteen denk: nu moet ik hem belonen, maar shit ik heb nu echt niet de behoefte aan seks, maar het moet eigenlijk wel want hij is zo lief, en zo zit je in een neerwaartse spiraal want dan gaat het op dwang lijken.
Ik weet dat het maar hersenspinsels zijn. Maar probeer maar eens ergens niét aan te denken.![]()
Het zit gewoon verkeerd in mijn kop en dat krijg ik nu wel door. Maar wat ik eraan moet doen en vooral: moet ik hem ermee lastig vallen (alweer). Ik ben bang dat hij net zo denkt als iedereen hier.
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, als je geen vriendin hebt bijvoorbeeld, dan sjor je maar een eind weg.
Als je geen goede seks hebt, je doet maar, als ze weg is of jij, je doet maar, maar het is een slecht teken.
Tenzij je misschien 1x per week seks hebt met je vriendin.
Maar dat ligt dan toch echt aan jezelf.
Dat dus.quote:
Mijn God, kruip alsjeblieft terug onder die steen der onwijsheid.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef DeParo het volgende:
Ja![]()
, blijkbaar weet je gewoon niet wat goede seks is,
dat is best treurig.
Als wij t 7x op n dag deden had ik idd ook geen behoefte aan sjorren, maar bij 3x toch echt wel hoor..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja![]()
dat is best treurig.
blijkbaar weet je gewoon niet wat goede seks is,quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja![]()
dat is best treurig.
Je gedachtes zijn net zo stoffig en oud als die vent in je avaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja![]()
dat is best treurig.
Tss dat is zo achterhaald...quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Tss dat is zo achterhaald...
Je traint je gehoor er juist mee..... luisteren of er ook iemand aankomt..
Jouw vriend(in) neukt je elke dag 3 x, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja![]()
dat is best treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |